-
Final Fantasy X ja Cloister of Trials - Apua tarvitaan!
Anteeksi jos tää kysymys tulee nyt väärään paikkaan, kun olen vasta rekisteröitynyt. Hakutoiminto tietenkin olis ollu varmaan ihan jees, mutta jos nyt joku vois auttaa mua pikaisesti, ennen kuin jatkan pelaamista. 
Elikkäs mulla on peliä pelattu vasta vähän päälle 2h, ja tajusin että en hankkinut Besaidin temppelistä sitä aarretta Destruction spheren avulla...
Onko nyt niin, että seuraavalla kerralla Besaidin temppelissä vastassa on erittäin mukava Dark Valefor?
Tarkoituksenahan oli alusta asti hankkia kaikki tarpeellinen Animaa varten, mutta nyt perkele jäi siitä ekasta temppelistä se Rod of Wisdom hankkimatta. Eikös ne kaikki aarteet pidä olla, että on mahdollisuus saada Anima?
Tätä kysyn ihan sen takia, että aloitanko vaan alusta koko pelin kun en oo niin pitkällä vielä.... Ärsyttää kyllä ku pitää taas vahdata ne kaikki välileffat uudestaan, joita ei saa skipattua!! Apuaa...
Piti ihan rekisteröityä tänne foorumille, että sais vastauksen kysymykseen... Suomi24:ssa varmaan hitusen hiljaisempaa keskustelua..
Ehkäpä sitä tulee vierailtua täällä useamminkin nyt, kun FFX -peli-into alkoi taas parin vuoden tauon jälkeen.
-
Äh...
Minä tampio en tajunnu lukea taas... Tämän ketjun saa poistaa, kysyn tuolla FFX-keskustelussa tätä! Pahoittelen..
Tämän ketjun asiasanat
Kirjoitussäännöt
- Et voi aloittaa uusia ketjuja
- Et voi kirjoittaa vastauksia
- Et voi lisätä liitteitä
- Et voi muokata viestejäsi
- BB-koodi on käytössä
- Hymiöt ovat käytössä
- [IMG] koodi on käytössä
- HTML-koodi on poissa käytöstä
Keskustelualueen säännöt