+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 189.

Ketju: Paras näkemäsi anime sarja/leffa

Dragoon Tommistus:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2002
    Sijainti
    Where the Money is...
    Ikä
    24

Oletus

D.N. Angel tulee kokonaisena nähtynä sarjana ekana mieleen. Hyvä taide, mahtavat tunnelmamusiikit ja varkaita. Siinä kovan animen ainekset. Katanat vaa puuttuu. Naruto voisi ehkä olla parempi mutta koska sitä en ole kokonaan katsonut niin ei voi vielä arvostella kunnolla.
    "Your GP or your HP" -Thief

Hentosiipi cRaZy Al BhEd:n avatar
    Liittymispäivä
    10.4.2003
    Sijainti
    Basel, Switzerland
    Ikä
    24

Oletus

Olen tähän mennessä kattonu hyvin vähän animea, kuten jossain jo kerroinki. Oon siis kattonu yhteensä... *laskutoimitus*...9 jaksoa animea, yhteensä neljää sarjaa. Niistä paras oli Tokyo Babylon jaksot 1-2. Editoin, jos mielipiteeni muuttuu, ja kun olen nähny enempi animea.

Haluatko takaisin, haluatko takaisin vanhaan elämääsi? / Jos sen teet, sydämeni särkyy

Dragon
    Liittymispäivä
    8.7.2002
    Sijainti
    Her frigging wood
    Ikä
    24

Oletus

Hunter X Hunter ja Hikaru No Go ovat kokonaisuudessa parhaat anime sarjat mitä olen tähän mennessä nähnyt.
    Hunter X Hunterissa on mahtava juoni, mahtavat hahmot, mahtavat taistelut ja piirrostyylikin on hyvä. Siinä on seikkailua ja toimintaa mielinmäärin, draamaa ja fantasiaakin siihen sisältyy. Ja onneksi kaikissa hyvissä animeissa on tarpeeksi jaksoja, niinkuin tässäkin. Mutta viimesin jakso joka siitä on tullut jäi kesken, joten on syytä toivoa, että jatkoa tulee.
    Hikaru No Go:ssa on myöskin mahtava juoni ja mahtavat päähenkilöt (varsinkin Sai). Tarina on mahtavan dramaattinen. Välillä niin liikuttava, että alkaa melkein itkemään (tai sitten jopa alkaa). Ja vielä kun tykkään Go:sta pelinä niin se vielä täydellistää hng:tä enemmän. Mahtava anime ja mahtava peli.

No sitten on näitä jostain tietystä syystä loistavia animeita, kuten:
    Serial Experiments Lain, tämä oli kyllä ylivoimaisesti mieleenpainuvin ja liikuttavin anime mitä olen nähnyt. Siinä oli jotain todella nerokasta. En osaa kuvata sitä tunnetta joka minulla oli kun tämä animen katsoin. (Katsoin sen yhdessä päivässä, vikat 10 jaksoa katsoin putkeen ^^).
    Great Teacher Onizuka, tämä on siis ylivoimaisesti hauskin anime mitä olen nähnyt. Nauroin joka jaksossa aivan täysiä irl. Oli kyllä mahtava anime.
    Initial D, mitä autoja ja mitä musiikkia. Mahtavaa menoa. Musiikit olivat aivan huippuja. Ja minusta tuli amis tämän animen nähtyäni ^^. Oli se autoilu niin siistiä.

Leffoista en erityisemmin piittaa. Henkien Kätkemä oli kyllä aika loistava. Kuten myös Initial D 3rd Stage. Ja tietenkin se perinteinen Totoro.

(http://koti.mbnet.fi/paer/animelist.html tuolla olen antanut pisteitä näkemilleni animeille.)

Tonberry Meya:n avatar
    Liittymispäivä
    1.10.2003
    Sijainti
    Kouvola
    Ikä
    28

Oletus

Tässä sarjat, joista pidän/ suosittelen:

1. PitaTen
    2. Love Hina
    3. Chobits
    4. Azumanga Daioh
    5. Tokyo mew mew
    6. Saikano
    7. Pitchi Pitchi Pitch
    8. Kokoro Library
    9. Daa Daa Daa
    10. ah! My goddess

Suurin osa noista on super-söpöä Animea. Oli pakko laittaa noin pitkä lista, kun en millään osannu päättää mikä olisi paras...
    Watashi wa PÖRRR! (^-^)

Kirjastotäti Aiona:n avatar
    Liittymispäivä
    25.3.2003
    Sijainti
    SJK
    Ikä
    26
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

I have only one choice:
    Totoro!!!
    Voi, kun se on niin ihana ja sulonen elokuva, jonka oon nähnyt!!
    Ja kaiken lisäksi (tietenkin) paras!
    (Riittääkö perustelut vai ei?)

Hyi kamala mitä oon joskus kirjoittanu! ._.
    Viimeksi muokannut Aiona : 22.9.2007 klo 15:40:20
    Ei virtaa mikään, kaikki jähmettyy,
    ei veden kalvo heijasta kuin pimeää,
    ja hahmo, joka rantaa kulkee yksin kylmissään
    yksin kulkee, yksin sinne jää.

// Über-paljon kiitoksia Haburashille tuplapostauksen poistamisesta! Respect and respect!
    Viimeksi muokannut Pay Gried : 28.7.2008 klo 14:01:12 Syy: //Haburashi: Editoitu tuplapostauksen takia.
    Fatali~
    Koti jokaiselle herkkusienelle

Razor Ramon Sumitani love ceeb:n avatar
    Liittymispäivä
    3.12.2002
    Sijainti
    Yongin
    Ikä
    28

Oletus np. Baroque - Caramel drops

Aiemmin listattujen lempianimeni lisäksi on pakko lisätä Rurouni Kenshin jota seuraan Naruton ohella aktiivisesti. Ei turhaan arvostettu sarja tämäkään.
    Jos pitäisi kolmen parhaan kärki laittaa sarjoista niin se olisi jotakuinkin tähän suuntaan viittaavaa

1. Naruto
    2. Rurouni Kenshin
    3. Berserk

Anime elokuvista voi jo tässä vaiheessa puhua hieman enemmän kun niitäkin on nähty sitten viime kerran tähän ketjuun kirjoittaessa.

Spirited Away on ehdottomasti hienoin anime elokuva jonka koskaan olen nähnyt, joka nyt ei esittelyjä varmaan kaipaakkaan.

Ninja Scroll oli muuten hyvä paitsi se oli dupattu englanniksi, joka sinäänsä hieman ärsytti. Tyylikäs elokuva kaikinpuolin. Vastaavana voisin kuvitella Rurouni Kenshinistä tehtyä elokuvaa.
    Itseasiassa tämän elokuvan päähenkilö muistutti aika paljonkin itse Kenshiniä.
    Pidän tämän kaltaisista vanhoista japanilaisista kansantaruja muistuttavista samuraimättö toimintapläjäyksistä. Tästä tulikin mieleeni, että olisi jo minunkin aika mennä katsomaan se Kill Bill.
    I am pleasure every night to see it.

Foot Soldier
    Liittymispäivä
    24.10.2003
    Ikä
    22

Oletus

Ei ole pahemmin tullut noita anime leffoja katseltua. Mitä nyt muutama vuosi sitten Pokémonia. Anime sarjojakin olen nähnyt vain muutamia. Nyt mieleen tulee Pokémon, Digimon, Candy Candy, Inu Yasha ja tietenkin Slayers. Kyllä se Slayers on ollut paras tähän mennessä. Huumoria, kivoja hahmoja, kaikkea muuta. ^^

Bomb ArUcArD:n avatar
    Liittymispäivä
    12.10.2003
    Sijainti
    Hönölä (Heinola)
    Ikä
    23

Oletus

Tässä lista katsomistani sarjoista
    Love Hina (Yksi parhaimmista)
    Love Hina Again (LH:n ova)
    Rurouni Kenshin (ehkä paras)
    Hellsing (En kai hellsingii nähny oo)
    InuYasha (myös yksi parhaimmista)
    Sexy Commando Gaiden Sugoiyo (ei ole hentaita vaikka nimi siltä kuullosta, en suosittele)
    Ei tuu nyt enempää mielee.
    Lista elokuvista
    Ninja Scroll
    Ghost in the Shell
    Muisti katkos, lisään myöhemmin jos tulee mieleen
    Kiitokset cRaZy Al BhEd:lle hienosta signusta
    Varokaa kiihkomielistä NGE-addiktia!

Liittykää Anime Portal Zeroon

Warrior Belwar:n avatar
    Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    28

Oletus

Originally posted by Ra
    Hunter X Hunter ja Hikaru No Go ovat kokonaisuudessa parhaat anime sarjat mitä olen tähän mennessä nähnyt.
    Hunter X Hunterissa on mahtava juoni, mahtavat hahmot, mahtavat taistelut ja piirrostyylikin on hyvä.
    jep jep, harmi et tota Hunter X Hunterii tulee niin perkeleen hitaasti lisää :/
    Mut ei se mit, se taitaa olla tommonen ikuisuussarja, ainakin tuntus vähä silt

- Summer Sun Sand Surf Youth World Life Style -

Oletus

Umm, Hunter X Hunter käsittää 62 episodia ja 2 OVA (16 eppiä) ja se on siinä.
    Hunter X Hunter on helposti paras anime mitä olen koskaan nähnyt.
    Uskomaton. Juoni, hahmot ja tunnelmat. Me likes.
    <3333333
    Qui mal voudroit au royaume de France!

NEVER FORGET
    hell

Oletus

Minäkin muistelisin, että tälläiseen olin jo vastannut. No, tehdään tämä sitten uudestaan..

Paras elokuva on ehdottomasti Henkien kätkemä (Spirited away). Sen lisäksi olen nähnyt vain Cowboy Bepob the movien, eikä se suuremmin vakuuttanut. Spirited awayn tarina on hieno ja hahmot upeita (pidän erityisesti Hakusta lohikäärmeenä). Jossain lehtiarvostelussa Spirited awaysta sanottiin, että se on unenomainen. Olen samaa mieltä. Kiva, kun se oli jätetty dubbaamatta ja siinä oli suomenkieliset tekstit. Jäin myös koukkuun loppussa olleeseen lauluun...

Paras sarja on Vision of Escaflowne. Silloin kun näin sen se tuli Saksan MTV:ltä ja saksaksi (jota en osaa), mutta silti jäin koukkuun. Eikä haitannut, vaikka se tuli kolmelta yöllä o.O Hyvä juoni, persoonalliset hahmot (varsinkin Van, joka saa välillä enkelin siivet ja Merle, joka on kissatyttö) ja hyvä piirrustustyyli, joka ei ole sitä perussöpöilytyyliä.

Soldier Kirishin:n avatar
    Liittymispäivä
    9.8.2003
    Sijainti
    Seinäjoki
    Ikä
    23

Oletus

Okei... Voi olla etten vain huomannut, mutta ihmettelen suuresti, ettei kukaan pidä Final Fantasy Unlimitediä parhaana animena.
    Itse ainakin pidän siitä eniten täll... Hetki!
    Enpäs pidäkään FFU:ta parhaimpana. Evangelion Neon Genesis on paras. Siinä on hyvä alkumusiikki, jota jaksaa kuunnella joka kerta, toisin kuin FFU:ssa jonka musaan ehti kyllästyä jo parin kuuntelu kerran jälkeen.
    Evangelionin juonesta en voi paljoakaan sanoa, sillä en osannut useita sanoja ja en edes aina lukenut niitä. Mutta sen mitä ymmärsin pelkistä kuvista niin voisihan olla pahempikin juoni.
    Nyt voisi katsoa sen uudestaan, jos vain saisin isoveljeni asentamaan sen jaksot tietokoneelleni, niin kuin ne asennettiin hänen koneelle. Mutta isoveli on sitä mieltä, että minun pitäisi ladata ne netistä. Joo... ehkä ensi vuonna.
    Evangelion on hyvin piirretty anime, paras tähän astisista. Ei ole mitään sellaista, että luulisi taiteilijan vain sutaisseen sen äkkiä pästäkseen siitä eroon. Kaikki on kaunista ja yksinkertaista.
    FFU on ihan hyvä, ainakin tokaksi paras. Olen nähnyt tähän asti 22 jaksoa ja lataan parhaillaankin lisää. FFU on piirretty hiukan kökösti ja siinä on paljon kohtia uusio käytetty, niin että on vain nopeutettu ja vaihdettu puheet. Mutta eiväthän kaikki voi olla täydellisiä.
    FFU:n juoni on vielä hiukan epäselvä, mutta jaksossa 25 (Olen kärsimätön ihminen. Katsoin sitä ennakkoon.) kaikki saa hiukan selkoa, tai sitten kaikki menee totaalisen sekaisin.
    Viimeksi muokannut darkelf : 12.11.2003 klo 14:22:05
    Poliisiauton pillit sanoo piipaapiipaa.

Goblin Riyuu:n avatar
    Liittymispäivä
    2.3.2004
    Sijainti
    Hokkaido
    Ikä
    22

Oletus

Olen ihan varmasti vastannut tähän topiciin aikaisemmin, mutta en kuitenkaan löytänyt postiani tuolta mistään? Ehkä en sitten selannut tätä läpi kovinkaan tarkasti. Mö. Olen ehtinyt saamaan tässä kaksi uutta addiktiota, piti päästä niitä fanittamaan tänne, kun blogikin on tauolla~.

Ensinnäkin Tokyo Babylon. Katsoin eilen yöllä OVA:t yksi ja kaksi, kun kaveri lainasi DVD:tä. Olen ihan transsissa nyt, ne olivat molemmat niin hienoja. Varsinaisia lempihahmoja minulle ei ole vielä ehtinyt kehittymään, vaikka Subaru onkin kawai, ja kun se nukahti sohvalle, minä hypin sängyllä ja rakastin sitä. Mutta hirveän pitkät jalat sillä on. .___. Toisessa OVA:ssa pidin ihan hirveästi siitä metromurhaajasta. Se oli niin psykoottinen ja socially scared. Musiikit oli hienoja-hienoja, ending pysäytti ajattelemaan ja luoja, perun kaikki pahat puheeni CLAMPista. [Olen ihan varma, että Subarulla ja sillä lilatakkisella miehellä on suhde! Y a o i t a !]
    "Tiedätkö sinä, mistä kirsikankukat saavat vaaleanpunaisen värinsä?" "En, kerro minulle." "Väri tulee kuolleiden ihmisten verestä."

Ja sitten Yami no Matsuei. Olen nähnyt viisi jaksoa nyt, yhteensä tässä animessa on 13 jaksoa, mikäli olen käsittänyt oikein. Koko sarja on pelkkää shounen-aita, kaikki lääppivät toisiaan ja minä tuijotan aivan lamaantuneena ja ihastuneena niitä kaikkia hienoja yaoi-kohtauksia. Muraki aka raiskaaja-sensei on upea. Niin hienoa hahmoa ei voi olla, ei vaan voi. Se kidnappaa ihmisiä, raiskaa ja kiduttaa. Keräilee nukkeja ja hokee, että nuket eivät voi vaihtaa ilmettään, niiden on pakko hymyillä sille aina. Tzusuki on liian hyvännäköinen, Hosaki [miten minusta tuntuu, etät kirjoitin tuon nimen nyt väärin?] on jotain niin hienoa. Luoja-luoja-luoja. Kaikki on aivan täydellistä, jokainen kohtaus on täydellisen kaunis, varsinkin ne kirkkokohtaukset on... Täydellisiä. ;___; Jeesus kun ne itkukohdatkin on tarttuvia. Tätä kutsutaan sitten obsessioksi, niin.

Eat cotton candy, ride the merry go round, sit on the ferris wheel, and the teacups. There's no balloon for you.

Goblin karpo90:n avatar
    Liittymispäivä
    6.5.2004
    Sijainti
    etvainosaamassa
    Ikä
    21

Oletus

Paras ikinä näkemäni leffa on Akira. Sen hahmojen liikkeet ovat aivan täysin luonnollisia. Tarina on mahtava, vaikka ei seuraa sarjiksen storylinea. Pidän siitä kovasti myös koska siinä asiat ovat realistisempia kuin jossain kuvissa. Esim. Jos ukolta ampuu pään tohjoksi se ei vain poksahda muussiksi vaan ruiskuaa verta ( En ole mikään psyko, niin se vain on ). Ja jos jotkut nuoret raiskaavat tytön, ei sitä kannata kauhistella, koska hei, tää on realityä. Muutenkin sen hahmot ovat niin kiinostavia ja persoonallisia. Kaikki jotka ovat katsoneet kyseisen elokuvan tietävät mitä tarkoitan... kai

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä