Salut! Kaikki FF VIII:stä innostuneet kultakurkut nyt korvat hörölle ja huomijo: minä ja yksi internets-tuttava ollaan jonkun aikaa nyt funtsittu jotain niiiikin omaperäistä kun VIII-dubbauksen (siis koko pelin) tehtailua. Eli jos jollain on hinkua päästä kokeilemaan suosikkipelissään ääninäyttelyä niin nyt siihen koittaa mahdollisuus.
Kiinnostuneet: Ajattelin hoitaa ns. koe-esiintymiset sähköpostitse eli mailatkaapa mp3- tai wav-muotoset näytteet minulle (osoite näkyy profiilissa) ja me sitten sen kamuni kanssa (fyi, on siis jenkki) käydään niitä läpi. Viestiin olisi hyvä liittää henkilö jota esität, line on vapaavalintainen, mitä useampia, sitä parempi. Lisäksi ff fin-tunnus ja/tai youtube-accon nimi olisivat kivoja tietää jatkoa ajatellen..
Tarvittavat roolit ovat siis tässä vaiheessa (levy #1) ainakin nämä. Koita valita joku jolta voisit mahd. kuulostaakin.
Balambin + Timberin porukka:
Squall
Zell
Quistis
Selphie (varattu)
Rinoa (+ Julia)
Seifer? saatan itse esittää, tosin coolin kuuloiset vähän käheä-ääniset näytteet otetaan kyllä harkintaan
Cid
Raijin
Fujin
Garden Faculty
Xu
+ muuta Gardenin porukkaa ja muita "statisteja" (esim. junan kuuluttaja, juoppo, SeeD:in jäseniä, konnari etc.)
Galbadia ja muut:
Laguna
Kiros
Ward
Edea
Irvine
Ellone
Martine (Galbadian Gardenin rehtori)
Presidentti Deling
Biggs
Wedge
Kenraali Caraway
Jos joku sopiva löytyy niin joillekin vihollisille myös ääni (Ifrit, valepressa jne.)
+ statisteja (esim Dolletin ja Galbadian sotilaita, hotellivirkailija etc)

Vastaa siteeraten