+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 7. Tuloksia yhteensä 7.

Ketju: Valkoinen maagi

Oletus Valkoinen maagi

...
    Viimeksi muokannut Gauntness : 20.10.2011 klo 1:36:21

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Huisa kehitys! Noita kahta kuvaa vierekkäin on hirmu antoisaa katsoa. Sitä tulee aina kovin hyvälle tuulelle (ja kateelliseksi) kun näkee, miten immeisten taidot ovat karttuneet.

Vanhempi kuva on sekin siisti ja taidokkaasti piirretty, mutta tuossa uudessa versiossa on ihanaa lennokkuutta ja pehmeyttä! Naikkosen asento on huoleton ja elävä, kun taas vanhassa versiossa on selkeästi tönkömpi ja aseteltu tuntu. Vissi ero fiiliksessä siis, pulpahti jotenkin mieleen Egyptin koiranpääihmis-maalaukset vs. kevyt ja raikas tuulahdus! (Töö, osaan selittää taas selkeästi...)

Yksityiskohtia on sopivasti, mutta ei liikaa. Näyttää luonnolliselta! Kasvot varsinkin ovat erityisen onnistuneet, muikkelilla on veikeä ilme.

Ei mulla mitään kehittävää sanomista ole, oli vaan pakko tulla hihkumaan että tämä on tosi kiva.

Oletus

...
    Viimeksi muokannut Gauntness : 20.10.2011 klo 1:36:30

Soldier Naukseri:n avatar
    Liittymispäivä
    16.7.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    20

Smile

Näitä kehittymisvertailuja on kyllä aina yhtä innostava nähdä, ja tehdä itsekin :3

Pakko sanoa, että olet kyllä kehittynyt roimasti näiden kahden piirrustusten välillä, hahmo ei enää näytä niin yksiulotteiselta ja viiva on huomattavasti hennompi ja hienovaraisempi (Ei vanhassakaan vikaa ollut, mutta nyt jälki näyttää varmemmalta).
    Rakastan myös noita kasvoja! Todella persoonallinen ja lämmin ilme.

Urh, ei nyt pukkaa muuta sanottavaa päähän, mutta hieno se on, toivottavasti nyt saat jotain edes irti tuosta minun sepostuksesta.
    Postaa toki lisää vastaavia töitä jos vain viitsit =D

"There's a breeze in this castle, I think it must be getting old , dood."

pahapäinen Candice:n avatar
    Liittymispäivä
    13.6.2002
    Sijainti
    Kuutio
    Ikä
    27

Oletus

Oli aevan pakko tulla katsomaan grafiikka-puolta, kun luin postisi 10-ketjussa. Olethan sinä tänne kerännyt kommentteja jo ihan hyvin ja kaikissa kommenteissa on jopa tekstiä.

Mutta asiaan. Olen kateellinen ja kiukkuinen ja ja, en pidä sinusta nyt yhtään. Kehityksesi on liian huima! Itse olen jämähtänyt 13-vuotiaan tasolle piirrustamisessa, enkä siinä kehity millään. Siksi kaltaisesi henkilöt saavat minut vihertämään.

Alkuperäinen kuva on suloinen omalla tavallaan (nuo silmät on ihanat), mutta päivitetty versio on järisyttävä. Se on kolmiulotteisempi ja realistisempi, mikä varmasti on ollut tarkoituskin. Hiukset hulmuaa ja helma lepattaa. Asento ei ole semmoinen... kökkis vaan luonteva. Tilpehööriä on ykköskuvassa paljon ja samaistun sellaisten raapusteluun. Itsekin rakastan pienenpieniä yksityiskohtia. Olet kuitenkin saanut niitä hyvin karsittua, mutta kuvasta ei kuitenkaan ole tullut liian pelkistettyä, propsit siitä. Ja Osaat piirtää kädet todella hienosti. :>

Yhtä asiaa kuitenkin kaipaan ja se on ne varjostukset. Niillä saa kuvasta kuin kuvasta elävämmän.

En ole laumaeläin.
    Olen mieluummin yksin oikeassa kuin ryhmänä väärässä.

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

Et ole pelkästään omalta iältäsi kehittynyt viimeisen seitsemän vuoden aikana vanhemmaksi, vaan jopa itse valkoinen maagi näyttää uudemmassa kuvassa ainakin seitsemän vuotta edellistä vanhemmalta.

Vanhempi maagi ei suinkaan ole huono eikä tönkkö, vaan hyvinkin lapsenomainen kasvojen pyöreydessä, käsien ja muun vartalon (joku huomauttanee: paitsi rintojensa) pienuudessa.

Samaistuin tuohon Ceassan sanomaan tuosta reliefivertauksesta, mutta sanoisin myös, että uudempi muistuttaa vallan Antiikin Kreikan ja Rooman aikaisia naisveistoksia elävyydessään.

Mutta vahvimpana elämyksenä tuli tuo maagin tahallinen tai tahaton aikuistuminen. Pikkuisista yksityiskohdista tuli mieleeni myös, kuinka keisarivallan aikaan Japanissa (ja perinteitä kunnioittaen nykyäänkin) nuoremmat lapset koristeltiin juhlapuvuissa monin pienin koristein ja näitä koristeiden määriä yksinkertaistettiin aina iän karttuessa. Ja saman näkee näiden kahden teoksen välillä myös.

Mutta kauniita ovat ja pidän.

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

Oletus

...
    Viimeksi muokannut Gauntness : 20.10.2011 klo 1:36:48

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä