+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 236.

Ketju: Pelejä "työn" alla?

Tonberry King Chigusa^Miang:n avatar
    Liittymispäivä
    1.9.2004
    Sijainti
    Plain Awful
    Ikä
    28

Oletus

Kesken on harmillisen paljon pelejä...jonkinasteisena perfektionistina ärsyttää kun jäävät kesken.

FFVII - Ihan loppupomon pieksämistä vaille, kolmas tai neljäs kerta pelata läpi. Kiinnostus lopahti kun koko posse on lvl 99, samoin materiat kerätty ja masteroitu ja saatu huge materioitakin useammat kappaleet, weaponit tuhottu, chocobot kastavettu. Kaikki siis tehty, joten jotenkin loppui into. Tai sitten en vain halua pelin loppuvan vielä tuollaisen vaivannäön jälkeen

FFVIII - Olen juuri Island Closest to Hellillä treenaamassa kaikkia huippukuntoon. Muut taitaa olla lvl 99 ja aika hyvin statsit lähellä 255 paitsi Irvine. Koko peli meni läpi tähän asti card mod:aamalla vihulaiset ja näin ollen leveleitä ei kertynyt kuin joku 2-3 per ukko eivätkä siis vihollisetkaan kehittyneet. Jäljellä enää Irvinen kehittäminen ja sitten eteenpäin ja loppuun pelissä. Kolmas kerta pelata läpi.

FFX - Eka pelikerta, nappailen vihollisia ja kehitän hahmoja.

Need For Speed Underground - kiinnostus lopahti, annoin pelin lainaan poikaystävälle.

Final Fantasy Origins - Tästä FFI. On niin vaikea että jäin jumiin ihan alkuun, miten noloa kyllä minä joskus vielä...

Chrono Trigger - Aika lähellä loppua olen, eka läpipeluukerta pleikkarilla. Emulaattorilla pelasin pelin aiemmin läpi juostenkusten.

Kunhan tuo FFX on ohi (ellei sekin jää kesken juuri ennen loppupomon pieksämistä...) niin lupaan viedä nuo muutkin loppuun ennekuin ostan tai aloitan uusia pelejä.

Oletus

Tällä hetkellä vain FF Anthologyn FFV on kesken. Menin lupaamaan itselleni etten osta uusia pelejä, ennen kuin saan pelattua vanhat läpi. On pitänyt tähän mennessä.

Kiitos Zarinille signukuvasta

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Tässä pelejä mitä tulee pelattua ja mitkä ovat kesken.

FFI: Tässä pitäisi mennä Marsh Caveen mutta levelit ovat liian huonot.

FFVII: Bone Villageen pitäisi mennä seuraavaksi Lunar Harppia etsimään.

FFVIII: MoonBase eli siellä avaruudessa olen tällä hetkellä ja pitäisi voittaa siltä professorilta Alexsander kortti jos se vaan käyttäisi sitä korttia joskus kun sitä vastaan pelataan.

Lost Number In memoriam:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2004
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    21

Oletus

Juuri tällä hetkellä on Xenogears kesken. Olen kohdassa, jossa palataan Shevatista Nisaniin.
    Sen jälkeen kuin XG on menty läpi, pelaan varmaan Chrono Crossin ja Chrono Triggerin uudestaan läpi.

Oletus

Juu, tuo FFX-2 on kesken siis kun tuota 100%:ia olen hakemassa siis, peli on kyllä neljään kertaan läpi pelattu.
    Ja myös the Sims (Ps2) on kesken, se yksinpeli, joka on kyllä hauskaa
    Sitten löytyy vielä kylläkin FFIX jossa olen juuri menossa Oeilvertiin (Vai mikä sen paikan nimi olikaan..)
    Viimeksi muokannut Aerthos : 6.9.2004 klo 19:42:19 Syy: argh!

back in the days
    ~

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus Star Ocean - Till the end of time

Töttöröö. Nyt minäkin sitten menin ja sekosin Star Ocean - till the end of time peliin. Sain sen poikakaveriltani synttärilahjaksi ja olen sitä tahkonnut innoissaan koko viikonlopun. Peli käsittää kokonaisuudessaan kaksi dvd- levyllistä, joten tuskin pelattava tulee ihan heti kesken loppumaan. SO3 yhdistyy valloittavasti erilaiset teemat suhteellisen harmooniseksi kokonaisuudeksi: futuristisuus ja scifimeininki, avaruusmatkailu, sekä ihan perinteinen ja "keskiaikainen" fantasiameininki. Pelissä on myöskin pari hahmoa, jota ovat pullauttaneet silmät päästäni useampaan otteeseen: Cliff ja Albel The Wicked. Miekkoset kirvoittivat heti kättelyssä ehdottoman OMG OMG OMG!!!1 reaktion. Kyllä, poikakaverini kävi jo kiusaamassa minua siihen sohvan nurkkaan kun raajat velttoina ja silmät vetisinä ihkutin Cliffiä.. Antakaa minulle vuorokaudeksi käyttöön Cliff.. tai Albel? Tai.. vaikka molemmat.

Ainut tähän mennessä vaivannut ominaisuus pelissä on liian hikinen rahan tienaus suhetutettuna siihen, paljonko tavarat maksavat. Jos ei lasketa satunnaisia aarrearkkurahoja, niin rahaa ei todellakaan tule taisteluista ainakaan paljon nimeksikään. Tämä vähän ärsyttää :} Mutta joo, peli vaikuttaa todellakin huisin mielenkiintoiselta ja se on kirjaimellisesti työn alla tällä hetkellä. Tulen sitä tahkoamaan varmasti lähiaikoina laijonan osan vapaa- ajastani. Hullun kiilto silmissä ;} Löytyyköhän täältä vöörumilta omaa threadia tälle pelille... hmm..

~

You men have no idea what we’re dealing with down there.
    Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex,
    and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses.
    Easy? Honey, they don’t call it a job for nothing.

Oletus

Tällä hetkellä käsittelyssä on Megaman Legends. Olen jo pelannut sitä siihen viimeiseeen viholliseen, mut sitä en pääse millään läpi. Minulla on kyllä siihen sopiva ase: Shining Laser, mutta se tarvitsee voimistusta, johon puolestaan tarvitaan kasoittain rahaa. Täytyykin löytää jokin paikka, missä voi kerätä helposti rahaa.

Kiitos Zarinille signukuvasta

Tonberry King Juste:n avatar
    Liittymispäivä
    18.4.2004
    Sijainti
    ¿¿¿¿
    Ikä
    23

Oletus

MInä ostan uuden pelin yleensä vasta kun olen mennyt vanhan läpi. Kun peli on menty läpi, se yleensä jää siihen vaiheeseen että siinä on kuitenkin jotain keskeneräistä. Tiedätte mitä tarkoitan: peli on läpi kun pääpahis on hakattu. Joskus jaksan alkaa täydentelemään pelejä, hakemalla erilaisia asioita ja tavaroita, ja joskus aloitan pelin täysin uudestaan ja yritän mennä sen täydellisemmin.

Tällä hetkellä minulla on esim FF Origins jossa on ykkönen ja kakkonen menty easyllä läpi, mutta hardilla on täysin menemättä ja juuri nyt ei maistu noiden pelien pelaaminen (taisi olla muuten FF I:ssä easy se helpompi ja FF II:ssa normal). Monia muita pelejä on joita ei ole "ns." täydellisesti menty läpi, mutta muutamia löytyyjotka on.

Tiedättehän että kun peliä saa pelattua ensimmäistä kertaa, se tuntuu niin mukavalta, että helposti jää helppojakin asioita huomaamatta, mutta kun pelaa toista kertaa löytää unohdetut asiat ja saa täydennetty peliä, niin se tuntu myös mukavalta. Monet pelithän ovat todella pitkäikäisiä juuri siksi, että monesti löytyy jotakin uutta.

Tulevaisuudessa aion pelata mahdollisimman tasapuolisesti, jotta saisin pelattua kaikki pelini läpi "ns." täydellisesti edes joskus. Seuraava suurempi hanke on varmaan FF XII, ja luulen että siinä tulee kulumaan aikaa paljon jos haluaa mennä yksityiskohtaisesti pelin läpi.

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Yay Astralberrykin lankesi Star Oceaniin ja Albeliin \o/

Minäkin ostin tuon Till the End of Timen vähän aikaa sitten ja siitä lähtien en ole muuta pelannutkaan. Ihan mielettömän kiva peli, johon tosin meinasin tympääntyä jo ensimmäisten viiden peliminuutin aikana kun onnistuin eksymään sinne %&#164;!) hotelliin, mutta kunhan peli lähti käyntiin niin siinäkös sitä tätä tyttöä vietiin. Taistelusysteemi oli aluksi jotain Todella Outoa ja kesti aikansa totutella siihen, mutta alun häsläysten alta paljastuivatkin sitten erittäin toimivat ja hyvät taistelut. Hahmot ovat kivoja (Albel! Albel!) ja maailma ihan huitsin iso, ja juuri sopiva sekoitus futuristisia ja keskiaikaisia kohteita. Ainoa seikka joka on vähän syönyt peli-iloa on juonen liiallinen pomppiminen asiasta toiseen ja varsinaisen pääjuonen jääminen muiden, paljon mitäänsanomattomampien asioiden alle. Olen pelannut peliä jotain lähemmäs 40 tuntia ja vaikka olenkin edennyt siinä melko hitaasti (kaikki nurkat ja paikat on pakko tutkia ja kartoista saatava 100 % tai ainakin mahdollisimman lähelle tuota prosenttilukua ennen kuin voi siirtyä uuteen matkakohteeseen <3), niin vasta nyt se varsinainen juoni alkaa nousemaan jälleen pintaan. Alussa pelaajalle esitellään pieni tarinantynkä joka vaikuttaa ihan kohtalaisen mielenkiintoiselta, ja sitten yks kaks koko varsinainen juoni unohdetaankin jopa neljäksikymmeneksi tunniksi ja juonellisesti keskitytään kaikkeen muuhun epäolennaiseen. Lisäksi pelissä on ehkä aavistuksen verran liikaa kaikenlaisia pitkiä luolastoja johon ainakin minä olen onnistunut eksymään liiankin helposti, ja kaikki toistavat vain samaa vanhaa perinteistä kaavaa: luolastoilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin peliajan pidentäminen ja pelaajan ärsyttäminen. Tai noin ainakin minä sen koen. Mutta muilta osin peli on miellyttänyt ja eritoten tuo taistelusysteemi ansaitsee hatunnoston, minä tykkäilen ja paljon tykkäilenkin. \o/

Niin ja vielä pari turhaa mielipidettä: vihaan Haulereita, ja Cliffin ääninäyttelijä pitäisi ampua.

Star Ocean 3:n lisäksi työn alla on myös FFIX, jota aloitin tässä vähän aikaa sitten pelaamaan pitkästä aikaa alusta ja yritän taas saada yhden täydellisen tallennuksen aikaiseksi, kun entisen sellaisen olen mennyt jo aikoja sitten hävittämään. ;( Tuo FF jäi kuitenkin nyt hyllyyn pölyttymään kun tuon uutukaisen SO:n sain, mutta pitääpi palata sen pariin heti kunhan olen saanut tuon uuden suosikkini pelattua läpi. Ja sitten voisin taas yrittää hommata sitä Excalibur kakkostakin jota en ole vieläkään monen yrityksen jälkeen onnistunut saamaan. Mutta näin.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Minulla on tällä hetkellä kesken vasta pari päivää ostamani Hunters The Reckoning Wayward. (Ps2) Ostin pelin, koska se oli todella halpa ja ei ollut mitään muutakaan ostettavaa. Vähän Baldur's Gate tyylinen peli, melkeinpä pelkkää Hack&Slashia ja sitä on niin paljon, että ihan huimaa. (Roimasti enemmän kuin Baldureissa) Onneksi siihen on kuitenkin lääke, nimittäin pelissä on myös valtavat määrät erilaisia ampuma-aseita ja niiden merkitys on vieläpä suurempi kuin miekkojen ja kirveiden. Niiden avulla pelistä saa sentää jotain irti. (Pitää joskus kokeilla peliä vielä koodienkin kanssa. Siteen nähdään tuleeko vieläkin hauskempaa.)

Harmillisesti tosin, vaikutelmani mukaan peli on älyttömän lyhyt. Olen pelannut vasta about 7 tuntia ja selvästikkin huomaa, että peli lähestyy jo loppuaan. Olen piessyt jo monia selvästikkin juonen kannalta tärkeitä vihollisia ja minulla on ohjekirjassa näkyvistä aseista kaikki parhaimmat joten kovin pitkään peli tuskin enää kestää. Onneksi kuitenkin pelaan nyt vasta Normal -vaikeustasolla joten voin vielä hankkia haasteita Nightmare- vaikeudella. Siitä päästäänkin seuraavaan asiaan. Vaikka pelissä on suhtkoht helppo löytää parhaimmat aseet, niin nekään eivät riiitä suojaamaan. Peli on ihmeen vaikea ja välillä tuntuu, että vaikka ammuskelee valtavalla Chain Gunilla niin saa selkään tavallisilta vihollisilta. Eli siis haastetta pelissä on myös.

Ihan kiva peli, haastetta on, mutta lyhyys häiritsee.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Dragon Renuski:n avatar
    Liittymispäivä
    14.3.2003
    Sijainti
    Cite de Reboldoeux
    Ikä
    28

Oletus

Star Ocean 3 on ollut jo työnalla kauan. Iskin kynteni peliin heti kun se tuli tänne myyntiin(olin jo odotellutkin pitkään)sain myös nopean ostajan edun, fayt julisteen<3. Kerran olen pelin jo pelannut läpi ja toinen pelikerta oli meneillään ihan loppupaikassa, kunnes muistikortti otti ja kuoli :P(sinne meni 115 battle trophyä, ottaako päähän :D). Aloitan pelin taas alusta. Pelissä oli vain muutama isompi muutos taistelusysteemissä edelliseen peliin verrattuna, joten otin sen haltuuni aika nopeasti.
    Kun pääsen kotiin saan taas energiaa ja peli-inspiraatiota julisteestani pällyilevästä Faytistä jahka saan ykkös CDn toimimaan pleikkarillani, joka sitä yleensä dissaa.

Star Ocean 2 on taas työnalla, ihan alussa.(olen jo pelannut 3x läpi, mutta se on niin ihku!!!!)

Tomb Raider 3:ssa olen menossa jossain neljännessä tai viidennessä kentässä. uudelleenläpipeluukerta tämäkin.

FFX-2 jäi kesken(noin 5 läpipeluukerta) kun se muistikortti kuoli. Olin menossa taas valloittamaan Via infinitoa juuri hankitun mascot puvun voimin <3.

Dark Chronicle sama juttu, muistikortti kuoli. pitää aloittaa taas alusta XP. Onneksi pelasin jo kerran läpi. Olin toisella läpipeluukerralla ihan lopussa.

Shadow Hearts jee tässä on peli jota en ole vielä läpi pelannut! Omistetaan poikaystävän kanssa puokkiin ja pelataan tosi harvoin(kun molemmilla on aikaa ja kiinnostusta) ollaan kai jo aika lopussa x3. Tämän pelin save oli onneksi poikaystävän kortilla!!

Legacy of Kain: Defiance Löysin pelin 20e hintaan(uutena) ja ajattelin että pikkuveljeä kiinnostaa, ja kiinnostihan se. Pelaan sitä nyt ennenkuin palaan kotiin ja luovutan pelin veljeni käsiin :P.

örrr miulla on oikeesti ihan sairaan moni peli kesken :D.
    niin monta peliä jotka pitäisi läpi pelata kun on kerran aloittanut :P.
    en viitsi listata kaikkea.

Miun tekisi mieli myös pelata veljen BOF:Dragon Quatersia ja Devil May Cry pelejä

Ceassa: Cliffin ääninäyttelijään tottuu XD. Miekin dissasin sitä aluksi, mutta myöhemmin aloin tykkäämään vaan enemmän <3.
    hooo Haulerit on aika syvältä juu x3. En edes jaksa kalastella niitä aarearkkuja vaan rynnin suoraan eteenpäin exittiä kohti.
    Astralberry: rahan saaminen alussa voi ärsyttää, mutta sitten pelin loppupuolella sitä saa ihan sairaasti. kerran keräsin miljoonan taistelemalla yhdessä kohti x3. ne kyll sitten meni aseisiin ja keksintöihin. niin ja bonusbattlen 200% FOL auttaa ^^.
    Viimeksi muokannut Renuski : 29.11.2004 klo 22:23:47
    Digital Pampa

:: kotisivut ::

Oletus

Juuri peluun alla olevia:

NFSU2 - Mahtava ajopeli, joka kuitenkin alkaa toistamaan itseään aivan liian nopeasti. Jaksaa aina muutaman rallin pelailla ja sen jälkeen maistuu liikaa puulta, joten on vaan ihan pakko pitää taukoa jonkun aikaa. Auto jolla ajan ei edes ole mikään erikoisen tunnettu tuning-automerkki, vaan aivan tavallinen perheauto ja silti voitan kaiken. Ainoastaan alamäkeen ajettavat driftit tuovat haastetta.

Soldiers - Heroes of WWII: Hankala peli, vaikeustaso yli mun jaksamiseni, pääsis varmaan mut ei vaan jaksa. Ei ookkaan tullu pelattua pitkään aikaan muut kesken se on.

Tapan Kaikki Bloodshead - Kuka ei tätä tuntisi, aloitin pelaamaan yksinpeliä ja Jailbreak:sta ainakin löytyy kunnolla vaikeutta.

In nomine Patri
    Et Fili
    Spiritus Sancti

Oletus

No tässä on nyt tullu pelailtua lähinnä FFVIItä ja Tomb Raider Angel of Darknessia. Olin melko pitkää pelaamatta kunnes siskon poika ysttävä joka asuu nykyään meillä (HUOM: Sisko on jotain 20-24) Soitti kun löysi kaupasta FFVIIn ja kysy ostaako sen? Nyt olen toisella CD:llä siinä kun on saanu sukellus veneen. Tomb Raiderin ostin ihan ite. Meinasin myydä kun jäin jumiin mutta keksin miten pääsen eteenpäin. Se peli pelastui myynniltä. Olen ajatellu jos jostain saan FFI-VI niin pelata niitä tulevaisuudessa.

Tonberry King Setzer-44:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2004
    Sijainti
    Bel air
    Ikä
    24

Oletus

Final Fantasy VI : Tämä on kyllä huippu peli ja yks lemppareistani.Tällä hetkellä pitäis juonellisesti mennä Floating Coantinelle mutta pitää nyt hankkia Esperia,Levelittää ja hankkia Rageja Gaulle ja Loreja Stragolle.Pitääkin myös katsoa että kaikilla on kaikki taiat.

Ultimate Tapan Kaikki: Kiva peli vaikka onkin vaikea ja minua tympäisee aikaraja ja se että ei voi tallentaa.Joka kerta alusta,todella mälsää.

Bomb Mac_HH:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2003
    Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    25

Oletus

Tällä hetkellä kesken ovat WWE Smackdown! vs. RAW ja Star Ocean:Till the End of Time.

WWE SvsR:n ostin vasta pari päivää sitten ja vaikuttaa paljon paremmalta kuin sarjan edellinen osa, myöskin ääninäyttely luo tunnelmaa mukavasti lisää.

Star Ocean tullut pelattua jo kerran läpi ja silloin en etsinyt mitään salaisia paikkoja tai vastaavaa vaan nytten kun on päässyt pelin läpi ja parhaimmat aseet ja vaikeimmat vastukset odottavat niin kyllähän tuo pitää otteessaan hyvin. Tällä hetkellä olen menossa Sphere 211 kerros 156 - 158 (en nyt muista, että mikä se noista kolmesta on?). Maze of Tribulations ja Ursa Cave Temple olivat todella hienoja paikkoja ja molempien paikkojen (etenkin Ursa Cave Templen) loppu-bossit ovat todella vaikeita alhaisilla leveleillä ja huonoilla varusteilla, mutta nyt kun nuo paikat on tullut koluttua läpi niin hyvää tavaraa on löytynyt (mm. Faytin toiseksi paras miekka). Ääninäyttely on paikoin erittäin hyvää, paikon todella huonoja, mutta kun hahmojen ääniin on tottunut niin eipä se enää niin paljon häiritse.
    "I can't believe it... I won't believe it!"
    "DAMN YOU...all....to...*choke* Hell..."
    Albel Nox - Star Ocean: Till the End of Time

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä