Seuraava on suoraa quotea itse festarin naamakirjasta:
Metalheim Festival valtaa taas Helsingin ja Oulun!
Viime syksynä ensimmmäistä kertaa järjestetty Metalheim Festival valtaa jälleen Helsingin ja Oulun. Nosturissa ja Teatrialla 28.-29.10. järjestettävä tapahtuma on kaksipäiväinen, jona aikana viisi orkesteria esiintyy sekä perjantaina että lauantaina molemmissa kaupungeissa. Bändejä tämän vuoden festivaalilla nähdään siis yhteensä kymmenen.
Aikataulut ja päiväkohtaiset esiintyjät ovat vihdoin selvillä. Samalla on käynyt ilmi, että tapahtumaan buukattu kreikkalainen death metal –vahvistus Dead Congregation joutuu henkilökohtaisista syistä johtuen perumaan osallistumisensa tapahtumaan. Helsingissä Dead Congregationia paikkaa Hateform, Oulussa paikallisryhmä Mors Subita.
Aiemmin julkitulleisiin, joskin vahvistamattomiin Nosturin aikatauluihin on tullut sen verran muutoksia, että jos on jo hankkinut päivälipun jommalle kummalle esiintymispäivälle ja haluaa sen vaihtaa toiselle päivälle, onnistuu tämä Tiketissä ennen tapahtuman alkua.
METALHEIM FESTIVALIN AIKATAULUT
Pe 28.10. Helsinki, Nosturi & La 29.10. Oulu, Teatria
23:50 MOONSORROW
22:35 TYR
21:20 AUDREY HORNE
20:15 MYGRAIN
19:25 GHOUL PATROL
Pe 28.10. Oulu, Teatria & La 29.10. Helsinki, Nosturi
00:00 PRIMORDIAL
22:50 A.R.G.
21:35 PROFANE OMEN
20:30 MORS SUBITA (Oulu) / HATEFORM (Hki)
19:25 BLACK CRUCIFIXION
https://www.facebook.com/event.php?eid=125020057580561
http://metalheim.fi/
Liput 25 €/päivä & 40 €/kahden päivän lippu
www.tiketti.fi (Nosturi)
www.lippupalvelu.fi (Teatria)
Kysynkin, oliko teistä ketään kyseisillä festareilla viime vuonna, ja jos kyllä, niin olivatko onnistuneet?
Minä olen menossa viettämään näitä festareita tänä vuonna. Onhan siellä sen nähtävää, että on pakko. Erityisesti Primordialin takia. Ollaan kaverin kanssa menossa Helsinkiin, ja mietinkin tässä, onko täältä foorumeilta ketään sinne lähdössä? Voisi ehkä törmätä, jos kerkiää.
Saa nähdä, miten festarit onnistuu. Toivottavasti tulee otettua kuvia, mutta ehkä enemmän tulee vietettyä aikaa itse festareista ja musiikista nautiskellen.

Vastaa siteeraten