+ Vastaa ketjuun
Sivu 7 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 91 - 105. Tuloksia yhteensä 154.

Ketju: Piirustus- ja maalausvinkkejä

Goblin Wazux:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2005
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Yaden
    Haluaisin tietää, miten voin tehdä avatarin, sen pitäisi sulautua tuon foorumin väriin, mutten tiedä, mikä väri niistä olisi oikea...
    Signun värin tiedän, mutten tuota avatarin..
    Ja muutenkin sain tänään vasta uuden kuvankäsittely ohjelman (joku, ArcSoft PhotoStudio 2000).

klikkaa Prt Scr ja avaa vaikka paint (tai millä ohjelmalla teetkin) avaa uusi paperi ja paina ctrl+V sitten otat sillä yhel työkalul (minkä nimeä en muista) niin sen värin... toivotttavasti ymmärrät, tai joku muu voi selittää paremmin

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Wazux
    klikkaa Prt Scr ja avaa vaikka paint (tai millä ohjelmalla teetkin) avaa uusi paperi ja paina ctrl+V sitten otat sillä yhel työkalul (minkä nimeä en muista) niin sen värin... toivotttavasti ymmärrät, tai joku muu voi selittää paremmin
    Anteeksi nyt "hölmöyteni" mutta mikä on Prt scr? Minulla ei tietääkseni lue missään kohdassa tuota.. Tai no, käynpäs tarkistamassa.
    Viimeksi muokannut Yaden : 6.7.2005 klo 19:29:25

Liittymispäivä
    29.5.2005
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    22

Oletus

Prt Scr, se näppäin on näppäimistössä oikealla ylhäällä insert näppäimen yläpuolella!

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Olin laiska, en jaksanut katsoa, onko tälläistä jo. En edes tiedä, kuuluuko tämä tänne, mutta eniveis: Voisiko joku suositella minulle jotain hyvää piirto-ohjelmaa, tietokoneelle tietenkin? Joku niinkuin nämä Photoshopit ja Paint Shop Prot, mutta tarkoitettu pelkästään taiteiluun? Minulla oli kyllä ArtRage, mutta se oli minusta vähän tylsä, eikä sillä saanut oikein mitään aikaiseksi. Tuhannet kiitokset avunantajalle. :3

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut PauliRakas
    P-chan lähetä mulle paras niist vaik art rage tai somethink mulla on vaan tavallinen paintti...
    WTF, mitä sä taas selität? kumma hihhuli..
    Viimeksi muokannut pensu : 24.7.2005 klo 13:55:59
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Foot Soldier Yeudah:n avatar
    Liittymispäivä
    8.7.2005
    Sijainti
    Suomi--->vantaa--->tikkurila
    Ikä
    19

Oletus

P-chan lähetä mulle paras niist vaik art rage tai somethink mulla on vaan tavallinen paintti...

Soldier T.Rasa:n avatar
    Liittymispäivä
    12.12.2004
    Sijainti
    Ted Bundyn sylissä.
    Ikä
    20

Oletus

Tietääkö kukaan jotain parasta tapaa harjoitella käsien piirtämistä? Etenkin kämmenien ja sormien jne.! Minua harmittaa todella paljon, kun en osaa piirtää käsiä kunnolla, ja se pikemminkin jo raivostuttaa! Olen käynyt hirvittävän määrän läpi netistä haettuja käsienpiirtämistutoriaaleja.

//Ja olisiko mitään muuta tapaa, kuin katsoa mallia omasta kädestä? Ja mitä vinkkejä voisitte antaa käsien piirtämisessä?
    [FONT="PalatinoLinotype"]
    Der Meister
    ex -crystal dragon-

Soldier Black Abyss:n avatar
    Liittymispäivä
    13.5.2005
    Sijainti
    tähtimaa
    Ikä
    19

Oletus

-crystal dragonilla- on sama ongelma kuin minulla vähän aikaa sitten,joten annan oman käsien piirtoneuvon,(huono semmoinen)"kättä" kannattaa hahmotella paperille piirtämällä
    ympyrä ja sitten siihen päälle ympyröitä siis sormiksi ja sen jälkeen kumitat turhat pallot pois
    käden sisältä ja siinä pitäisi olla suht koht hyvä käsi,piirrokseen kannattaa piirtää ympyrä
    ja siihen "ison patin" näköisiä sormia(peukalo ei saa olla täysin suora,muuten se näyttää tönköltä).
    Schnappi rules!

Liittymispäivä
    29.5.2005
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    22

Oletus

Olisko kenelläkään hyvää vinkkiä tai osaako joku tehdä (vaik adobe photoshop 7:lla) Spheren?

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Spheren? Siis tarkoitat jonkinlaista lasi/kivikuulaa tjsp? No, jos se on lasia, niin ei mitenkään vaikeaa. Rajaa alue ympyräksi sillä rajaustyökalulla, täytä se liukuvärillä (toinen väri on tummempi, ehkä mustakin, toinen väri vaaleampi, sitä väriä, mitä spheren pitäisi olla). Sitten valitse jonkinlainen, yleensä ympyrän tai soikion muotoinen alue, niin että reunat sumentuvat esmes 5 pikseliä. Täytä tämä alue sitten valkoisella.
    Esmes tämä on tehty tuolla tavalla.

Jos Sphere on kivinen (siis mattapintainen jne), niin kutakuinkin sama tekotapa, mutta se kiilto jätetään pois tai laitetaan vain hyvin haaleasti. ^^,
    Luulisin ainakin, en ole sellaisia yrittänyt tehdä.

Mama-kokelas Eliza Liv:n avatar
    Liittymispäivä
    15.2.2003
    Sijainti
    Seinäjoki
    Ikä
    25
    Blogimerkinnät
    5

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut -crystal dragon-
    //Ja olisiko mitään muuta tapaa, kuin katsoa mallia omasta kädestä? Ja mitä vinkkejä voisitte antaa käsien piirtämisessä?
    Katsoa kaverin kädestä?

Käsien piirtämiseen ei oikein ole muuta keinoa kuin tuijotella käsiä ja piirtää mallista. Ei se sen vaikeampaa ole, vaatii vain hieman hermoja ja aikaa.

Minkäslaisia neuvoja muuten oikein odotit, jos mallit ei kelpaa?

//edit:

Lainaus Alunperin kirjoittanut Brothers:Nailo&Sogu
    Hiaman kyllä jäi harmittamaan noi jippiihin laitetut piirrokset, nimittäin kun tämä hyppäsi suoraan jippiin etusivulle enkä mie poloinen osaa sieltä ehtiä niitä piirustuksia :'(
    Ehkä sen takia et löydäkään, kun photojippii hävitettiin vuosia sitten.
    Viimeksi muokannut Eliza Liv : 1.8.2005 klo 7:23:31
    Cute as Hell

Bite Bug Brothers:Nailo&Sogu:n avatar
    Liittymispäivä
    22.2.2005
    Sijainti
    sumibiassa

Oletus

Tässä kun aikani katselin ja lueskelin tätä ketjua niin pakko sanoa: ihan hyviä vihjeitä x) Hiaman kyllä jäi harmittamaan noi jippiihin laitetut piirrokset, nimittäin kun tämä hyppäsi suoraan jippiin etusivulle enkä mie poloinen osaa sieltä ehtiä niitä piirustuksia :'(
    Mutta asiasta kolmanteen. Haluaisin hommata koneelleni jonkun hyvän piirrustus ohjelman. Koneessani on tarpeeksi tehoja pyörittämään hiaman parempaakin ohjelmaa x) , mutta mikä olisi tarpeeksi hyvä ohjelma?
    On puhuttu photoshopista, paint shop prosta, oekakista yms. Mikä olisi kenties monipuolisin?
    Ja, jotta pystyisin parantelemaan koneella sit käsin tehtyjä piirrustuksia niin skanneri on ehdoton laite vai?
    Ja viimeiseksi: pystyykö netistä saamaan ilmaispiirrustusohjelmia vai pitääkö ne ostaa?
    No blood without pain
    No day without night
    No rose without thorns
    No love without broken hearts...
    -Nailo-

Oletus

Olisiko mitään helppoa tapaa tehdä ihmise huksiin kiharoita?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Mici
    Olisiko mitään helppoa tapaa tehdä ihmise huksiin kiharoita?
    Helpoimmalla tavalla ei usein saa parasta tulosta,mutta....

Tässä(vesiväreillä tehdyssä) kuvassa olen tehnyt kiharat aika helpolla tavalla olen vain piirtänyt hiuksiin eritavoin mutkittelevia osioita (eli ei niin että jokainen hius menisi eri suuntaan, vaan yhtenäisesti kuten lainehtiva järven pinta).Sitten kiharoihin saa eloa lisäämällä varjostuksia, eli rohkeasti varjoja ja "kiilto kohtia" (niin että tulee selvä kontrasti).

Kuvassani ei kyllä ole kovin "sähäköitä" kiharoita,mutta toivottavasti tästä on jotain apua.
    Liitetyt pikkukuvat Liitetyt pikkukuvat Paina kuvaa nähdäksesi sen suurempana

Name:  ScytheGirl.jpg‎
Views: 222
Size:  46,0 Kt  
    Viimeksi muokannut Nöke : 10.12.2005 klo 20:47:48

Goblin Tatsuki:n avatar
    Liittymispäivä
    3.2.2005
    Sijainti
    house, room
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut -crystal dragon-
    Tietääkö kukaan jotain parasta tapaa harjoitella käsien piirtämistä? Etenkin kämmenien ja sormien jne.! Minua harmittaa todella paljon, kun en osaa piirtää käsiä kunnolla, ja se pikemminkin jo raivostuttaa! Olen käynyt hirvittävän määrän läpi netistä haettuja käsienpiirtämistutoriaaleja.

Kannattaa ehkä käydä katsomassa kaupoissa piirrustus kirjoja. Niistä oppii aika hyvin. Harjoittele piirtämään vaikka joka päivä jonkinlaisia käsiä erilaisissa asenoissa. Käden luuranko on hyvä opetella. Keskity piirrustuksessa käsiin ainakin yhtäpaljon kuin vaikka kasvoihin (en kyllä tiiä mihin osaan panostat mutta)

Oletus

Minä olen aivan onneton pään, hiuksien ja silmien kanssa, mutta kaikki muu sujuu aikalailla hyvin. Ongelma on siis ihmisen kasvoissa. Mitään hyviä ehdotuksia?
    Paljon kiitoksia sekä avasta sekä signusta Ze Shoopufille
    "Elämästä ei selviä hengissä"

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä