Foorumi on täynnä ihmisiä joihin Snes- ja Psonesukupolvien (järjestyslukuin 5. ja 6. sukupolvi, itse vain muistan paremmin sukupolviensa pääkoneet) japanilaiset roolipelit tekivät vaikutuksen. Final fantasyt, Star Oceanit, Dragon warriorit sekä Personat ovat jatkaneet taivaltaan tähänkin pelihistorian vaiheeseen. Monet sarjat jaksoivat koettaa siipiään ps2:lla ennen kuolemaansa. Useat eivät jaksaneet siihenkään saakka. Tänä päivänä porukka tuntuu kyllä pelailevan roolipelejä konsoleillaan. Nämä ovat vain länsimaisia: Falloutit, Mass effectit ja Dragon aget. Foorumilla ainoat tämän sukupolven huomiota saaneet japaniroolipelit ovat olleet FF13 ja Nier. Ja Nierin ketjussa pelistä vaihtaa muutaman sanasen kolme ihmistä. Hei, mitä nörttejä me muka ollaan! Kaikki pelaa vain valtavirran pelejä!
Pelipinooni on saapunut hyvä määrä lisää täytettä. Sellaisia nimiä että ihan aloitinkin pelaamisen. Pitkästä pitkästä aikaa. Seuraavia nimikkeitä odottaa korkkaamistaan:
KH: Birth by sleep
Astonishia story (PSP)
Key of Heaven (PSP)
Nier (ps3)
Resonance of fate (ps3)
Cross Edge (ps3)
Lisää tekisi tilata: Varsinkin kun liikaa odotellessa luultavimmin käy sama kuin aijempikienkin sukupolvien kanssa: JRPG:eiden hinta nousee järjettömyyksiin, varsinkin kun näitä ei ole kukaan muutenkaan ostanut.
Resonance of faten aloitin juuri. Pelin alku sai rustaaman tämän ketjun. Siistiä. Voi hitto, miten alku voi olla hienompi kuin useampien JRPG:eiden kohokohdat! Grafiikka ei tavallisesti juurikaan itselleni merkitse, mutta pelin steampunkmaailma on ehkä jopa kaunein näkemäni pelimaailma. Toivon kautta... no ei mulla ole mitään minkään arvoista jonka kautta toivoa, mutta pyydän oi korkeammat voimat, antakaa tämän jatkua yhtä hienona!

Vastaa siteeraten
Mutta itse gameplay sai kyllä minut miettimään että mahtaako se olla kuitenkaan mieleeni. :/ En siis ole tuota kuitenkaan pelannut, katsonut vain videoita. Kiinnostusta peliin olisi kyllä. Naxu voikin varmaan kertoa fiiliksiään pelistä myöhemmin. :]