Arvostan!
Mulla on tällä hetkellä menossa GT5, jossa olin ties kuinka kauan jumissa Top Gear Intermediate -kisassa (Lotus Elise), tosin mulla olikin yli puol vuotta, etten pelannut mitään kaupallisia pelejä, mutta nyt taas homma jatkui. Tuon kun sain ja pari muutakin "pikkuspesiaalia" pois alta, pääsin Super Lisenssejä hakkaamaan ja vaikka tykkään sinänsä kilpa-ajolisenssiajoista, niin noi on selvästi helpompia kuin aiempien turismojen "Beat the Clock" -lisenssit. No, ilmeisesti ne kunnolla hankalat kisat on siellä Specialsien puolella. Tuossa on sellainen level-systeemi, mikä yltää oliko se nyt 40 leveliin ja koska asiaan kuuluu, että aina uuden levelin saadessa seuraavaan menee vähän kauemmin aikaa (lue: enemmän kisoja), niin päätin, että aina kun saan uuden levelin, niin sen viikon pelailen vielä tota peliä, mutta seuraavan viikon käytän johonkin toiseen peliin (tai johonkin ihan muuhun kuin GT5:seen) ja just ensi viikolla vuorossa on FFX, josta mulla on vielä menemättä läpi Penance (no tips, please) sekä blitzball-jäbien treenaus.

Vastaa siteeraten

Lord of Lords