+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 5. Tuloksia yhteensä 5.

Ketju: FF-musiikit "tavisten" mukaan

DINH The_Sipi:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2002
    Sijainti
    Setakunta
    Ikä
    28
    Blogimerkinnät
    23

Oletus FF-musiikit "tavisten" mukaan

Pomo ei tykkää musiikin kuuntelusta työpaikalla, mutta minä olen kiertänyt asian kuulokkeilla. Nyt pomo on kuitenkin työmatkalla, joten musiikkiakin voi kuunnella ilman kuulokkeita (enkä ole ainoa, joka tätä harrastaa) ja nyt teki sitten mieli pistää Nobuo Uematsun musiikki Groovesharkin kautta soimaan ja kivasti tää työpäivä on mennytkin tämän musiikin tahtiin työskennellessä. Olen käyttänyt satunnaissoittoa (200 kappaleen valikoimasta) ja niinpä en ole itse vaikuttanut siihen, mikä kulloinkin soi. Työkaveritkin ovat päässeet siis vähän FF-musiikin saloihin ja tämmöistä kommenttia on tullut:

Joku random pianolla soitettu balladi FFVIII:stä (en muistanut katsoa nimeä): Unimusiikkia
    FFIX - Frontier Village Dali: Unettavaa ja sopii tällaiseen sadepäivään.
    FFVI - Opening Theme: "Mitä vittua?"

Mitäs kommentteja te ootte kuullut FF-musiikeista peleihin perehtymättömiltä "taviksilta"?

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Enpä ole paljon esitellyt FF-musiikkia muille. Kuuntelen sitä vain pelatessani ja pianoversioita harvakseltaan lenkeillä. Joskus soittelin pianoversioita lukiossa sulkeuduttuani työskentelemään tyhjään luokkaan, ja ne tyypit jotka sattuivat paikalle eivät ainakaan vihanneet kuulemaansa. Sanoivat vain, että sopii hyvin tällaiseen touhuun, jossa musiikin pitää olla miellyttävää, mutta joka ei silti vie ajatuksia pois olennaisesta.

Olen samaa mieltä.

Dragoon Comrad:n avatar
    Liittymispäivä
    17.8.2005
    Sijainti
    Åbo
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    7

Oletus

Lähes poikkeuksetta ihmiset ovat tykänneet kun olen soitellut. Varsinkin pianorimputkset ovat olleet ihmisten mieleen, parhainpana esimerkkinä Opening Themet. Tietysti jos puhutaan ihan ihan taviksista, on lyriikoiden puute usein häirinnyt. Myöskin fakta että se on vain jotain "pelimusiikkia" on joskus hieman vierastattanut. Mutta muusikot ja musiikin suurkuluttajat ovat kyllä maininneet musiikin olevan ainakin laadukasta ja mukaansatempaavaa.

Parhaat kommentit on tullut varmaan The Dark Messengeristä. "Siis voi vittu ihan vitun hyvä!"

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Ei nyt taida olla kokemusta FF-musiikin soittamisesta taviksille, mutta kerran koulussa soitin kuntosalilla F-Zero Guitar Arrange-levyä. Tästä tuli ensin jotain positiivista kommenttia, mutta kun sanoin että se on pelistä niin tuli vähän kummeksuvia katseita.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Sorcerer MSandt:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    27

Oletus

En minä tarkoituksella lähde soitattamaan kenellekään mitään musiikkia, paitsi blinkkiä pistän autoa ajaessani soimaan oli minulla seuraa tai ei, mutta äitini on vuosien varrella aina kehunut fainalien musiikkia kun pelaan, varsinkin jos niissä on pianoa.
    Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako

| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä