+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 13:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 189.

Ketju: Paras näkemäsi anime sarja/leffa

Warrior Belwar:n avatar
    Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    28

Oletus

Mikä on paras anime leffa tai sarja jonka olet nähnyt.
    Paras sarja minkä ite olen nähnyt on Cowboy Bebop.
    Sopivan pitkä, hauska mutta surullinen.
    Erittäin hyvin piirretty koko sarja myös.

- Summer Sun Sand Surf Youth World Life Style -

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Originally posted by Webziz @ 29.11.2001 21:55
    No .. pakko sanoa että Maison Ikkoku -sarja r0x0rna ... siis kunhan katsoo ne kaikki 96 osaa.
    Saisiko noita sitten jostain, siis ilman Streamloaderia? Oon lukenut muutaman niistä kirjoista ja musiikkikin on hyvää, mutta  pitäisi pikkuhiljaa päästä käsiksi itse asiaan.

Mage erazori:n avatar
    Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Yellow mug
    Ikä
    24

Oletus

Ninja Scroll oli kyllä maukas, joskin hieman "omituinen" mielestäni. Oli toinenkin pitkä anime leffa jonka näin, mutta en kyllä nimeä muista. Jokin kolmas osa se taisi olla ja juonikin oli hieman outo. Muistan, että kyttä joka siirtyi uuteen paikkaan töihin vaimonsa kuoleman takia alkoi jahdata jotain ihme tyyppiä jonkin naisrobotin kanssa.
    she's from another galaxy, my heart's at zero gravity.

Moogle Pinchi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.11.2001
    Sijainti
    Espoo
    Blogimerkinnät
    6

Oletus

Hmm, My Neighbour Totoro on ihana leffa, kuten Ninja Scrollikin. GITS ei minuun oikein kolahtanu, piirustus jälki ei ollut mitään.... kaunista (välttävää kuitenkin) jne. Sarjoista Love Hina on ihan ykkönen, ja söpöäkin söpömpi Card Captor Sakura on aika jännä. Ranmakin on ihan hauska (tosin Love Hina on mielestäni hauskempi).  

Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    28

Oletus

Just latailin tos loppuu Cowboy Bebop Leffan, Knocking On Heavens Door, iha hyvä leffa jos joku teist CB faneist jaksaa vaivautuu jostai lataa.
    Iha jos jollaki on hyvä connu ja jaksaa latail ni jos nyt haluutte jonku millä ettiä niit animeit ja leffoi jne.
    Koittakaa ohjelmaa Direct Connect.
    Itse ainakin olen lataillut sillä Cowboy bebop sarjan+leffan
    NGE sarjan+leffat
    ja Vandread sarjan ja pari muuta.

- Summer Sun Sand Surf Youth World Life Style -

Oletus

Hei.

Luin alueen läpi ja kummastuksissani en huomannut kenenkään maininneen Inu Yashaa, sekä mangana että animena son hyvä. Itse pidin enemmän kuin Cowboy Bebobista tai Evangelioneista. IYssa on jotain kivan satumaista vaikka juoni näyttäisi olevan aika pitkälti hyväpaha-kisailua, harmi vain että sarja on yhä kesken ja animen uusia osia vaikea saada...

Myös juoneltaan mielenkiintoiset sarjat Trigun ja Gundameista paras Gundam Wing ovat tutustumisen arvoisia. Minulta vain meinasi usko loppua välillä kummankin sarjan kanssa kesken ennenkuin alkoivat näyttää todellisen nahkansa. Siis ei kannata lopettaa sarjaa kesken jos ensimmäiset osat(jopa puolet koko sarjan jaksoista&#33 ovat aika kliseisiä, koska lopetukset yllättävät melkoisen varmasti.
    "Joinakin päivinä kuulen musiikin kaikessa
    Siipien hiljaisen hengityksen ympärilläni"
    -Neofyytti, Yrjänä

はるか Echo:n avatar
    Liittymispäivä
    17.7.2001
    Ikä
    25
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Angelic Layer on mukavan kevyt ja lempeän oloinen. Se on kyllä ainoa sarja, jonka olen nähnyt kokonaan. Trigunia en ole nähnyt kokonaan, mutta se mitä olen nähnyt (1-10), vaikuttaa hyvältä ja hauskalta. FFU on mielestäni tylsä ja menestyy luultavasti vain nimellään (jos menestyy, en tiedä ). Neon Genesis Evangelion on katsomislistalla nyt.

Elite Soldier metalmiku:n avatar
    Liittymispäivä
    6.1.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    29

Oletus

Hopeanouli(huolimatta törkeästä leikkauksista,ne on leikannut siitä kokoneen 4 episodia!!!! ).Mutta onneksi ruotsissa julkaistaan pien DVD:versio missä kaikki leikatut osat ovat siinä ja se on alkuperäinen japaninkielinen ^_^

Sitten on varmaan "One Piece",vaikka olen vasta nähnyt yhden jakson .Iloista merirosvo seikkailua

Vampire Hunter D bloodlust on tämän hetkinen suosikkini.Tehty Yoshitaka Amanon alkuperäistä jälkeä jäljitellen,eli hyvin hienon ja persoonallisen näköstä!
    Ja "grafiikka" siinä on henkeäsalpaavaa...Ei mitää turhia "tissi ja raiskaus" kohtia .....kuten ninja scrollin miinus puolena

Dragon tuure:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2001
    Sijainti
    Utopia
    Ikä
    27

Oletus

Eikö kukaan oo kattonu Noiria? Vai eikö kukaan tykänny? Mun mielestä juoni oli ainaki ihan loistava, musiikeista puhumattakaan!! (Saan huomenna sen soundtrackin mp3:sina :tongue: ) Eläköön Soldats ja Mireille Bouquet!!

Yks hauska animeleffa oli kyllä Blood - the last vampire, vaikka olikin jenkki-japsi-tuotantoa. Siis se jenkki-osuus ensin arvelutti, mutta lopputulos oli ihan siedettävä.

Oletus

Originally posted by Belwar @ 06.2.2002 17:43
    Originally posted by K-chan @ 02.2.2002 13:35
    Hum paras anime..varmaan Dragionhalf..se oli niin hassu. .Onkos kukaan nähnyt sellaista animea, kuin Dirty pair? Miukusta se on roskaa..
    Hömm... mikäs toi Dragionhalf on?
    tai siis mistä kertoo.
    oon nähny vähän tuota dirty pairia, en itsekkään hirveesti tykänny siitä. Meni myös vähän oudoks välil meininki.

Eva alkoi hitaasti, tuli hauskaksi kiitos Asukan, ja hidastuu taas... ep 20 tulossa.
    Joo se oli iha hyvä alust, mut huononeni aika paljo loppua kohti ja loppu oli aika kakka minun mielestä.
    Melkein olisi voinut jättää katsomatta.
    dragonhalf on kunnon prinsessa-prinssi -kertomus joka saa "hieman" outoja käänteitä...hauskimpia sarjoja mitä löytyy tosin jäi kolmen jakson mittaiseksi. kannattaa tsekata Elf Princess Rane jos dragonhalf iskee.

dirty pair on kunnon kunnon-aseet-muodokkaille-tytöille-joilla-ei-ole-vastuuntunotoa. eli käytännössä joka jaksossa tuhotaan jotain (kaupunki, planeetta tms)...ihan jees ei kyllä kuulu lempisarjoihin...

evan pari vikaa jaksoa kannattaa jättää katsomatta

Oletus

Paras anime-leffa on Hayao Miyazakin Laputa the Castle in the Sky  kerta kaikkiaan upea elokuva!

Paras anime TV on ehdottomasti Maison Ikkoku, aargh! niin kaunis anime, huh huh! ensimmäinen anime mis ei oo sotaa, väkivaltaa, mechejä, yliluonnollisia juttuja eikä scifiä, vaan se on puhdas rakkaustarina nuoresta leskestä joka oppii rakastamaan uudelleen.

TO-MA-TO Karppi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.12.2001
    Sijainti
    Lahtis
    Ikä
    27

Oletus

Cowboy Bebop on aika kovaa kamaa, ja Trigunia tykää katsoa. Love Hina on hauskaa örvellystä ja Porco Rossolla tunnearvoa.
    Siinäpä se.

Juu ja Cowboy Bebopin piirrosjälkeä ei voi kyllin ylistää.
    Ja se musiikki, ah se musiikki.
    Groovy.

Oletus

Onegai Teacher, todella koskettava välillä ja väliin lisätty vielä huumoriakin. Musiikit ovat myös aivan ykkösluokkaa, kuuntelen melkein joka päivä niitä. Suosittelen! Syksyllä on tulossa vielä OAV.
    pööh

My actions are not vengeance. No, not vengeance. Punishment.
    Liittymispäivä
    28.4.2002
    Ikä
    26

Oletus

Tässä tulee kunnon offtopicia. Olen riehunut kuin hullu yrittäessäni löytää Hellsingistä jaksoja koneelle. Kazaallahan niitä löytää, mutta se lataa helvetin hitaasti. Miten niitä löytäisi?

Englannistahan sen voi tilata dvd:nä, mutta se maksaa kuin piru ja ne ei tietenkään pyöri ps2:sen dvd-soittimessa.
    ps. lähettäkää tietoa pm:nä jookos?

psps. Ei tarvikaan enää, homma hoidossa ja eka jakso nähty.
    Viimeksi muokannut Tanko : 23.7.2002 klo 7:54:24

Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    28

Oletus

Originally posted by Muukalainen
    Tässä tulee kunnon offtopicia. Olen riehunut kuin hullu yrittäessäni löytää Hellsingistä jaksoja koneelle. Kazaallahan niitä löytää, mutta se lataa helvetin hitaasti. Miten niitä löytäisi?

Englannistahan sen voi tilata dvd:nä, mutta se maksaa kuin piru ja ne ei tietenkään pyöri ps2:sen dvd-soittimessa.
    ps. lähettäkää tietoa pm:nä jookos?

psps. Ei tarvikaan enää, homma hoidossa ja eka jakso nähty.

Koitas Direct Connectilla vaikka Anime FTP # 2 tai vastaavaa.
    Sieltä ne itse hain sillo ööö kaua sit ku ne tuli

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä