+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 45.

Ketju: Ylipitkät signaturet ja Opera

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

No voisit kyllä vähän sitä pakata silti. Tuo vie melkein 50 kilotavua, mikä on aika paljon. Helposti saisi pakkaamalla pienemmäksi.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Moogle Celeb:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Elias von Patti
    No voisit kyllä vähän sitä pakata silti. Tuo vie melkein 50 kilotavua, mikä on aika paljon. Helposti saisi pakkaamalla pienemmäksi.
    Minä olen pitänyt n. 40 kilotavua sellaisena häilyvänä rajana, jolloin lähetän ilmoituksen PM:llä.

Tonberry King K-chan:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2002
    Sijainti
    täällä jossakin..
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Elias von Patti
    Noh noh, eipäs olla nyt niin tarkkoja. Pienensin kuitenkin kuvaa, jotta siitä ei jatkossa tulisi sanomista. Ilmeisestikin GIF tiedostot ovat parhaita signun teossa: kuva on samassa kokoluokassa, mutta vie huomattavasti vähemmän tilaa.

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Astrilin signature ei näy kokonaan ainakaan FireFoxilla. Kuvasta näkyy vain vähän, kun teksti on kirjoitettu kuvan yläpuolelle niin tilaa vievästi. Siellä on myös "lieviä" oikein kirjoitus virheitä siinä tekstissä, vinkkinä Astrilille.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Plop
    Astrilin signature ei näy kokonaan ainakaan FireFoxilla. Kuvasta näkyy vain vähän, kun teksti on kirjoitettu kuvan yläpuolelle niin tilaa vievästi. Siellä on myös "lieviä" oikein kirjoitus virheitä siinä tekstissä, vinkkinä Astrilille.
    Tämä signaturen "piiloutuminen" johtuu siitä, että foorumeilla on säädetty signaturealueen korkeus 200 pikseliin ja jos tekstiä on yli sen 200 pikselin verran, piiloutuu osa tekstistä, mutta saa piilossa olevat tekstit/kuvat näkyviin kun vaan maalaat signaturealueelta tekstiä/kuvaa alaspäin. Joo, selitys hyvä kymmenen, mutta jos ymmärsit niin hyvä. Ja joku viisaampi korjatkoot jos olen väärässä.

Dragon Hayzel:n avatar
    Liittymispäivä
    28.3.2005
    Sijainti
    north
    Ikä
    19

Lainaus Alunperin kirjoittanut Plop
    Aivan. Astrililla on suuri allekirjoitus, kauhean leveästi tehty teksti.
    Mittakoot eivät varmaan ole sopivan suuret näyttämään kuvaa, tekstitys on muutenkin iso ja 'leveähkö'. Tajusitkos..?
    // Mongo kiri edelle :P
    nothing compares to me

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut MonGooli
    Tämä signaturen "piiloutuminen" johtuu siitä, että foorumeilla on säädetty signaturealueen korkeus 200 pikseliin ja jos tekstiä on yli sen 200 pikselin verran, piiloutuu osa tekstistä, mutta saa piilossa olevat tekstit/kuvat näkyviin kun vaan maalaat signaturealueelta tekstiä/kuvaa alaspäin. Joo, selitys hyvä kymmenen, mutta jos ymmärsit niin hyvä. Ja joku viisaampi korjatkoot jos olen väärässä.
    Kyllä minä tuon tiedän. Mutta jos oikein ymmärsin tämän ketjun idean, niin tänne voi laittaa ilmoituksia ylipitkistä signatureista. No, ehkä olen ymmärtänyt väärin, mutta tuon kyllä tiesin jo.

Question np. Kotoko - Heart of hearts

No minulla näkyy ihan hyvin Astrilin signu teksteineen. Käytän Internet Exploreria. Mutta jostain syystä Fumin kaikki signut menee ylileveiksi. Hänen signunsa jotenkin hassusti venyttävät sivua, vaikkei signu olekkaan hirmu iso. Mistähän sekin johtuu? Ei jaksaisi scrollata sivulle päin aina, kun luen hänen viestejään.
    Viimeksi muokannut Deux : 14.9.2005 klo 8:30:02

Oletus

Voiko joku tarkistaa signuni sillä en ole itse varma asiasta.

EDIT: siis signuni korkeus on 55 pixeliä ja korkeus 420 pixeliä eli meneekö yli rajojen?

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Kuten aloituspostissa sanotaan: "Foorumissa on kuitenkin eräs vain (?) Operalla toimiva ominaisuus, joka leikkaa signaturet katki juuri tuosta 200 pikselin kohdalta."

Eli sinun mittasi ei ole vielä ylikorkea.

//Niin ja sinulla on tainnut mennä päässäsi sekaisin korkeus ja leveys.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kreifi
    Kuten aloituspostissa sanotaan: "Foorumissa on kuitenkin eräs vain (?) Operalla toimiva ominaisuus, joka leikkaa signaturet katki juuri tuosta 200 pikselin kohdalta."

Eli sinun mittasi ei ole vielä ylikorkea.

//Niin ja sinulla on tainnut mennä päässäsi sekaisin korkeus ja leveys.

Ajattelin vaan jos on joku korkeusrajakin , no onneksi tuo ei ole.

Moogle Celeb:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Xappn
    Ajattelin vaan jos on joku korkeusrajakin , no onneksi tuo ei ole.
    Jos GM/admin kokee signun liian korkeaksi (minä olen pitänyt yleensä rajana 150 pikseliä) niin hän voi poistaa signun käytöstä.
    'Just one game,' they said, and started to play.

That was yesterday.

Lost Number LegendKiller:n avatar
    Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Celeb
    Jos GM/admin kokee signun liian korkeaksi (minä olen pitänyt yleensä rajana 150 pikseliä) niin hän voi poistaa signun käytöstä.
    Jos omani on liian korkea tai leveä niin PM:ätkää tai poistakaa... Älyän kyllä vaihtaa sen sitten pienempään.

Moogle pehmo:n avatar
    Liittymispäivä
    3.4.2003
    Sijainti
    St. MicHell
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LegendKiller
    Jos omani on liian korkea tai leveä niin PM:ätkää tai poistakaa... Älyän kyllä vaihtaa sen sitten pienempään.
    Uusin Opera katkaisee tekstisi kuvan alla. Näkyy vain korkeiden kirjainten huiput.

Lost Number LegendKiller:n avatar
    Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Nyt sen pitäisi olla kunnossa.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja