Kesken on harmillisen paljon pelejä...jonkinasteisena perfektionistina ärsyttää kun jäävät kesken.
FFVII - Ihan loppupomon pieksämistä vaille, kolmas tai neljäs kerta pelata läpi. Kiinnostus lopahti kun koko posse on lvl 99, samoin materiat kerätty ja masteroitu ja saatu huge materioitakin useammat kappaleet, weaponit tuhottu, chocobot kastavettu. Kaikki siis tehty, joten jotenkin loppui into. Tai sitten en vain halua pelin loppuvan vielä tuollaisen vaivannäön jälkeen
FFVIII - Olen juuri Island Closest to Hellillä treenaamassa kaikkia huippukuntoon. Muut taitaa olla lvl 99 ja aika hyvin statsit lähellä 255 paitsi Irvine. Koko peli meni läpi tähän asti card mod:aamalla vihulaiset ja näin ollen leveleitä ei kertynyt kuin joku 2-3 per ukko eivätkä siis vihollisetkaan kehittyneet. Jäljellä enää Irvinen kehittäminen ja sitten eteenpäin ja loppuun pelissä. Kolmas kerta pelata läpi.
FFX - Eka pelikerta, nappailen vihollisia ja kehitän hahmoja.
Need For Speed Underground - kiinnostus lopahti, annoin pelin lainaan poikaystävälle.
Final Fantasy Origins - Tästä FFI. On niin vaikea että jäin jumiin ihan alkuun, miten noloakyllä minä joskus vielä...
Chrono Trigger - Aika lähellä loppua olen, eka läpipeluukerta pleikkarilla. Emulaattorilla pelasin pelin aiemmin läpi juostenkusten.
Kunhan tuo FFX on ohi (ellei sekin jää kesken juuri ennen loppupomon pieksämistä...) niin lupaan viedä nuo muutkin loppuun ennekuin ostan tai aloitan uusia pelejä.

kyllä minä joskus vielä...
Vastaa siteeraten

reaktion. Kyllä, poikakaverini kävi jo kiusaamassa minua siihen sohvan nurkkaan kun raajat velttoina ja silmät vetisinä ihkutin Cliffiä.. Antakaa minulle vuorokaudeksi käyttöön Cliff.. tai Albel? Tai.. vaikka molemmat.