Kirjoittamisen kannalta minulla on sellainen on/off-suhde foorumissa. :> Joskus on sellaisia kausia, että kirjoittelee vähän enemmän ja sitten se hiipuu taas melkein idlaamisen tasolle.

Olen tutustunut täällä vain yhteen ihmiseen kunnolla ja olen iloinen, että tutustuin häneen. Mutta muihin en ole tutustunut mikä on sinänsä harmi, sillä täällä on tosi kivan oloista porukkaa. Miitteihin en ole (uskaltanut) mennä sen takia, että vaikka pystyn puhumaan eri ihmisten kanssa niin pelkään tuntevani itseni niissä kiusaantuneeksi kun vaikuttaa aina siltä, että miiteissä käyvä porukka tuntee toisensa jo hyvin. :/ Meh - kivaa niissä varmasti olisi, mutten ole uskaltanut vain mennä mukaan.

Tunnen itseni vielä nuoreksi (hohoh. mähän olenkin niin vanha muutenkin!) käyttäjäksi ehkä siksi, että täällä on niin monta henkilöä jolta tulee kypsää tekstiä ja erittäni hyvää argumentointia, johon en itse oikein pysty. :> En kuitenkaan tunne itseäni mitenkään ulkopuoliseksi.

Hah. Tunnustan, että valehtelin alussa tänne kaikenlaista. Sellaisia pikku valheita joissa paisuttelin totuutta, ja joilla ei ollut paljoakaan merkitystä mutta ajattelin kasvattavani niillä virtuaalipenistäni. Ja postausten pituutta! Nyt en pidä enää tärkeänä postausten määrää, pituutta tai valkoisia valheita.

Vaikka olen useammankin kerran idlettänyt oikein urakalla, niin kyllä minä vielä täällä käyn aika aktiivisesti lukemassa viestejä.