+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 4. Tuloksia yhteensä 4.

Ketju: RIFT MMORPG

Oletus RIFT MMORPG

Löytyykö tälle pelille pelaajia suomalaisten keskuudesta?

Ite pelailen Iceweaver servulla ja lvl 19 rogue ranger/marksman/bard löytyy

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Olisit aloittanut ketjusi pari päivää aikaisemmin, kun Riftiä irtosi Steamista mm. 5 eurolla ja sitten vielä 10 eurolla. Jos jollakin on lievää kiinnostusta, niin eiköhän tuo taas jossakin vaiheessa ole halvennuksessa, ei ole iso sijoitus. Itse en kylläkään pelaa.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Space Cowboy Yomii:n avatar
    Liittymispäivä
    31.5.2001
    Sijainti
    Cydonia
    Ikä
    25

Oletus

Nyt on Riftistäkin saatavilla free trial versio Rift Lite (google avustaa), jota joillakin rajoituksilla höystettynä voi pelailla lv20 asti, ilman aikarajaa. Jos siis kiinnostaa niin nyt voi ilmaiseksi kokeilla.

Rift on perinteinen mörppi siinä mielessä, että expaaminen hoidetaan questaamalla pitkin maita ja mantuja. Helppo hypätä sisään siis, juoni ja maailma vaan saattaa viedä mukanaan jos ei varo. Erikoisuutena dynaamiset zone-eventit, eli vaikka itekin oon suht monta hahmoa alkuareoilla juoksuttanut, niin mikään pelikerta ei oo ihan samanlainen, koska zone-wide eventtejä saattaa poppailla milloin vaan. Siinä sitten taistellaan monsu-invaasioita vastaan koko zonen voimin, ja hakataan event megabosseja questaamisen lomassa. Näihin eventteihin ei tartte mitään järjestäytymistä, senkun hyppää vaan mukaan niin on automaagisesti public groupissa. Tämä on mulle henk. koht. tosi iso plussa, koska en tykkää mörpeissä yhtään siitä kun kasataan tuntikaupalla tiimiä, lasketaan jotain hemmetin gearscoreja ja ollaan elitistejä. Turhat nillittämiset on siis näistä eventeistä karsittu pois.

Toki pelistä löytyy sit ne perinteiset dungeonit ja raidit ja whathaveyou, jos haluaa omalla porukalla touhuta. Tai nillittää gearista, to each his own. Ja PvP-hommat myös, mutta niistä mun on paha sanoa mitään kun en harrasta.

EDIT: Mulla on Argent-servulla hahmoja, kärjessä lv40 Bard Defiant-puolella.
    Viimeksi muokannut Yomii : 1.3.2012 klo 16:42:04

The road remains wide open while your dreams are alive.
    Only fear can block the way.

spacedementia.org

Oletus

Joo tosiaankin, Rift liteen kannattaa ehdottomasti tutustua http://www.riftgame.com/en/lite/ tuolla noin!

Nyt ite palasin taas pelin pariin ja kyllä maistuu! Peli on saanu hirveesti kaikkea uutta ja 11.4 julkaistaan jo 1.8 päivitys joka tuo uusia crafting skillejä mm. Fishingin ja Survivalin. Peliin on tulossa myös leaderboardsit niin PvE kuin PvP puolellekkin. PvP systeemi uusittiin vasta 1.7 päivityksessä ja nyt siinä kerätään ns pvp leveleitä elikkä prestigejä jota nostamalla saa parempaa pvp gearia tietty favoria (wowin honoria) vastaan

Ite pelailen lvl 50 rogue rangerilla Icewatcher vieläkin.

Nyt kaikki mukaan!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä