Tänään tulee kuluneeksi 10 vuotta Final Fantasy Finlandin perustamisesta*. Mitä muistoja teillä on menneistä vuosista ja millaiseksi haluaisitte FFfinin kehittyvän tulevaisuudessa? Entä millä toimilla halutunlaiseen tulevaisuuteen päästään?
* Viralliseksi perustamispäiväksi lasketaan sivuston ensimmäisen uutisen julkaisupäivä.

Vastaa siteeraten

Paljon oli asiaa silloin joskus ja hehtaaripostauksia tuli todella usein asiasta kuin asiasta. Jossain vaiheessa viisut täytti elämäni täysin ja silloin pidinkin ykkösfooruminani yhtä viisufoorumia, mutta muuten tämä foorumi onkin ollut se ykkönen aina. Niin se on nytkin, kun olen tuolta viisufoorumiltakin poistunut ja ainoa toinen aktiivisesti seuraamani foorumi, leffa-aiheinen sellainen, on todellinen pellefoorumi. Täällä on kivaa. Viime vuosina olen kyllä vähentänyt kirjoittelua, kun ei mulla ole kuitenkaan ollut kunnolla mitään sanottavaa. Tai no, kaikki on suhteellista; olen mä melkein neljässä vuodessa saanut tuhat postia kokoon. Kuitenkin kirjoittamieni viestien pituudet ovat pudonneet huomattavasti alkuvuosien viestien pituuksista. Tosin myönnän, että tähän viestien pituuksien vähenemiseen vaikutti paljon se, että Viisukuppilassa ne viestien pituudet olivat monesti tyyliin muutaman lauseen mittaisia, joten ei täälläkään niin laajalti enää jaksanut. Nykyään en jaksa yleensä edes osallistua mihinkään quotesotiin, kun tätä nykyä väki on kuitenkin niin vanhaa, että niitä syntyy jostain hiton taloudesta, kasvissyönneistä tai vastaavista, joista en osaa sanoa juuri juuta tai jaata.
ja ennen sitä' tuli kyllä selailtua foorumeita. Nuorempana lähinnä kiinnosti FF-pelit ja eri konsolit, kun nykyään taas niiden lisäksi vähän monet muutkin asiat.