+ Vastaa ketjuun
Sivu 16 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516
Näkyvissä tulokset 226 - 236. Tuloksia yhteensä 236.

Ketju: Pelejä "työn" alla?

DINH The_Sipi:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2002
    Sijainti
    Setakunta
    Ikä
    28
    Blogimerkinnät
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut debtor Katso viesti
    PeeCeellä on myös kesken:
    Leisure Suit Larry 2
    Arvostan!

Mulla on tällä hetkellä menossa GT5, jossa olin ties kuinka kauan jumissa Top Gear Intermediate -kisassa (Lotus Elise), tosin mulla olikin yli puol vuotta, etten pelannut mitään kaupallisia pelejä, mutta nyt taas homma jatkui. Tuon kun sain ja pari muutakin "pikkuspesiaalia" pois alta, pääsin Super Lisenssejä hakkaamaan ja vaikka tykkään sinänsä kilpa-ajolisenssiajoista, niin noi on selvästi helpompia kuin aiempien turismojen "Beat the Clock" -lisenssit. No, ilmeisesti ne kunnolla hankalat kisat on siellä Specialsien puolella. Tuossa on sellainen level-systeemi, mikä yltää oliko se nyt 40 leveliin ja koska asiaan kuuluu, että aina uuden levelin saadessa seuraavaan menee vähän kauemmin aikaa (lue: enemmän kisoja), niin päätin, että aina kun saan uuden levelin, niin sen viikon pelailen vielä tota peliä, mutta seuraavan viikon käytän johonkin toiseen peliin (tai johonkin ihan muuhun kuin GT5:seen) ja just ensi viikolla vuorossa on FFX, josta mulla on vielä menemättä läpi Penance (no tips, please) sekä blitzball-jäbien treenaus.

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut debtor
    FFX:
    Kaikenlaiset challenget on peleissä aina minua viehättäneet, tässä oli kesken NSGNSNCNONENNENBB, eli No Sphere Grid, No Summon, No Customize, No Overdrive, No Escape, No [No Encounters], No Blitzball. Zanarkandiin asti pääsin.
    Itse en ole koskaan noista challengeista pahemmin innostunut, mutta miten tämä challenge ihan käytännössä toimii? Jotenkin jo pelkkä Zanarkandiin pääseminen kuulostaa aika mahdottomalta kaikilla noilla rajoituksilla. Eikö jo jossain Lucan jälkeen normi viholliset ala laittamaan turpaan kunnolla pomoista puhumattakaan jos statseja ei saa nostaa yhtään?

Voisin itsekkin laittaa hieman keskeneräisiä pelejä, jaettakoon ne nyt vaikka kategorioihin "pelaan tällä hetkellä", "pelaan myöhemmin" ja "pelaan ehkä":

Pelaan tällä hetkellä

Skyrim
    Tämä on oikeastaan ainoa tällä hetkellä pelauksen alla oleva peli, joka on myös vienyt kohtuu suuren osan vapaa-ajastani viimeaikoina. Alussa otin pelin "läpäisyyn" lähinnä kolme tavoitetta, eli questillisen, trophyllisen ja skillitavoitteen. Questillisen tavoitteena oli mennä pääquesti ja kaikki kiltojen pääquestit lävitse ja sen olen jo saavuttanut. Trophyllisen tavoitteen idea tottakai oli saada kaikki trophyt ja näistä nyt kerättyinä 82%, joten loppuihin tuskin enää kovin kauaa menee. Skillillinen tavoite olisi nostaa kaikki skillit 100:n ja tämä on luultavasti se gategoria joka vie kaikkein eniten aikaa tässä pelissä, joskin hyvässä vauhdissa ollaan.

Pelaan myöhemmin

Diablo 2 (modi)
    Pelaamani modi on s-nej mod ja siinä on mahdollista saavuttaa 500 leveli, plus uusia dungeoneita on muutamia. Modi tuo peliin paljon uutta, mutta säilyttää silti alkuperäisen Diablo 2:n idean pitäen pelin mielenkiintoisena. Tässä tavoitteenani kehittää jokainen seitsemästä hahmoluokasta täysille leveleille ja tällä hetkellä 4/7 hahmosta on lähellä 400 leveliä ja loput 3 myöskin yli 250:n. Palaan tämän pariin varmaan siinä kohtaa kun saan Skyrimin läpäistyä omien kriteerieni mukaan täydellisesti.

Sacred 2
    Tässä pelissä on hyvä kun näkee koska hahmot on luotu ja näköjään olen aloittanut pelin vuosi sitten marraskuussa. Tarkoituksena läpäistä jokaisella seitsemällä hahmoluokalla peli kaikilla vaikeusasteilla ja saavuttaa jokaisella hahmoluokalla maximileveli 200. Hieman modasin peliä mielenkiintoisemmaksi isompien drop- ja exparatejen muodossa. Tässä jokainen hahmo taitaa olla yli 100 levelin ja suurilevelisin jotain 160.

Pelaan ehkä lävitse

FFVII - Dirge of Cerberus
    Pel sinällään on viihdyttävä, mutta toisaalta kentät toistavat paljon itseään ja tietyllä tasolla peli on suoraansanottuna tylsä. Jossain puolivälin tienoilla menen normaalilla vaikeusasteella ja tarkoitus ei kyllä missään tapauksessa ole hankkia tästä kaikkia herkkuja. Lähinnä kiinnostaisi vetää peli nopeasti läpi jotta näkisi kaikki välianimaatiot, koska peli luo hyvää taustatarinaa seiskan mailmaan ja syventää sitä.

FFX
    Neljäs täydellinen läpipeluu taitaa olla menossa. Olen aika lopussa kehittämässä äijiäni areenalla Penancen ja dark aeoneiden hakkaamista ajatellen. Kehittäminen kuitenkin magic ja luck statsin kohdalla on hyvinkin puuduttavaa, joten saa oikeasti nähdä jaksanko/kerkeänkö tätäkään peliä missään vaiheessa vetämään loppuun. Tärkeimpinä tavoitteina olisi penancen hakkaus ja bliztiimin kehittäminen levelille 99. Tosin takana on jo 3 täydellistä läpipeluukertaa, joten kauhean korkealla tämä ei ole omissa prioriteeteissäni.

Tulevaisuutta ajatellen vanhojen pelien osalta olisi hienoa jossain vaiheessa keretä vetämään ihan nostalgian takia pleikka ykkösen finalit putkeen lävitse. Myös Baldurs gate 2:n viime läpäisystä on sen verran aikaa, että sitäkin voisi jossain kohtaa harkita. Uusista peleistä tässä kohtaa odotan ainoastaan uusia finaleita xiii-2:n ja versuksen muodossa.

Ps. Jossain kohtaa keskeneräisiä pelejä oli reilusti enemmän jossain 10-15 hujakoilla, mutta oli hieman pakko alkaa karsimaan niitä rankalla kädellä, koska aika ei vain millään riittänyt kaikkiin.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Bomb Winkuru:n avatar
    Liittymispäivä
    13.4.2008
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

Skyrimia tällä hetkellä tulee hakattua. Maailmaa on kyllä mukava tutkia ja Skyrim itseasiassa muistuttaa Morrowindia monella tavoin mutta valitettavasti tehtävät tuppaavat olla surkeita. Pelattavaa joka tapauksessa riittää.
    If a man tells a lie, thinking it is the truth, does that make him a liar?

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Final Fantasy XIII on työn alla ja toistaseksi ollut suuri positiivinen yllätys. Totahan tahkoo ihan mielellään ja kaikki tuntuu olevan suht hyvin kohdillaan. Kaveri sanoi, että hänellä oli mennyt joku vajaa 60 tuntia siihen ja itse olen pelannut nyt joku 13 tuntia, joten paljon on nannaa vielä jäljellä, ellei ihan kuonaksi jostain syystä muutu. Sitä vaan ihmettelin, miksi eka levy vaihtui jo 10 tunnin kohdalla. o.o; Pakko muuten myöntää, että levyjen vaihtelusta tulee hiukan semmonen nostalginen fiilis.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Van Helsing The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Unknown and strange lands

Oletus

Varsinaisesti ei mikään ole aktiivisesti ollut työn alla enää pitkään aikaan. Red Dead Redemption on kyllä vieläkin täynnä erilaisia Tropheja joita en ole saanut, enkä niistä enää edes perusta. Multiplayerkin jäi kun grindaus on pelimaailman pitkästyttävimpiä asioita, ellei sitä ole tehty hyvin.

Mutta. Pian alkaa haaste kun aletaan porukassa tykittää Alien Hominidia. Silloin otetaan härkää sarvista ja katsotaan että kuinka pitkälle siinä oikein päästään.

Ikuisuusprojektejakaan ei oikein ole, tietenkin on moniakin pelejä joissa olisi tekemistä mutta kun ei vain kiinnosta. Final Fantasy X olisi kyllä yksi niistä mutta kun loputon kehitys ei vain kiinnosta saati sytytä. Dark Aeoneja ei ole hirveästi tapettu.

Pitäisi varmaan etsi jokin peli jota vääntää mutta nyt ei kyllä tunnu markkinoilla olevan yhtään mitään. Nyt kun Arkham City ja Uncharted 3 on jo läpäisty. Tulevaisuudessakaan ei ole paljoa valoa, ellei nyt Mass Effect 3:a lasketa, mutta sekin varmaan jää vähän myöhemmäksi.
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Soldier YoYo~Yoda:n avatar
    Liittymispäivä
    23.1.2003
    Sijainti
    tuolla jossain porin synkmetsissä
    Ikä
    27

Oletus

Itse pelasin juuri Metroid Other M pökäleen läpi. Tai ei sitä voi pökäleeksi sanoa, mutta turhan keskinkertainen se nyt ainakin oli. Pixel huntit olivat todella tylsiä, pomoissa ei ollut haastetta eikä mielenkiintoa ja muutenkin 2D/3D sekoilu oli huonosti tehty (ohjusten ampuminen esim.). Metroid primen ajattelu saa vieläkin puoliseisokkiin verrattuna tähän. Other M:stä olisi vielä keräämättä tavarat ja ekstra bossi mutta se ei tunnu nyt kauhean mielyttävältä, tämänkin olisi voinut minusta hoitaa niin, että ekalla kerralla on mahdollisuus kerätä kaikki roina ja pääsisi taistelemaan pomoa vastaan = vaihtoehtoinen loppu, mutta kaikkea ei vaan saa.

DS:n Radiant Historia on edennyt hitaasti, mutta tästä voikin naatiskella aina matkusteltaessa. noin 40% pelattu pelin itsensä mukaan. Hyvä aikamatkustus peli kaikenkaikkiaan (chrono trigger nyt parhaimpana)
    Hermoraunio vuodesta 1990... kiitos nintendolle .

Tonberry fazerin sininen:n avatar
    Liittymispäivä
    26.6.2009
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    17

Oletus

Persona 4 aloitin kokonaan ihan alusta, sillä New Game+ peli menee siihen, että minulla on lvl 80 personat ja pelissä ei ole sitten mitään järkeä. Ensimmäisen luolaston olen vasta mennyt läpi, mutta siihenkin kuluin yksi päivä pelimaailmassa, joten olin sen pari viikkoa sosiaalisoimassa ihmisten kanssa. Ihmisten tarinat muistan kuitenkin pääpiirteittäin, joten haluan vain kuulla ne uudellen ja mahdollisimman monta loppuun, joten hyväksikäytän Persona 4 official perfect guidea (joka oli ihanan halpa siinä sattumanvaraisessa kirjakaupassa Tokiossa verrattuna esim. ebayn hintoihin) niiden parhaiten valintojen valitsemissa. Toisessa luolassa kuolin viimeisessä kerroksessa ennen pomoa ja koska olin mennyt koko luolan yhteen pötköön, niin alko muuten vituttamaan.

Tämähn on 3 läpipeluu minulta ja tähtään taas parhaaseen loppuun, joka ei nyt ole vaikeata saada sen jälkeen, kun osaa valita ne oikeat vastaukset siitä typerästä monivalinta keskustelusta, joissa vaihtoehdot ovat niinkin epämääräisiä välillä, etten varmasti ole ainoa joka sai ekalla läpipeluulla sen paskan lopun.

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut fazerin sininen Katso viesti
    Tämähn on 3 läpipeluu minulta ja tähtään taas parhaaseen loppuun, joka ei nyt ole vaikeata saada sen jälkeen, kun osaa valita ne oikeat vastaukset siitä typerästä monivalinta keskustelusta, joissa vaihtoehdot ovat niinkin epämääräisiä välillä, etten varmasti ole ainoa joka sai ekalla läpipeluulla sen paskan lopun.
    Tässäpä onkin oikeastaan ainoa asia mikä minua ärsyttää Persona 4:ssä. Periaatteessa täysin mahdotonta ilman parempaa tietoa päästä tuosta kohdasta läpi kunnialla. :|

Itelläkin ois joku ikivanha Persona 4 NG+ kesken tuolla, jonka lisäksi pelaan tällä hetkellä ensimmäistä Mass Effectia ensimmäistä kertaa, tietenkin SW The Old Republic jatkuu (varmaan kohtapuoliin jo 400h täynnä, damn ), Chrono Crossin tulin aloittaneeksi, mutta saa nähdä jatkanko kun on niin paljon kaikkea muutakin. Fallout 3 on edelleen kesken myös. Alotan liikaa pelejä aina.

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Mä olen pelannut jo semmoiset 6 kk Need For Speed Hot Pursuittia (2010). On se vaan niin vitun hyvä. Nettikisoista lisää porukkaa kaverilistalle ja joka harva se viikonloppu, kun tulen kotiin on Autologissa uusia ennätyksiä rikottavana. Tosin rima alkaa olemaan useimmissa eventeissä jo niin korkealla, että parantaminen on iän ja terveyden takana. Kaiken kruunaa upeat autot, jotka on tasapainotettu niin onnistuneesti, että voitto riippuu vaan ajotaidoista.

Ostakaa vielä kun yhteisö on elossa ja hämmästykää.

Van Helsing The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Unknown and strange lands

Oletus

Nyt lopultakin päätin ottaa erään pelin oikein kunnolla työn alle. Siitä kun on aikaa kun viimeksi on tullut pelattua PS:n parasta peliä ja yhtä kaikkien aikojen kovimmista mestariteoksista. Tekemistä riittää kun maailmoja on useita ja niissä maailmoissa useita eri maailmoja. Pelattavia hahmoja enemmän kuin kolme ja kerättävää riittää.

Tämä on niitä harvoja pelejä jotka on pelattu niin paljon läpi kuin mahdollista ja nyt on aika tehdä se taas ja selvittää, onko ajan hammas jo nyt puraissut omaa suosikkipeliäni.

Sehän on tietenkin...

Spyro Year of Dragon
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Foot Soldier The Sorrow:n avatar
    Liittymispäivä
    26.10.2007
    Sijainti
    Ankkalinnan itälaita

Oletus

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    MGS:n aiemmat osat on tullut pelattua läpi useampaankin otteeseen, ja sitten kun PS3:n "myönnyin" viimein hankkimaan, oli neljäs osa niin sanotusti kiven alla. Joskus puolisen vuotta takaperin sitten törmäsin peliin ja ostin siltä seisomalta. Pelaamaan en kuitenkaan kerennyt kun lukion kuvataidediplomi ja heti sen perään YO-kirjoitukset ovat syöneet vapaa-aikaa melko runsaasti. Tänään sitten sain sen viimein koneeseen sisälle ja uskon että seuraavan parin viikon aikana voin olla TV-ruudun äären juuttuneena hyvinkin paljon.

Rogue Galaxy
    Ei ole iskenyt vielä missään kohdassa ihan yhtä lujaa kuin Level 5:n edellinen Dragon Quest VIII, mutta kyllähän tuota mielellään pelasi. Sittemmin juutuin pidemmäksi aikaa johonkin kohtaan ja peli vain unohtui muiden alkaessa houkuttaa enemmän. Pitäisi varmaan kaivaa nyt tuo taas esille, kun lukiokaan ei enää paina...

Final Fantasy XII
    Sama juttu kuin Rogue Galaxyn kanssa, jumiuduin ja ajauduin mielenkiintoisemmien pelien vietäväksi.

Uudelleenpeluukierroksella pyörityksessä ovat Jak X, Beyond Good & Evil, Kingdom Hearts 2 ja The Elder Scrolls IV: Oblivion.
    Kaikki yllä mainitut projektit ovat pitkälti jäissä, koska olen liian koukussa sellaisiin pirulaisiin kuin Civilization IV, Team Fortress 2, The Sims 2 ja Rock Band 3, joita ei oikeastaan voi läpäistä perinteisessä merkityksessä.
    "We have you surrounded, at least from this side!"

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä