-
Shinigami
Moro!
Onko kellään tietoa siitä, voiko Skyrimin puucee versiota pelata tavallisella pc ohjaimella, jos sellaisen hankkisi?
Xbox 360sen ohjaimella ainakin onnistuu sekä kuulemma ps3:senkin, mutta itsehän en omista kumpaakaan konsolia atm. Lainaohjaimen saaminen tuntuu olevan yllättävän hankalaa, joten ainoa realistinen vaihtoehto olisi oman perusohjaimen hankinta.
You men have no idea what we’re dealing with down there.
Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex,
and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses.
Easy? Honey, they don’t call it a job for nothing.
-
Warrior
Olen nyt tässä muutaman kuukauden ajan pelannut skyrimia aina välillä, ja pitkän tauon jälkeen innostuin pelaamaan peliä yllättävän paljon. Peli on ihan jees, mutta kaiken kaikkiaan melkoinen pettymys. Aivan järkyttävään hypetykseen verrattuna peli on varsin buginen ja jopa tylsä. Tiedän kyllä että tällaista peliä pitäisi pelata koneella, mutta minkäs teet kun on tuhat vuotta vanha mac -.- on siis pelattava boxilla. Verrattuna pelitunteihin peli on kaatunut jo hyvin monta kertaa (lvl 26, jäätynyt yli viisi kertaa). Aika harvassa pelissä pääsee taistelemaan puiden latvoissa kävelevää mammuttia vastaan. Whiterunissa joku älykääpiö seurasi minua jopa kotiini asti hokien samaa lausetta uudestaan ja uudestaan. Minun piti seurata tyyppiä, mikä oli mahdotonta, koska hän seurasi minua.. no onneksi löysin perille ilman hänen apuaan. Toisessa kaupungissa kuollut rosvo heräsikin henkiin ja alkoi juoksennella edes takaisin. Näitä riittää kyllä. Onneksi maksoin tästä pelistä vain 40e. Lohikäärmeetkin on liian helppoja..
Tekijöiden olisi ehkä kannattanut tiedostaa, että laatu korvaa määrän. Peli on liian laaja ja täynnä virheitä. Olisi kaivannut huomattavasti enemmän viimeistelyä ja monipuolisuutta.
// kouluarvosana 7-
Kirjoitussäännöt
- Et voi aloittaa uusia ketjuja
- Et voi kirjoittaa vastauksia
- Et voi lisätä liitteitä
- Et voi muokata viestejäsi
- BB-koodi on käytössä
- Hymiöt ovat käytössä
- [IMG] koodi on käytössä
- HTML-koodi on poissa käytöstä
Keskustelualueen säännöt