+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 3. Tuloksia yhteensä 3.

Ketju: Metalheim Festival

Kirjastotäti Aiona:n avatar
    Liittymispäivä
    25.3.2003
    Sijainti
    SJK
    Ikä
    26
    Blogimerkinnät
    1

Oletus Metalheim Festival

Seuraava on suoraa quotea itse festarin naamakirjasta:

Metalheim Festival valtaa taas Helsingin ja Oulun!

Viime syksynä ensimmmäistä kertaa järjestetty Metalheim Festival valtaa jälleen Helsingin ja Oulun. Nosturissa ja Teatrialla 28.-29.10. järjestettävä tapahtuma on kaksipäiväinen, jona aikana viisi orkesteria esiintyy sekä perjantaina että lauantaina molemmissa kaupungeissa. Bändejä tämän vuoden festivaalilla nähdään siis yhteensä kymmenen.

Aikataulut ja päiväkohtaiset esiintyjät ovat vihdoin selvillä. Samalla on käynyt ilmi, että tapahtumaan buukattu kreikkalainen death metal –vahvistus Dead Congregation joutuu henkilökohtaisista syistä johtuen perumaan osallistumisensa tapahtumaan. Helsingissä Dead Congregationia paikkaa Hateform, Oulussa paikallisryhmä Mors Subita.

Aiemmin julkitulleisiin, joskin vahvistamattomiin Nosturin aikatauluihin on tullut sen verran muutoksia, että jos on jo hankkinut päivälipun jommalle kummalle esiintymispäivälle ja haluaa sen vaihtaa toiselle päivälle, onnistuu tämä Tiketissä ennen tapahtuman alkua.

METALHEIM FESTIVALIN AIKATAULUT

Pe 28.10. Helsinki, Nosturi & La 29.10. Oulu, Teatria
    23:50 MOONSORROW
    22:35 TYR
    21:20 AUDREY HORNE
    20:15 MYGRAIN
    19:25 GHOUL PATROL

Pe 28.10. Oulu, Teatria & La 29.10. Helsinki, Nosturi
    00:00 PRIMORDIAL
    22:50 A.R.G.
    21:35 PROFANE OMEN
    20:30 MORS SUBITA (Oulu) / HATEFORM (Hki)
    19:25 BLACK CRUCIFIXION

https://www.facebook.com/event.php?eid=125020057580561
    http://metalheim.fi/

Liput 25 €/päivä & 40 €/kahden päivän lippu

www.tiketti.fi (Nosturi)
    www.lippupalvelu.fi (Teatria)

Kysynkin, oliko teistä ketään kyseisillä festareilla viime vuonna, ja jos kyllä, niin olivatko onnistuneet?
    Minä olen menossa viettämään näitä festareita tänä vuonna. Onhan siellä sen nähtävää, että on pakko. Erityisesti Primordialin takia. Ollaan kaverin kanssa menossa Helsinkiin, ja mietinkin tässä, onko täältä foorumeilta ketään sinne lähdössä? Voisi ehkä törmätä, jos kerkiää.

Saa nähdä, miten festarit onnistuu. Toivottavasti tulee otettua kuvia, mutta ehkä enemmän tulee vietettyä aikaa itse festareista ja musiikista nautiskellen.
    Viimeksi muokannut Aiona : 15.10.2011 klo 23:06:56
    Ei virtaa mikään, kaikki jähmettyy,
    ei veden kalvo heijasta kuin pimeää,
    ja hahmo, joka rantaa kulkee yksin kylmissään
    yksin kulkee, yksin sinne jää.

... Fae:n avatar
    Liittymispäivä
    26.9.2005
    Sijainti
    60°18'N 25°00'E
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Aiona Katso viesti

Kysynkin, oliko teistä ketään kyseisillä festareilla viime vuonna, ja jos kyllä, niin olivatko onnistuneet?
    Minä olen menossa viettämään näitä festareita tänä vuonna. Onhan siellä sen nähtävää, että on pakko. Erityisesti Primordialin takia. Ollaan kaverin kanssa menossa Helsinkiin, ja mietinkin tässä, onko täältä foorumeilta ketään sinne lähdössä? Voisi ehkä törmätä, jos kerkiää.

Saa nähdä, miten festarit onnistuu. Toivottavasti tulee otettua kuvia, mutta ehkä enemmän tulee vietettyä aikaa itse festareista ja musiikista nautiskellen.
    Kyllähän tuolla tuli viime vuonna käväistyä, mutta ei tuo eroa normaaleista klubikeikoista mitenkään muuten, paitsi että esiintyjiä on muutama enemmän. Nosturikaan kun ei kovin iso tila ole, niin käytännössä tarkoittaa sitä, että hiki haisee kahta kauheammin, ja kallista kaljaa joutuu litkimään muutaman tuopin enemmän.

Itse tulen todennäköisesti eksymään paikalle Perjantaina.
    ...Album count: 284

Kirjastotäti Aiona:n avatar
    Liittymispäivä
    25.3.2003
    Sijainti
    SJK
    Ikä
    26
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Molempina iltoina on tarkoitus olla paikanpäällä. Toivottavasti olisivat koulussa mukavia niin pääsisi perjantaina lähtemään hyvissä ajoin Hesaa kohti.
    Ei virtaa mikään, kaikki jähmettyy,
    ei veden kalvo heijasta kuin pimeää,
    ja hahmo, joka rantaa kulkee yksin kylmissään
    yksin kulkee, yksin sinne jää.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä