+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näkyvissä tulokset 31 - 38. Tuloksia yhteensä 38.

Ketju: Dissidia Duodecim (aka dissidia 2)

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Substance
    Elixir? Potion parantaa vain yhden hahmon HP:t, joten mikäli tällainen Elixir on se varmaan olisi sitten se kaikki parantava versio (ja yleensä siinä myös lukee mitä se tekee).
    Juu siis ihan normaalia potionia tarkoitin, hyvä kuitenkin tietää ettei se paranna muita.
    Mitä auto Summoneihin tulee niin todellakin olen huomannut tämän. En enää muista minkä summonin yhteydessä, kaipa se oli auto Carbuncle tai Magic Pot. Ne eivät toimi aina joko oletetulla tavalla tai ollenkaan. Onneksi vikoja ei ole esiintynyt niissä summoneissa joita käytän eniten.
    Toki näitä voi aina käyttää ilman autoversiota. Minua ärsyttää vain normaalisummoneissa (joita ei kannata käyttää taistelun alussa) se, että en muista aina braveryiskua tendessäni irrottaa sormea R1:ltä joka johtaa siihen että saatan käyttää esimerkiksi magic potin vahingossa täysin väärään aikaan.

Mut joo viimeinen dungeoni on kyllä oikeasti hiton ärsyttävä. Noita 120+ levelin hyvällä tekoälyllä varustettuja tyyppejä ei ole ihan helppoa voittaa, vielä vaikeampaa ne on voittaa niin ettei menettäisi yhtään hipaa. Jos alkaa vaihtelemaan ukkoja niin huomaa kohta että kaikilla on hipat vähissä, mikä ei ole hyvä asia koska dungeonin lopussa odottaa pelin pahin pomo.

Noh 3/5 kerroksesta mentynä ja vielä ei ole onneksi tarvinnut vaihdella partyleaderia.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Mä varmaan tulen tuohon samaan kohtaan myöhemmin tänään. Pitää varata mukaan pakki kunnon skillejä.

Yhdestä luolasta tuli kivasti koopeeta:

Name:  KPfarming 001.jpg
Views: 170
Size:  33,7 Kt

Sama paikkahan se on kuin tämän videon Forsaken Land joka löytyy teleport stonen valikosta Gaia-nimellä. Tyyppi on varmaan vain edennyt eri taktiikalla, ja vaikka lopussa hänellä onkin enemmän KP:ta, saattaa olla tämä suuremman vaivan takana kuin itselläni ja uskoisin tällä 41424 tulevan toimeen näin toistaiseksi. Löytyisipä vain kunnon moogleja joihin sitä tuhlata... Vinkkejä?

Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Sama paikkahan se on kuin tämän videon Forsaken Land joka löytyy teleport stonen valikosta Gaia-nimellä. Tyyppi on varmaan vain edennyt eri taktiikalla, ja vaikka lopussa hänellä onkin enemmän KP:ta, saattaa olla tämä suuremman vaivan takana kuin itselläni ja uskoisin tällä 41424 tulevan toimeen näin toistaiseksi. Löytyisipä vain kunnon moogleja joihin sitä tuhlata... Vinkkejä?
    Hieman haisee KP:n moninkertaistajat nyt. Joo itsellä oli kaikkiensa ehkä 10k KP:ta koko läpäisyn ajalta Vedin kaikki dungeonit jotka pystyi lvl 1 hahmolla, mutta kerännyt tai varastoinut noita kp:n kaksinkertaistajia oikeastaan ollenkaan ja kartalta löytyvätkin käytin seuraavassa dungeonissa. Mutta mitä tuhlaamiseen tulee, maailmankartan vasemmalla ylhäällä (Feral Chaoksen luolasta vieläkin vasemmalle) on mooglen ns. "salakauppa" jonka avaaminen avaa yhden achievementin. En muista mitä kaikkea tältä löytyy, mutta ainakin ykkösen parhaita summoneita kuten Omega, ultima ja joku kolmas.

Mut joo tättärätättäräärää, Feral Chaos kaatui hauraalla summonertyttösellä ilman yhdenkään hipan menetystä. (Okei menetti se ehkä jotain 15k yhteensä, mutta healasin ne exp->hp abilityllä) Ei kyllä mikään taidon riemuvoitto, spammasin ainoastaan Yunan bahamuttia kunnes Feral Chaos kaatui. Ei kiinnosta kuinka "oikein" tämä vastus on läpäisty, koska se on läpäisty ja tämä riittää minulle.

Tämän jälkeen tuli ns. "loppudemot" ja peli palautui maailmankartalle. Eikös 000 ole tällöin läpäisty, tässä moodissahan ei kai ole mitään muuta "loppua" mitä aikaisemmissa tarinamoodeissa oli? Tai sitten olen missannut jotain. Mut joo seuraavaks varmaan kaikki levelille 100 kaikkine abilityineen ja sitten koitan tehdä kaikki pelin archievementit.

Ps. Onneksi tässä pelissä ei ole yhtenäkään archievementtinä kerätä kaikkia pelin aseita/armoreita. Tarvitsee kyllä sen verran rareja esineitä nuot 100 levelin esineet että en ole hankkimassa.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Ei se viimmeinen luola niin paha ollut. Aloitin Garlandilla, mutta Cyclone-Blaze-Cyclone spammi on niin hitsin hidasta, että vaihdoin Zidaneen ja sillä matka Chaoksen luokse oli lentoa. Itse taistelu Feralia vastaan hoitui melkein kokonaan Lightningilla ja Yunaa ei tarvittu. Olisihan sitä voinut varata enemmän accessoreja mukaan, mutta hyvä näinkin.

Alan päästä pelissä vasta nyt siihen osaan jota olen odottanut eniten. Story Mode on kohta kokonaan ohi, joten Labyrinth ja Arcade vetävät puoleensa. Osaan pelata hahmoilla hyvin, vaikka tietokone edelleen antaa kovan vastuksen. Useilla hahmoilla on tasokas gear ja kunnolla AP:ta. Lisäksi minusta tuntuu, että vielä on monta kiveä kääntämättä.

Itse pelattavaa Feral Chaosta en ole vielä kokeillut, sillä en oikein pidä tuollaisista petohahmoista. Eiköhän sekin silti ihan kelpo hahmo ole.

Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Ei se viimmeinen luola niin paha ollut. Aloitin Garlandilla, mutta Cyclone-Blaze-Cyclone spammi on niin hitsin hidasta, että vaihdoin Zidaneen ja sillä matka Chaoksen luokse oli lentoa. Itse taistelu Feralia vastaan hoitui melkein kokonaan Lightningilla ja Yunaa ei tarvittu. Olisihan sitä voinut varata enemmän accessoreja mukaan, mutta hyvä näinkin.
    En tiedä pelasitko ihan puhtaalla taidolla Lightningillä vai spammasitko tiettyä iskua, mutta itse huomasin jo aiemmassa Feral Chaoksessa että Lightningin "ilmasyöksymäinen" hp isku osui kaaokseen yllättävän "helposti". Ainakin välillä niitä tuntui pystyvän vetämään montakin putkeen ilman että tämän onnistui väistää kertaakaan.
    Alan päästä pelissä vasta nyt siihen osaan jota olen odottanut eniten. Story Mode on kohta kokonaan ohi, joten Labyrinth ja Arcade vetävät puoleensa. Osaan pelata hahmoilla hyvin, vaikka tietokone edelleen antaa kovan vastuksen. Useilla hahmoilla on tasokas gear ja kunnolla AP:ta. Lisäksi minusta tuntuu, että vielä on monta kiveä kääntämättä.
    Vähän sama homma, joskin ap:ta ukoillani ei niin hirveästi ole koska vain teamleaderi saa ap pisteet. Tosin omalla kohdallani en ole kyllä arcadesta innostunut oikeastaan yhtään. Vedin sen nopeimman arcaden 5 kertaa lävitse ainoastaan archievementin takia ja jossain vaiheessa pitäisi koittaa kiskaista time attackin 10 taistelua 15 minuuttiin toisen archievementin takia. Labyrintti on kyllä yllättävän laaja, itse olen tahkonnut sitä omasta mielestäni ihan kohtuullisesti, mutta silti vasta 35% lasissa.

Mut joo pitää kyllä jokupäivä taas jatkaa dissidia kakkosta, en ole varmaan puoleen viikkoon koskenutkaan peliin kun on ollut muuta hommaa.

Oletus

Ylläri, Zidanen ja Kujan ladattavat vaihtoehtokuteet ovat näemmä saapuneet Euroopan Storeen 0,75 euron hintaisina. Ei paha ollenkaan.

Edit: Myös Vaanin ja Yunan DLC-asusteet paljastettiin jokin aika sitten. Yunan puku on odotetusti FFX-2:sta, kun taas Vaanille Akihiko Yoshida suunnitteli Dissidiaa varten täysin uuden merirosvoasun lol.

Viimeksi muokannut Ananaz : 13.4.2011 klo 22:18:11

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei Katso viesti
    En tiedä pelasitko ihan puhtaalla taidolla Lightningillä vai spammasitko tiettyä iskua, mutta itse huomasin jo aiemmassa Feral Chaoksessa että Lightningin "ilmasyöksymäinen" hp isku osui kaaokseen yllättävän "helposti". Ainakin välillä niitä tuntui pystyvän vetämään montakin putkeen ilman että tämän onnistui väistää kertaakaan.
    Feralillahan ei ole muuta yllään kuin jotan tason 30 kamoja, joten ison bravery-kasan kerääminen ennen HP-iskua tuntui nopeammalta kuin pelkkä Thunderfall-spammi.

Kiitos Ananaz!

Paina kuvaa nähdäksesi sen suurempana

Name:  yuna1.jpg
Views: 35
Size:  31,3 Kt

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Tuntuu kuin joillekin Dissidia 012 alkaisi olemaan jo nähty, mutta minä olen vielä vahvasti pelin pauloissa!

Tässä selkein Tifan Feint-opetusvideo jonka löysin:

Osa noista Feinteistä on käsittämättömän vaikeita ajoittaa, mutta kun lahtasin Training Ring sormessa Gabranthia Phantom Trainissa tunnin alkoi homma sujumaan jo varsin hyvin.

Nyt olen myös pelannut Feral Chaoksella enemmän, ja sain raadettua sille kaikki hyödylliset abilityt masteiriksi. Koko hahmo tuntuu sinällään erikoiselta, että jotkin Brave-hyökkäykset ja HP-hyökkäykset ovat niin paljon parempia kuin toiset, ettei taisteluun mentäessä tarvitse kuin pari. Miksi valitsisinkaan enemmän hyökkäyksiä, kun kaikki kyvyt ovat niin AP-syöppöjä, että valitsen mieluummin vain pari toimivaa hyökkäystä ja käytän loput AP:t muihin ominaisuuksiin. Kokonaisuudessaan kuitenkin erittäin hieno hahmo. En onneksi ruvennut pelaamaan sen saatuani vain sillä, vaikka voitto tuntuu tulevan helpommin kuin useilla muilla hahmoilla.

Original Quest

Tämä on editori jolla pelaajat voivat tehdä omia pieniä tarinoitaan (fanfic!!), ja säätää niissä olevat taistelut juuri mieleisekseen. Häärään sen parissa juuri nyt, ja jos jotain hyvää syntyy, voisin laittaa sen ladattavaksi jonnekin nettiin.

Mm. täältä löytyy questeja eurooppalaisille pelaajille, mutten ole vielä kerennyt pelaamaan ainuttakaan. Päivittelen myöhemmin fiiliksiä.

Edit: Omien questien tekeminen on luonnollisesti karmean työlästä. Välikeskusteluihin ei paljon tekstiä saa, ja PSP:n virtuaalinäppiksellä kirjoittaminen on ripeimmilläänkin hidasta. Ihan susi tämä editori ei kuitenkaan ole. Se vähä mitä annetaan riittää. Dialogin ja taistelujen kautta voi kertoa mm. miten Mari Kiviniemi saa Keskustan uuteen nousuun tai Tifan, Yunan ja Lightningin kuuman kolmiodraaman.

Taisteluja voi säätää yksityiskohtaisesti monin tavoin.

-Areena
    -Hahmot
    -Hahmojen säädöt (equip, skills, summons, assist...)
    -Musiikki
    -Säännöt
    -Erityissäännöt, kuten taistelun aikaraja tai kumpi aktivoi Ex-moden ensin.

Mielikuvituksella saa aikaan, vaikka mitä. Jos vain oma aika riittää...
    Viimeksi muokannut Substance : 24.4.2011 klo 12:50:54

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä