+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 16:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 236.

Ketju: Pelejä "työn" alla?

Dragon Catch a fish:n avatar
    Liittymispäivä
    7.5.2002
    Sijainti
    Jossain muualla
    Ikä
    25

Post Pelejä "työn" alla?

Nyt ei ole puhe pelien kehittämisestä tai tekemisestä, vaan pelien peluusta.
    Tarkoitan nyt lähinnä pelien läpipeluuta, tai muuten vaan aktiivista pelailua. Eli mitä peliä/pelejä pelaatte tällä hetkellä suurimman osan (peli)ajastanne? Entä mitä pelasitte tätä ennen? Mitä ajattelitte tuleaisuudessa, tämän pelin jälkeen pelata? Vai pelaatteko kenties tasapuolisesti kaikkia pelejänne?

Final Fantasy X:n viime kesänä läpipelattuani iski tylsyys, enkä pelannut mitään vähään aikaan. Sitten iski Final Fantasy VI-kuume, ja pelasin sitä, mutten jaksanut loppuun asti. Sen sijaan aloitin vast'ikään Final Fantasy VII:n uudelleenläpipeluun ja se on vienyt runsaasti aikaa. Kakkos CD:llä olen, joten aikaa vielä sen parissa menee.Tätä ennen "työstin" myös GTA3:a, ja meninkin sen lähes läpi. Sitäkin aika ajoin pelailen, kunhan FFVII:ltä kerkeän.
    Tulevaisuudessa ajattelin ostaa Kingdom Heartsin ja pelata sen läpi. Toisaalta Devil May Cry:kin kiinnostaisi.

Eli tähän tyyliin.
    Liittynyt vahvasti Uberin kansan armeijaan ja on ylpeä siitä.

"I have no choice but to catch one of the fishes that's swimming around out there"
    - Zora, The Legend of Zelda: Ocarina of Time

-poissa-

Warrior Leviathan:n avatar
    Liittymispäivä
    10.6.2002
    Sijainti
    Lower than you
    Ikä
    23

Oletus

Noh FFX:n läpipeluun jälkeen ei ollut mitään tekemistä vähään aikaan ja nytten pelaan FFIX:ää ja FFVII:tä yrittäen tehdä sivutehtävät loppuun: siis IX:ssä kerään kortteja, Daggerille white mageja, jne. Ja VII:ssä enimmäkeen koitan peitota Ruby weaponin joka on vielä elossa . Niin ja jahka se Kindom Hearts ilmestyy niin sitä sitten tahkoamaan .
    Liekki
    Hiljaa lepattaa
    Varjojen täyttämässä huoneessa
    Vain hengitys
    Saa sen tanssimaan

Oletus

Nyt ei taida pahemmin olla paljo mitään muita pelejä kesken kuin Gta3. Tokavika tehtävä on ihan sukka. Ja anthologystä on vielä molemmat aika pahasti kesken. Ja syyslomaakaan en voinut pelata kokonaan, kiitos isäni...

SeeD Supah:n avatar
    Liittymispäivä
    7.6.2002
    Sijainti
    Suomen Tokio (Vantaa)
    Ikä
    24

Oletus

Pelejä on itselläni kesken tällä hetkellä aika monia:

-FFX (aika vähän enään jäljellä ehkä muutama tunti)
    -Grandia (pahasti kesken)
    -FF7 (uudelleenpelaaminen lähellä 1cd loppua)
    -FF4 (peliaikaa nyt noin 11h)
    -Secret of mana (pahasti kesken)
    -Lufia (olen aika alussa)

Älkääs ihmetelkö kesken olevien pelien määrää
    kyllä muistan jokaisen juonon täydellisesti erillään se ei tuota vaikeuksia.Pelaan samaan aikaan monta siksi etten jaksa pelata yhtä peliä putkeen kunnes se on läpi.

Goblin Adl2000:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2002
    Sijainti
    Finland!
    Ikä
    24

Oletus

Oi pyhä ja rakas... Elastomania.

Muita pelejä: Oisko ollu FF2 englannin versio? Defense Commander on pakko päästä läpi... Ja Doom GBA.
    Ainakin nuo.
    Adl2000

*hopeless desire* Sonya:n avatar
    Liittymispäivä
    7.4.2002
    Sijainti
    J
    Ikä
    25

Oletus

Tällä hetkellä työn alla on FF X (taas kerran.. halusin yrittää sitä "vaikeampaa" peli lautaa)
    Vähän aikaa sitten huitasin läpi FF VIII:n (olen pelanut se läpi jo varmaan 5 kertaa)
    Ja ajattelin tuon FF X:n jälkeen aloittaa FF IV:sta pelailemaan..

tr00 banana warrior yksisiipi:n avatar
    Liittymispäivä
    16.5.2002
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    28

Oletus

Minullahan on aina monta peliä kesken samanaikaisesti.
    Tällä hetkellä kesken ovat FF5 (tauolla), Fallout 2, Tales Of Phantasia ja Grandia, joka tosin on pari viikkoa ollut pelaamatta. Pelasin aiemmin melko paljon FF6:a, mutta sen pääsinkin lävitse. Myös Fallout kakosta pelasin ohella, mutta kun aloitin Tales Of Phantasian, niin ei ole jaksanut muuta pelatakaan.

Muita keskeneräisiä pelejä:
    FF7 (kolmas läpipeluu), Torment (toinen kerta, jossain puolivälissä), Chrono Trigger (olisikohan jotain 4-5 tuntia pelattu), King of Dragon Pass (juu, en varmaan koskaan pääse läpi), Legend of Dragoon (vajaat 10 tunaa pelattu, mutta ei oikein jaksa inspiroida)... saattaapi olla pari muutakin peliä.

Seuraavaksi varmaankin jatkan Grandiaa ja Fallout 2:a ahkerasti ja saatan aloittaa FFX:n. Katsoo sitten miten jaksaa. Toisaalta tekisi mieleni ostaa joku konsolirope jonka voisi jostain kaupasta löytää, mutta sitä en tiedä minkä... Parasite Eve 2 ja FF Chronicles ainakin kiinnostaisivat.
    Viimeksi muokannut yksisiipi : 22.10.2002 klo 7:50:28
    o.o

Bomb Neo-Bahamut:n avatar
    Liittymispäivä
    13.9.2002
    Sijainti
    Somewhere in the sky..
    Ikä
    30

Oletus

Iselläni on aikas monta projektia kesken : FFVII (ties kuinka monetta kertaa läpipelaan), Deus EX,pakko pelata juonen takia TAAS läpi ,Torment (aika lopussa), Parasite Eve 2 (pahasti vaiheessa) ..en kyl muista enempää

Soldier Chastity Rowan:n avatar
    Liittymispäivä
    23.8.2002
    Sijainti
    Enonkoski city
    Ikä
    27

Oletus

Mulla on työn alla suurin piirtein noin kaksi peliä...

Ensimmäisenä on ffx jota olen pelannut, ja sitten on ff VII jota olen pelannut johonkin asti ja olen siinä tällä hetkellä jumissa. sama juttu ffx.
    I am Member of Mysterious Magic Club
    kiitokset kauniit söpölle pikkuveljelleni ShadowZerolle signusta ja avasta.

Kirkas kuu jossain kaukana, susi ulvoo lähellä, pian näet sen, ei pelkoa, ei vierautta -
    ja kiidät kohti universumin pohjattomia syvyyksiä, aikaa ei ole.
    perheeni löydät proffusta

control
    Liittymispäivä
    28.5.2002
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    23

Oletus

Muutama peli on työn alla.

Final Fantasy X- vieläkin. Minä olen vätys, tiedän joo. Muttakun ei ikinä ehdi pelata sitä. Kaikenlisäksi veljeni lainasi sen ps2:sen niin en voi pelata. Se siis on työn alla. :p

Toinen on Gta 3. Sitäkin pitäisi yrittää päästä läpi, mutta samasta syystä kuin ffx:sää en sitä voi pelata. Ettäsilleen.

Ne pelattuani läpi en tiedä tosiaankaan mitä pelaisin. Ei ole mitään peliä. Ehkäpä tuo Jak and Daxter. Siinäkin olen kesken, mutten ole jaksanut pelata. Että jos sen ny yrittäis päästä läpitse. ^^
    tilt

Soldier Yuana:n avatar
    Liittymispäivä
    27.8.2002
    Sijainti
    savonlinna
    Ikä
    27

Oletus

Kunnolla tällä hetkellä menossa ff9 uudestaan noin kolmatta kertaa. 89 tuntia pelattu ja kolmos CD:n lopussa. Päätin ruveta pelaamaan sitä oikein kunnolla. ja hartaasti.

Sitten on ff7 toista kertaa. Sitä olen pelannut 45 tuntia ekalla Cd:llä. Innostus lopahti kuitenkin jossakin vaiheessa joten se tallennus on jäänyt nurkkaan pölyyntymään.

Kesällä oli ff6 projekti. Sekin kyllä lopahti heti alkuunsa mutta läpi jaksoin sen kuitenkin pelata.

LizzieFox on paras ystäväni.
    ShadowZero on prinssini.

Lost Number Banjo_Bill:n avatar
    Liittymispäivä
    23.11.2001
    Sijainti
    Hellsinki, Finland

Oletus

Minulla on aina vähintään yksi seuraavista työn alla:
    FF6-10, Suikoden 2 ja Legend of Dragoon. Yksi peli sessio kestää yleensä vähintään tunnin.
    Tällähetkellä on taas FF7:n vuoro (varmaan joku 6-7:s läpipeluu kerta), jonka jälkeen siirryn Suikoden 2:seen.
    Nämä ovat niitä pitkiä peruspelejä, jonka läpi pelattuani siirryn seuraavaan.
    Muuten pelailen samaan aikaan muita (yleensä kerrallaan n. 1-2), hieman lyhyempää, peliä läpi (kuten esim. Metal Gear Solidit, Resident Evilit, Devil May Cry, Medal of Honor: Frontline, joku vanha Tomb Raider, GTA3, Vagrant Story jne. jne.). Kuten huomaate niin kierto on melko pitkä, joten kun taas seuraavan kerran pelaan MGS2:sta tai FF8:a läpi, niin ne tuntuvat taas kivan tuoreilta, en pelaa pelejäni heti puhki (joten kyllästymään on melko vaikea päästä).
    Luppoaika kuluu sitten näitä erittäin lyhyitä pelejä pelaillen, kuten beat'em upit, Worms, Puzzle Fighter.
    Viimeksi muokannut Banjo_Bill : 23.10.2002 klo 10:39:33

Soldier Raziel86:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2002
    Sijainti
    In the void.
    Ikä
    26

Oletus

Katsotaas...
    Zone of the enders (kesken Very Hard vaikeustasolla...)
    Final Fantasy X (Vielä puuttuu liikaa!!)
    Legend of Dragoon (5 kertaa peliä menos läpi...)
    Wild Arms (Yksi ainoa isku puuttu Jackilta mutta sen voi saada vain kerran koko pelin aikana että ei muuta kuin uusiksi)
    Metal Gear Solid (Hiukan kesken..En ole vielä menny kaikil vaikeustasoil läpi)
    Final Fantasy VI (Alotin ja olin yli puolen välin mennykkin sitä mutta kiinnostus lopahti ja tallennus pois...Uudestaan pelaamaan alusta)
    Final Fantasy IV Kunhan vaan pääsen pelaamaan niin eiköhän peli kulje..)
    Vandal Hearts (Kiinnostus pelata heräsi..)
    Suikoden II (Haluu pelata mutta mistäs lainaat??)
    Siinä nyt oli joitain...Lisään vielä kun muistan muut..

Oletus

Itselläni on tälläinen omituinen pelaamistyyli:
    kun tekee mieli jotakin lapsellista niin pelaan RC-de-Go:ia (Rc peli)
    jotakin kunnon tekemistä niin pelaan wwf smackdown2 know your role:a
    kun haluan kunnon miettimistä niin final fantasyjä
    ja taito pelien vaatiessa on colinmcraerally2,0 ilman muuta ehdoton ykkönen.

kyllähän sitä muutakin tulee pelattua mutta nuo ovat yleisimmät aiheet mitä pelaan.
    tosimies ei allekirjoituksia tarvitse!!!
    minulla on oma foorumini osoitteessa http://ub3.homepagetools.com/KristianKannisto! siellä saa käydä ja jäseneksi voi liittyä jos haluaa.

Oletus

uudelleen läpipeluussa on seuraavat
    tomb raider 5 ja tomb raider 3

kesken on
    FF 8 ( olen onnistunut pitämään sen verran taukoo siinä joten en muista enää mitä tein viimeksi, joten huomasin olevani jumissa)
    FF 10 ( jumissa)
    Tekken Tag (kohta läpi, kaikki ukot on jo kasassa)
    NeverWinterNights
    Viimeksi muokannut Senshi : 23.10.2002 klo 21:17:20

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä