Suljettu ketju
Näkyvissä tulokset 1 - 3. Tuloksia yhteensä 3.

Ketju: Etsitään bändille logo/merkki

Warrior Leech:n avatar
    Liittymispäivä
    5.12.2003
    Sijainti
    ?????
    Ikä
    23

Cool Etsitään bändille logo/merkki

Ajattelin täällä kysellä, jos olisi ketään, joka haluaisi suunnitella bändille logon ja merkin. Kavereilta on jo kyselty mutta olutpalkka ei hirveästi inspiroi ketään, näköjään.

Alustava suunnitelma on jo tehty! Harmi vain että kukaan bändin jäsenistä ei ole graafikko. Logo on siis bändin nimilogo ja merkki on bändin symboli. Molemmista on rumia hahmotelmia, joiden pohjalta tuo logo pitäisi suunnitella.

Jos sinulla on aikaa ja kiinnostusta suunnitella rockbändille hieno tunnistettava logo niin älä heitä tilaisuutta hukkaan. Olemme kaikki köyhiä (opiskelijoita) mutta voimme pienen nimellisen palkkion tarjota, jos piirtämäsi logo ja merkki valitaan. Ammattilaisilta meillä ei ole toivoakaan (tai kiinnostusta) kysellä joten emme pysty palkkaa maksamaan. Hyväksytystä logosta ja merkistä voimme maksaa 40 euroa ja EP:n. Tiedän, se ei ole paljon mutta osaavalle tyypille tämän pitäisi olla suht nopea läpihuutojuttu.

Jos kiinnostaa, pistä yksäriä niin sendin suunnitelmat ja tarkemmat ohjeet Tämän kanssa alkaa myös olla hieman kiire.

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Olisin vastannut tähän jos minulla olisi ollut Photoshop koneella (menetin sen, kun järjestelmä kaatui pari kuukautta sitten). Harmi, ettet saanut apua täältä. Miten asiat ovat tällä hetkellä?

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Itse asiassa minä otin haasteen vastaan (lähetin pm:ää) ja lähetin ensimmäisen draftin jo reilu viikko sitten. Voisinkin sulkea ketjun, sillä ei liene funktiota enää, paitsi jos osoittaudun kyvyttömäksi tehdä logoa.

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä