+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 7. Tuloksia yhteensä 7.

Ketju: Horoja ja gangstereita

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus Horoja ja gangstereita

Jos joku vaikka sattuis vahingossa katsomaan. Nää on kyllä niin suuria vammaisuuksia, eikä näitä ehk osaa arvostaa kukaan muu kuin minä.

Tässön kaksi vahinkolasta. Tämmönen Venäläinen gangsteri Sergei ja Horokausth (ähähähä mikä sanaleikki), joka oli alunperin miun kaverin hahmo. Naurettiin että onpa kamala ukkeli siinä. Vitsinä häntä Sergeille paritin, vaikka Sergein ei edes pitänyt olla homo. Sitten kävi niin, että kaveri näki niistä unta. Useampana yönä. Ja unissa oli jatkuva juoni, vieläpä ihan hyvä sellainen. Niin siinä sitten kävi, että en nyt mitään muuta osaa piirtäkään kuin näitä kahta.

Oikeesti Sergeistä tuli homo koska mä ehkä vähän tykkään yaoista :I Ja siitä tuli gangsteri koska mä ehkä vähän tykkään siitä kun ihmisiä leikellään. Ja tykkään myös siitä kun mun suosikkihahmot saa turpaansa, eli Sergeitä hakataan PALJON.

Kattokaa ny miten hauskoja strippejäkin oon tehny niitten yhteiselämästä.

Voi Sergei, sinä senkin tsundere.

Sergeillä on niin hyvä huumorintaju :-----------D

Oho tein Horosta tarrankin

Ja koska Sergei on surkea pikku gangsta jolla ei ole ihan terveet elämäntavat niin se kuolee nuorena. Yllättävän puhtaan näköiselle kadulle.

Am I cute, uguu?

Oletus

Sergein nenä on hassu. Ei hassu vaan siisti.

Äiti Frelial:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2004
    Sijainti
    Salainen
    Ikä
    24

Oletus

Juoni oli hieman lyhyt, mutta muuten kyllä loistava
    Parasta näissä kuvissa on se, että kaikki on tosi hyvin tehty ja väritetty. Toimii ja hymyilytti. Keep it going beibe!

Oletus

Sanompa nyt kun ei tartte editoida eikä tuplapostata että joo, nautin kaikista sarjakuvista. Homoseksiä ja väkivaltaa piirrosmuodossa. Vammaisen nerokkaat hahmot. Yaoin ja tyttömäisen tyhmähuumorin sekoitusta. Pistä lisää näytille kun saat valmiiksi. Voisin syvempääkin analyysiin toki vaivautua, miten hahmoissa on tiettyä ikonillisuutta jota wannabetaiteilijoiden töistä puuttuu. Mitenhän tämän nyt selittäisi. Hahmot seisovat omillaan, kuvat palavat mieleen, hahmot tuoreella tavalla edustavat tiettyjä arvoja asioita. Vaikka paljon löytyy muilta lainattuja tyylikeinoja, ote on persoonallinen, syntyy sellainen vanhan ja uuden symbioosi, johon esimerkiksi Tarantinon elokuvat perustuvat.

Oletus

Hyvä meininki yaoi! Meike tykkää noista super pitkistä jaloista. Ilmeet. <3 Jeah.

Kamalaa kun ei osaa kommentoida mitenkään fiksusti mutta halusin jotain sanoa. Pidän.

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

Oot sie Yaoi nero, nauratti ja ilostutti. Etenkin tuo paistettu muna-strippi

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut i<3yaoi Katso viesti
    Oikeesti Sergeistä tuli homo koska mä ehkä vähän tykkään yaoista :I
    No aijaa, i<3yaoi?

Hauska ja persoonallinen tyyli. Horon kirkkaat punaiset erottuvat tosi upeasti värikuvissa ja tarrakuvassa on hieno "mustehirviö oksensi tähän taustan"-tausta.

"Paistettu muna", kamalaa
    Tapety na pulpit, wallpapers | Maschinenbau Verfahrenstechnik | Loans | Loans | Loans

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä