+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 3. Tuloksia yhteensä 3.

Ketju: Star Wars: The Old Republic

Major Asslenko shaiana:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2004
    Sijainti
    Jns
    Ikä
    21

Oletus Star Wars: The Old Republic

No?

Itsehän en voi pelata kun kone sanoo bsod. Hypistelen vain pelikoteloa.

Tämä on hyvä aloitusposti.
    Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa

Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
    toverilta tämän paremmat hanskat

Juice Leskinen

Soldier ZuLie:n avatar
    Liittymispäivä
    3.6.2003
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    25

Oletus

Olen pelaillut tässä pari viikkoa, vaikka peliaikaa olenkin maksanut tammikuusta lähtien. Hyvä peli, tuntuu ihan yksinpeliltä. Endgame voi olla vähän tylsä levuttamisen elämyksellisyyden jälkeen, mutta mielellään tätä tukee.
    Mitähän täälläkin on meneillään. Katsotaan.

Major Asslenko shaiana:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2004
    Sijainti
    Jns
    Ikä
    21

Oletus

Heh. Minäkin olen päässyt pelin makuun sitten viime viestin; on tuota peliaikaa tullut maksettua nyt pari kuukautta. Ihan kivaa on ollut. Yksinpeli on tosin aika tylsää; toki, smugglerin tarina on ihan vetävä ja mukana on ollut tosi siistejä Star Wars/Han Solo -henkisiä kohtauksia, mutta kaikki sivuquestit on hyvin pitkälti sellaisia, ettei oikeasti jaksa kiinnostaa. Luulenpa, että muut tulevat hahmoni skippaa vaan kaiken muun paitsi pääjuonen ja kerää sit leveleitä jollain warzonettelulla. (Mikä ei tosin ole yhtään hauskaa pikkulevelisellä ja huonogearisella hahmolla, ainakaan hentoisella healer-scoundrelilla joka kuolee heti jos kukaan vähänkään hipaisee. Siis hitto, sehän kuolee muutamasta iskusta vielä yli kolkytlevelisenäkin jos vaan saa vastapuolen huomion. :p Ja healerina aika usein saa. Tosin statsien parantuessa siitä tulee silti palkitsevaa kun saa jotain aikaankin, vaikka sit niitä kuolemia kertyykin.) Kavereiden kanssa pelaaminen sen sijaan on hauskaa, ja se kai mörpeissä on etäisesti ideanakin. Sattuisi vaan useammin useampi ihminen killasta yhtä aikaa koneen ääreen.

On vähän surullista, että tosiaan oon pelannut jo suhteellisen kauan jo, mutta siltikään en ole saanut ensimmäistä hahmoanikaan edes lähelle tasokattoa. Tyhmä Elämä (eli koulu) ja tyhmät muut pelit, jotka välillä vie huomion. Oon niin huono jakamaan itseäni useammalle fandomille yhtä aikaa, että sit jos oon ihan että Mass Effect Mass Effect Mass Effect ei TOR kiinnosta. Pikkuhiljaa vaan polttelee jo halu tehdä toisenlainen hahmo, nähdä vähän toisestakin näkövinkkelistä mitä pelillä on annettavana, niin pitäisi toi Rivain saada edes lähelle sitä 50:tä... ettei se sit jää kesken.

Ei TOR oo oikeasti hyvä yksinpeli. Kauhean tylsä, kun kivojen mutta lyhyiden juonikohtausten välissä on aina useampi tunti turhaa sivutehtävää ja grindaamista, että saa pidettyä levelit sopivana. Eikä party kerry nopeasti, ja dialogia on tosi vähän. Olin tosi pettynyt kun odotin ihan innolla että KOSKA CORSO HALUAA JUTELLA ja sit kun se halusikin ja vein sen johonkin cantinaan ja... sitten keskustelu kesti noin kolme riviä. Kolme riviä. Tiedän, turhaahan se on mörpiltä odottaa samanlaista tarinaelämystä kuin kunnon peleissä, mutta silti! Jos tyyppi haluaa keskustella kerran 20 tunnissa, olis ihan kiva että sillä olis kuitenkin enemmänkin sanottavaa kuin kahden lauseen verran!

Tämän takia vihaan moninpelitrendiä. Ihan sama, haluun jutella kavereille, romanssoida niitä ja selvittää tieni kohti loppuratkaisua! Moninpeli sitten kylkiäisenä, ei toisinpäin.

Ei sillä, ihan kiva peli se on. Niin kuin sanoin, killan kanssa on aina hauskaa.
    Toverit, ne sanoivat siinä kokouksessa

Työmaalla ne perkeleet menivät varastamaan
    toverilta tämän paremmat hanskat

Juice Leskinen

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä