+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 6. Tuloksia yhteensä 6.

Ketju: Lempi Nintendo DS -peli(nne)?

Bomb Kamegi:n avatar
    Liittymispäivä
    27.2.2007
    Sijainti
    Sänkysi alla >:P
    Ikä
    29

Oletus Lempi Nintendo DS -peli(nne)?

Njooh, ajattelin vähän tälläista kysellä... Eli onko teillä mitään suosikki/lempi Nintendo DS peliä/pelejä? Ja jos on, niin minkälaisia? Itse :n ihan sikana "Megaman ZX" ja Megaman ZX Advent pelejä. Harmi vain etten ole oikein muita pelejä ehtinyt kokeilemaan kun ei ihan koneen tehot riitä muihin peleihin... vielä. (Kyllä, pelailen Nintendo DS:ää koneellani koska en omista oikeaa Nintendo DS:ää) Eiköhän sekin onnistu kun saan ensi viikolla uuden koneen

Entä te muut?

Oletus

Jaa jäpä tolleen...

Njaa, kyllähän noita faveja 79 pelin kokoelmasta muutamia löytyy. Pelaan tietenkin (pyh) oikealla DS:llä u__u ..vaikka se onkin vähän hajalla.

Megaman ZX on kieltämättä aika hyvä, vaikka lopun boss rush ja vika boss fight on ihan mahottomia meikäläiselle. Adventia en ole vielä ostanut enkä pelannut.

Tykkäsin Bowser's Inside Storysta. Bowser on ihan loistava hahmo, sellanen totinen murjottajaurpo. Peli oli hyvin rytmitetty top down- ja tasohyppelyjaksoihin. Grafiikka oli ehkä vähän liian sileää mutta hoiti tehtävänsä.

Huomasin nauttineeni Zelda: Spirit Tracksin pelaamisesta ja pidänkin sitä yhtenä DS:n parhaista. Tykkäsin fiiliksestä, musiikeista, ohjauksesta ja dungeoneista. Lisäksi leimasin-miniquest oli mahtava.

Muita ihan kivoja on Castlevaniat, Ace Attorneyt, Inazuma Eleven (jota pelaan tällä hetkellä)
    GO GET 'EM, SEXY!!

Dragoon Raton:n avatar
    Liittymispäivä
    26.2.2005
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

Elite Beat Agents ja The World Ends With You saavat minulta ainakin kunniamaininnat noiden rosvon mainitsemien lisäksi.

Itsellä on 2 DS:aa. Se ihan alkuperäinen julkaisupäivänä ostettu ja sitten myöhemmin v2.fin kilpailusta voitettu Nintendo DSi. On muuten pelattavuudella ja näytöllä eroa.

Bomb Kamegi:n avatar
    Liittymispäivä
    27.2.2007
    Sijainti
    Sänkysi alla >:P
    Ikä
    29

Oletus

Jaha, jaha. No onko mitään peliä mitä suosittelisitte minun kokeilevan? (Ei pokemon -pelejä kiitos, en ymmärrä niiden päälle mitään)

Bomb Maqui:n avatar
    Liittymispäivä
    28.10.2010
    Ikä
    20
    Blogimerkinnät
    4

Oletus Bleach....lisänimellä joku

Siis joo löysin paikallisesta Gigantista yhden bleach pelin joka oli ihan perus kamppailu peli jossa pitää pelata kaikilla hahmoilla että saa kaikki extra hahmot ja kaikki perus hahmot käyttöön .
    Pelissä oli huonot enkku dubit mutta peli oli muuten tosi hyvä.
    Aluksi epäilin ja olin epä uskoinen, että toimiiko kamppailu peli pikseleissä kun enen en ollut pelannut juurikaan omalla nintedo ds i:lläni.

Final fantasy III

oli ihaana varsinkin kun siinä oli kaikki niin söpöä. Juoni muistutti vähän kahta edellistä, koska miusta se oli edelleen aika hankala minun aivoilleni ja piti\pitää käyttää paljon youtubea että saan edes jotain siitä pelistä irti.

Maqui is my style

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kamegi Katso viesti
    Jaha, jaha. No onko mitään peliä mitä suosittelisitte minun kokeilevan? (Ei pokemon -pelejä kiitos, en ymmärrä niiden päälle mitään)
    Löytyyhän noita tässä ketjussa lueteltuna
    GO GET 'EM, SEXY!!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä