Nyt kun peli on ilmestynyt niin voisi tehdä ihan oman ketjun peliä läpipelaavien ihmisien vapaalle keskustelulle. Eli mitä mieltä olette olleet pelistä tähän asti ja miten ennakko-odotukset ovat täyttyneet? Isommat spoilerit mielellään kuitenkin spoiler laatikoihin, koska kaikki eivät ole vielä peliä lävitse asti pelanneet.
Itse paha sanoa vielä paljoa kun olen vasta 2h pelannut. Tähän asti ollut ihan mielenkiintoinen, joskin odotan jo monstereiden saamista tiimiin, koska tuo kahdella hahmolla säätäminen on kohtuu hidasta. Tällä hetkellä menossa 5 AF:ssä kohtuu alussa. Yksi mielenkiintoisimmista uudistuksista taistelusysteemissä on tähän asti tuo back attack, joka tosiaan on kohtuu helppo toteuttaa ja antaa hasten. Minusta tämä nopeuttaa mukavasti noita random taisteluita.

Vastaa siteeraten
Mut toi että monstereita saa partyyn on hieno juttu, mun täytyy vaan vielä opetella kehittämään niitä oikein.

Oikeasti, tekee ihan koko ajan mieli pelata ja sitä oonkin tosiaan tehnyt viimeiset pari päivää (armeijan takia kun ei voi pelata kuin viikonloppuisin, angst). Masentaa kun pitää nyt pitää taas viiden päivän tauko, mutta perjantaina taas sitten alkaa kiva maraton.