Echon ja Wompon kanssa tänään mäkeä pulkalla laskiessamme tuli idea pistää jonkinlainen kilpailu foorumeille pystyyn. Lennättyäni yli metrin korkeuseron verran pulkalla vasten kiveä sain erittäin pahan tällin takapuoleeni (kipeä on edelleen) ja pian sen jälkeen ehdotin vanhan FFfin talen tyylistä tarinakilpailua.
Idea on nyt tämä: Osallistua voi kuka tahansa eikä mukaan tarvitse ilmoittautua. Osallistujien on kirjoitettava mikä tahansa (mieluiten fiktio-pohjainen) teksti jossa esiintyy hahmoina FFfinin foorumeiden (mieluiten sen verran tunnettuja että kuka tahansa tunnistaa) jäseniä.
Kyseinen teksti voi olla runo, näytelmä tai vaikka kansalliseepos jos tahtoo - perushomma eli ihan vain tarina sallitaan toki myös ja henkilökohtaisesti minä myös suosin nimenomaan sellaista.
Tasapuolisuuden vuoksi on kuitenkin päätetty että voittaja valitaan äänestyksen perusteella ja äänestää saavat kaikki foorumilaiset, kunhan vain ovat lukeneet äänestämänsä henkilön tekstit. Muistakaa että Ylläpito osaa valvoa joten kaksoistunnukset eivät paljoakaan auta.
Echon vaatimuksesta en minä osallistu.
Palkintona on yllätys, mutta kuitenkin varmasti enemmän kuin "hyvä mieli" tai mikä tahansa muu moraalinen voitto. Uskokaa pois, on se sen arvoinen.
Laittakaa itse tekstit Fiktio & Kirjallisuus -alueelle (tai tarvittaessa Runollisuus & Sanoitukset) sekä tähän ketjuun vastauksina linkit teksteihinne.
Muistakaa että äänestäjinä toimivat foorumilaiset ja täten helpoin keino saada ääniä on tehdä tekstistä mahd. hauska & humoristinen.
EDIT: Niin, ja kilpailu päättyy tämän kuun lopussa. Työt siihen mennessä.

) ja pian sen jälkeen ehdotin vanhan FFfin talen tyylistä tarinakilpailua.

Vastaa siteeraten
) jäisi mitään mahdollisuuksia? Mutta silti olisi kiva nähdä millaisen tuotoksen saisit aikaan tästä aiheesta.