+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 11. Tuloksia yhteensä 11.

Ketju: hiukan synkempää välillä...

Idle Mickey:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Hetkeen en nähnyt kuin asfaltin pinnalla olevat likaisen valkoiset viivat. Ne halkoivat katua ja muutama vesipisara siellä täällä tekivät maisemasta niin lohduttoman että teki mieli itkeä.
    Vaikka katu oli lohduton ja vei kaiken toivon huomisesta ei vasemmalla puolellani ollut mitään hurraamisen aihetta. Vanhan autonrämän pitämä naputus ja kolina säestivät elämäni tunnaria. Äiti ajoi autoa. Toivottavasti joku iso rekka ajais päin niin ei tarvitsis enää jaksaa. Siitä asti ku isä kuoli  kome vuotta sitten äiti on vaihtanu miestä ku paitaa. Se iskee joka huoltamolta tai baarista miehen, nai sitä muutaman viikon tai kuukauden ja lähtee taas. Vie vaan äijien rahat mukanaan.
    Emmä sitä olisi oikeastaan halunnu edes äidiksi sanoa, mutta se halus niin. Se oikeesti vaan vitutti mua. Vitutti lujaa. Taas se vetää röökiä autossa eikä välitä mun astmasta mitään, eikä kysy miltä musta tuntuu. Mua vituttaa oikeesti tosi paljon.
    Pian edessä on taas huoltamo ja hotellissa vietetty yö. Mutsi iskee taas jonkun rasvasen, paskalta haisevan lihavan äijän joka on kuulemma komee ja sen unelmien mies. Se unelma loppuu kuiteski onneks aika pian. Hetken hurmioo ja se vituttaa mua.
    Koulu on menny päin helvettiä siitä asti ku toi ämmä iski ekan äijän isän kuoleman jälkeen. Ollaan muutettu jatkuvasti ja koulussa en ole oikeastaan koskaan. Kaikki raha menee vaan äidin vaatteisiin, bensaan ja röökiin. Mä en oo syönykään kahteen päivään.
    Sade yltyy ja ropisee auton kattoon. Edessä on hotelli ja mutsi katselee itseään peilistä. Se ei voi hyväksyä sitä että se on jo yli nelikymppinen eikä todellakaan mikään missi. Paksu meikki ja röökin haju tekee siitä aivan satujen noita-akan. Mäkin olisin halunnu kirjottaa satuja ja runoja. Olis voinu piirtää ja maalata, mutta mutsi ei hyväksy sitä. Se haluu että musta tulee niinku isä. Duunari. Emmä haluu kestää tätä paskaa enää.
    Auto pysähty. Se ämmä käskee mun venata ku se varaa huoneen mihin mä sitten meen. Minihame ei todellakaan pue sitä ja liian tiukka paita tekee siitä ihan liian täyteen ahdetun makkaran näkösen. Hyi vittu.
    Auton hanskalokerossa on pieni paperilehtiö ja lyijykynä. Pitäskö kirjottaa vai piirtää?
    Ei ehdi ku alottaa uuden runon ku äiti tulee ja huutaa mulle. Käskee mennä huoneeseen ja tulee muka pian perässä. Niin varmaan. Iskemään äijiä se menee. Rahasta. Huoraamaan. Hyi helvetti.
    Mitäpä muuta voi ku mennä huoneeseen. Minuutit venyy tunneiks. Pian ovi kolahtaa ja se tulee. Se kikattaa ja joku äijä selvittää jotain. Onneks ne menee eikä mun tarvii kattella niitä. Pian makuuhuoneesta alkaa kuulua ääniä. Mä en todellakaan haluu kuunnella niiden kiiman ääniä. Mua oksettaa.
    Vaikka vetää tyynyn korville ei se peitä niitä ääniä. Äidin huohotus ja sen äijän huuto kantautuu pitkin huoneistoa. Mua oikeastaan alkaa säälittää äidin puolesta. Onneks väsyttää...

Ne jatko sitä panemista koko yön ja se loppu vasta aamupäivällä. Nyt äiti pyytää siltä rahaa. Kuuluu kova kopsaus. Se äijä kaiketi veti mutsia turpaan. Nyt se ämmä kirkuu. Onneks se äijä vaimensi sen äänen että mä voin miettiä seuraavaa runoo tai piirrosta.
    Nyt se vitun äijä taas huohottaa siellä, kai se nyt raiskaa sen ämmän. Hyvä vaan, oppiipahan siitäkin miltä tuntuu kun ei välitetä.
    Tasainen lyöntien ääni ja mutsin valitus kuuluu. Onneks se loppu. Mun on nälkä. Äänet loppu mutta mitään ei näy. Nyt se äijä kävelee pois. Onneks.
    Mitäköhän mieltä äiti on sen unelmien prinssistä nyt? Ei se kuitenkaan oppinut mitään. Mut miks se on hiljaa. Pitäskö käydä kattomassa?
    Se siitä sitten. Se äijä on sitten päättäny tappaa sen. Ei se mua sureta, on vaan helpotus ja onpahan maailmassa yks lehmä vähemmän. Mut oli se silti mun mutsi.
    Se äijä varmaan kuristi sen tolla verhoja koossa pitäneellä narulla. Verhojen pidike näyttää tarpeeksi vahvalta kestääkseen mut.
    Nää taitaa olla tän päiväkirjan vikat sanat. Olit ainaa kaveri ketä mulla oli. Hyvästi ja toivottavasti en nää mutsia enää ikinä...

Tuollainen ajatuksien purkaus tuli tällä kertaa. Viidessa minuutissa kirjotettu ja on aika tyhmä juttu. Ei päätä eikä häntää, mutta itsemurhalinja on taas tullut takaisin...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

TO-MA-TO Karppi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.12.2001
    Sijainti
    Lahtis
    Ikä
    27

Oletus

Oh, minusta tuo oli hyvä.
    Yleensä kun alan kirjoittaa tulee tällaista samantyylistä ankeaa tekstiä (ohhoh, outoa sinänsä minulta ).
    Täytyy myöntää että sinä kyllä kirjoitat reilusti paremmin kuin minä ikinä.

Olisin kyllä pitänyt lopusta jossa äippä ei olisi kuollut, koska poika olisi joutunut jatkamaan kamalaa elämäänsä. (mwahahaa). Kamala elämä sopii tähän tarinaan paremmin.
    Groovy.

Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Carbuncle @ 11.6.2002 08:31
    Olisin kyllä pitänyt lopusta jossa äippä ei olisi kuollut, koska poika olisi joutunut jatkamaan kamalaa elämäänsä. (mwahahaa). Kamala elämä sopii tähän tarinaan paremmin.
    Miksei, mutta minä tahdon verrrrta ja kaikkien tulee kuolla, piste.

Edited by Mickey on 11.6.2002 16:31
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Heh.
    Tuo mieleen ihan 90-luvun alussa valmistetut kotimaiset, jossa päähenkilö eli joskus 70-luvulla ja oli teini jota ei ymmärretty. Maisemakuvaus on juuri sopiva siihen, samoin epätoivo ja - yllätys, yllätys - misantropia.

Huh. Minä en ainakaan moista haluaisi kokea. Romantisoin tai dramatisoin tilanteita aina, olkoon ne miten vain. Tuollainen elämä olisi siten minulle sitäkin kamalampaa.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Gabriel @ 11.6.2002 10:20
    Heh.
    Tuo mieleen ihan 90-luvun alussa valmistetut kotimaiset, jossa päähenkilö eli joskus 70-luvulla ja oli teini jota ei ymmärretty. Maisemakuvaus on juuri sopiva siihen, samoin epätoivo ja - yllätys, yllätys - misantropia.

Huh. Minä en ainakaan moista haluaisi kokea. Romantisoin tai dramatisoin tilanteita aina, olkoon ne miten vain. Tuollainen elämä olisi siten minulle sitäkin kamalampaa.
    Tarkoittaako tämä kaikki sitä että sinä jollain tavalla pidit tarinasta?

Tarinassa ei muuten ole mitään todellista perää ja kaikki henkilöt ja tapahtumat ovat kuvitteellisia, joten tuo EI ole kuvaus minun elämästäni vaikka sen helposti uskoisi...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Dragon tuure:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2001
    Sijainti
    Utopia
    Ikä
    27

Oletus

Originally posted by Mickey @ 11.6.2002 16:33
    Tarinassa ei muuten ole mitään todellista perää ja kaikki henkilöt ja tapahtumat ovat kuvitteellisia, joten tuo EI ole kuvaus minun elämästäni vaikka sen helposti uskoisi...
    No sepä hyvä! Minä jo ehdin hetken pelätä  puolestasi...
    Tarina oli todellakin loistava, mulla tuli mieleen Mikko Niskasen elokuva Ajolähtö, jossa maailmalle lähteneet nuoret ajautuu itsemurhaan... Synkkää...

Hornless absinthe:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2001
    Sijainti
    outside
    Ikä
    24

Oletus

Hmm-mh. Ideana ihan hyvä. Voisi kuvitella että se alkaa tosta kun ne ajaa autolla ja loppuu kun mutsi kuolee. Jä väliin sitten se kirja Ihan ok pätkä, nopeatempoinen, mutta luettava. Tosin vähän raaka teinipojan kohtaloksi.

Zugzwang! Moppi:n avatar
    Liittymispäivä
    22.2.2002
    Sijainti
    On the board
    Ikä
    24

Oletus

Hyvä lyhyt päkä vastapainoksi fantasialle. Pojan ahdistuneisuus kuvattu hyvin, puhekielikin toimi hyvin. Tarina ei ole pitkä, mutta silti pitää sanoa että se pysyy kasassa. Ei sitten kai muuta.

Misha, if you lose the match in the end, in no way will cowardice have been the reason for your defeat.

Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Moppi @ 11.6.2002 22:20
    Hyvä lyhyt päkä vastapainoksi fantasialle. Pojan ahdistuneisuus kuvattu hyvin, puhekielikin toimi hyvin. Tarina ei ole pitkä, mutta silti pitää sanoa että se pysyy kasassa. Ei sitten kai muuta.
    Tuossa on malliarvostelu tarinasta.
    Kertoo mikä oli hyvää ja mistä piti ja mitä mieltä.

Yritinkin muuten juuri keskittyä siihen, että saisin vangittua noinkin lyhyeen pätkään paljon ahdistuneisuutta, patoutuneita tunteita ja epätoivoa. Ei onnistunut täydellisesti mutta osittain. Seuraavalla kerralla taas parannan jotain...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Sorcerer Heldy:n avatar
    Liittymispäivä
    26.6.2002
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    22

Oletus

Tuo on taas noita suuria teoksia mitkä pitäisi laittaa historian kirjaa (eehkä hieman liioittelua) mutta kuitenkin olet näköjään todella hyvä tekemään noita teoksia jaaaa...
    Paljon :iä sinulle tuosta ja enkeli päälle!
    Kaikessa valkoisessa on jotain mustaa.

Tonberry Tsunami:n avatar
    Liittymispäivä
    16.6.2002
    Sijainti
    Ylihärmä
    Ikä
    23

Oletus

Tuo oli hyvä!Mukavan synkkä ja dramaattinen.

Kiitokset mahtavasta signusta ja avasta Kurkolle.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä