No voisit kyllä vähän sitä pakata silti. Tuo vie melkein 50 kilotavua, mikä on aika paljon. Helposti saisi pakkaamalla pienemmäksi.
No voisit kyllä vähän sitä pakata silti. Tuo vie melkein 50 kilotavua, mikä on aika paljon. Helposti saisi pakkaamalla pienemmäksi.
Minä olen pitänyt n. 40 kilotavua sellaisena häilyvänä rajana, jolloin lähetän ilmoituksen PM:llä.Alunperin kirjoittanut Elias von Patti
Noh noh, eipäs olla nyt niin tarkkoja. Pienensin kuitenkin kuvaa, jotta siitä ei jatkossa tulisi sanomista. Ilmeisestikin GIF tiedostot ovat parhaita signun teossa: kuva on samassa kokoluokassa, mutta vie huomattavasti vähemmän tilaa.Alunperin kirjoittanut Elias von Patti
Astrilin signature ei näy kokonaan ainakaan FireFoxilla. Kuvasta näkyy vain vähän, kun teksti on kirjoitettu kuvan yläpuolelle niin tilaa vievästi. Siellä on myös "lieviä" oikein kirjoitus virheitä siinä tekstissä, vinkkinä Astrilille.
Tämä signaturen "piiloutuminen" johtuu siitä, että foorumeilla on säädetty signaturealueen korkeus 200 pikseliin ja jos tekstiä on yli sen 200 pikselin verran, piiloutuu osa tekstistä, mutta saa piilossa olevat tekstit/kuvat näkyviin kun vaan maalaat signaturealueelta tekstiä/kuvaa alaspäin. Joo, selitys hyvä kymmenen, mutta jos ymmärsit niin hyvä.Alunperin kirjoittanut Plop
Ja joku viisaampi korjatkoot jos olen väärässä.
Aivan. Astrililla on suuri allekirjoitus, kauhean leveästi tehty teksti.Alunperin kirjoittanut Plop
Mittakoot eivät varmaan ole sopivan suuret näyttämään kuvaa, tekstitys on muutenkin iso ja 'leveähkö'. Tajusitkos..?
// Mongo kiri edelle :P
nothing compares to me
Kyllä minä tuon tiedän. Mutta jos oikein ymmärsin tämän ketjun idean, niin tänne voi laittaa ilmoituksia ylipitkistä signatureista. No, ehkä olen ymmärtänyt väärin, mutta tuon kyllä tiesin jo.Alunperin kirjoittanut MonGooli
No minulla näkyy ihan hyvin Astrilin signu teksteineen. Käytän Internet Exploreria. Mutta jostain syystä Fumin kaikki signut menee ylileveiksi. Hänen signunsa jotenkin hassusti venyttävät sivua, vaikkei signu olekkaan hirmu iso. Mistähän sekin johtuu? Ei jaksaisi scrollata sivulle päin aina, kun luen hänen viestejään.
Viimeksi muokannut Deux : 14.9.2005 klo 8:30:02
Voiko joku tarkistaa signuni sillä en ole itse varma asiasta.
EDIT: siis signuni korkeus on 55 pixeliä ja korkeus 420 pixeliä eli meneekö yli rajojen?
Kuten aloituspostissa sanotaan: "Foorumissa on kuitenkin eräs vain (?) Operalla toimiva ominaisuus, joka leikkaa signaturet katki juuri tuosta 200 pikselin kohdalta."
Eli sinun mittasi ei ole vielä ylikorkea.
//Niin ja sinulla on tainnut mennä päässäsi sekaisin korkeus ja leveys.![]()
"Mmmwhmmwhhm..."
Alunperin kirjoittanut Kreifi
Ajattelin vaan jos on joku korkeusrajakin , no onneksi tuo ei ole.![]()
Jos GM/admin kokee signun liian korkeaksi (minä olen pitänyt yleensä rajana 150 pikseliä) niin hän voi poistaa signun käytöstä.Alunperin kirjoittanut Xappn
Jos omani on liian korkea tai leveä niin PM:ätkää tai poistakaa... Älyän kyllä vaihtaa sen sitten pienempään.Alunperin kirjoittanut Celeb
Uusin Opera katkaisee tekstisi kuvan alla. Näkyy vain korkeiden kirjainten huiput.Alunperin kirjoittanut LegendKiller
Nyt sen pitäisi olla kunnossa.