+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 32.

Ketju: vBulletin 2

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Exclamation vBulletin 2

Quotaan tähän etusivun uutisista, koska en tänään jaksa edes kirjoittaa tuota uudestaan:
    Kaikkien tunnukset sekä kesäkuussa aktiivisina olleet ketjut on siirretty uusille foorumeille. Salasanat joudutte vaihtamaan, joten menkää ensin sivulle http://youzen.fffin.com/vbulletin/me...?action=lostpw. Jos tulee ongelmia, niin valittakaa irkissä (ja mieluiten jollekin muulle kuin minulle). Ulkoasu pysyy defaulttina ainakin keskiviikon yli. Jos jokin ei miellytä, niin hajotkaa itseenne - minä menen nyt nukkumaan.

Pika-FAQ:

Passuni ei toimi!!?!1
    - http://youzen.fffin.com/vbulletin/me...?action=lostpw

Mä en muista mailiani!
    - http://youzen.fffin.com/vbulletin/memberlist.php

Vanhat viestit on täynnä koodimömmöjä.
    - Voi voi. Etsi tuolta scripti, jolla voi tehdä replace-komentoja MySQL-tietokantaan: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/
    Suurin osa niistä on jo siivottu.

Moderaattorit?
    - Joku toinen admini saa hoitaa ne: http://youzen.fffin.com/cgi/ikonboard/ikonboard.cgi & http://youzen.fffin.com/vbulletin/admin/ (älkää sörkkikö muita vipuja)

Missä vanhat foorumit? Olin tyhmä, enkä muista profiiliani.
    - Aukenee aikanaan vain lukuna.

Miksi e-mailiini saapuu kokoajan ilmoituksia foorumin vastauksista?
    http://youzen.fffin.com/vbulletin/me...on=editoptions - "Use 'Email Notification' by default?": off

Jos jokin muu bugaa, niin postittakaa tänne. Valituksia ei oteta vastaan, ellei joku maksa 14-tuntisista työpäivistä ja toimita tänne nopeasti Buranaa.

...

Viestin yleisen äreyden tasapainottamiseksi tähän lisättäköön hymiö:
    Viimeksi muokannut Jackal von ÖRF : 19.6.2002 klo 18:27:16

Soldier Teme:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    29

Lightbulb Ei hyvää, ettei jotain pahaakin.

vtutus on tervettä, eikä sitä kuulukaan peittää.

Ihan hyvin tämä tuntuu pelittävän ja eikös pääasia ole, että edes jotain siirtyi? Uuden foorumin kanssa on aina hauska päästä soheltamaan niin käyttäjän kuin ylläpidonkin näkökulmasta. Aluksi tosin vanha veräjän vartija tuntuu luonnollisesti haikealta menetykseltä, mutta odottakaapas kun tämä uusi pääsee lämpimäksi niin maaliin ei mene enää yksikään kiekko!

Tuosta palkattomasta työstä mainitsisin, että tekeväthän jäsenetkin tätä palkatta ja osa vielä yllättävänkin avokätisesti on nyörtynyt kukkaronsa vetoketjua raottamaan. Ymmärrettävää heidänkin kannaltaan on jos homma ei toimi 100 prossaisesti - kyllä se vielä tulee toimimaan.

Hyvät jatkot!

~Suomen tasokkain ja mukavin rope-, anime- ja pelimusiikkiyhteisö~
    -=Finnish Fantasy Fans Forum=-

Imp [crafter]:n avatar
    Liittymispäivä
    18.5.2002
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    33

Oletus

naksulle: phpMyAdmin lienee kuitenkin vielä toimivampi... ainakin omasta kokemuksesta.

Onhan tämä nyt miljoona kertaa parempi kuin se hidas ikonboard.

isosti
    Viimeksi muokannut [crafter] : 19.6.2002 klo 7:45:40

Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Originally posted by [crafter]
    naksulle: phpMyAdmin lienee kuitenkin vielä toimivampi... ainakin omasta kokemuksesta.
    ...kun täytyy tehdä replacea 15000 viestille, eikä phpMyAdminissa ole sitä ominaisuutta (eikä tuossa naksun antamassa linkissäkään). Tuollaisen skriptin tosin väsää itse helposti. Import-systeemissä oli pari bugia, joiden takia kaikki iB-koodit eivät kääntyneet sujuvasti, joten sitä täytyy vähän parannella. Toimintatapa on jo pään sisällä valmiina, joten täytyy vain koodata ja toteuttaa se myöhemmin. Odotettavissa on lyhyt huoltotauko.
    Viimeksi muokannut Jackal von ÖRF : 19.6.2002 klo 8:16:36

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

No niin. Mukavaa kun tässä nyt ollaan; on paljon nopeampikin. Profiilini on tosin kotikoneen tiedostolla tallessa, joten olen yhtä koodimössöä tai jotain jonkin aikaa.

Ne modet.

Lista on kotona enkä yllättävästi ulkomuistista kaikkia osaa heti repiä esiin. Joku jäsen saa siis aimon annoksen minun -äni (tuon hymiön pitää vielä toimia ainakin joskus) jos kaivaa esiin modelistan ja lähettää sen minulle sillä aikaa yritän hoitaa kaikki modet jotka ulkomuistista muistan.

EDIT: Yllättävää, mutta kun hakemaan oikein etsii niin ei oikein olekaan enää varma kuka oli missäkin. Pitää päivittää tämä vatun vanha Gabriel-87 -käyttöjärjestelmä joskus. Onneksi se ei sentään kaatuile.

Jos olit modena jossain; lähetä mulle PM:ää ja kerro missä olit. Häivyn nyt 10 minuutiksi katsomaan löytyykö työpaikan keittiöstä teetä, joten tässä teille mahdollisuus hukuttaa PM-boksini floodiin.
    Ei kuitenkaan kannata.
    Viimeksi muokannut Gabriel : 19.6.2002 klo 9:21:51
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Hornless absinthe:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2001
    Sijainti
    outside
    Ikä
    24

Oletus Piis

Jeesus... kuten sanottu, tämä on sekavin vooruminvaihto ikinä :p pari kysymystä, jotka ovat tietenkin aivan typeriä ja aiheettomia;

1. tuleehan vahnat hymiöt takaisin?
    2. tuleehan vanha ulkoasu takaisin, tai vaihdetaanhan tämä edes jotenkin hienompaan?

ööh.. nyt ei oikein aivot toimi. saattoi lukea ylläkin, mutta olen laiska ja en lukenut. ja olen nukkunut yöni huonosti. joten infottakaa vanhaa älli-tätiä.

はるか Echo:n avatar
    Liittymispäivä
    17.7.2001
    Ikä
    25
    Blogimerkinnät
    2

Oletus Re: Piis

Originally posted by Ally

1. tuleehan vahnat hymiöt takaisin?
    2. tuleehan vanha ulkoasu takaisin, tai vaihdetaanhan tämä edes jotenkin hienompaan?
    1. En ymmärrä, mikseivät tulisi.
    2. Tuolla ylhäällä Jackal mainitsi, että ulkoasu pysyy defaulttina ainakin keskiviikon yli.

Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Nyt noita Ikonboardin quote- ja hymiökoodimömmöjä on siivottu jonkin verran. Arviolta 90-95% niistä saatiin korjattua. Jos tuo ei riitä, niin täytyy tehdä uusi huoltokatkos...:p

EDIT: Yritän koko ajan kehittää replace-komentosarjaa, jolla nuo kaikki saisi siivottua, mutta täysin vedenpitävää koodia ei ole vielä löytynyt, eikä 1000 viestiä per 20 sekuntia -vauhdista siten saada täyttä hyötyä. Moderaattorit voivat editoida sekoilevia viestejä ilman, että tulee sitä "Edited by" tekstiä kunnes suurin osa häiriöistä on poistettu.

Smile

Luin nyt ainakin tämän threadin, ja mitään ei tästä aiheesta sanottu (tai sitten olen sokea >.<).
    Että tuota.. onko niitä avatareja mitenkään mahdollista saada takaisin piakkoin?

Käväisin User CP:ssä, ja kokeilin, mutta siellä ei ole yhtään avataria, joten kysäsen täältä?

Muuta sanottavaa on, että olen hyvin iloinen että foorumit vaihtu tähän! Käyn yhdellä toisella foorumilla joka käyttää tätä samaa vB-hommaa, ja täytyy sanoa että se on hyvä näin. Tietysti nyt näyttää, että kaikki ei ole vielä ihan kunnossa, mutta mitäpäs siitä (ainakaan tällä hetkellä ).

Edit: Näyttää tulleen takaisin nuo avatarit! Kiitos kuka-admineistä-se-sitten-olikin-joka-sen-teki *halaa*

Moogle
    Liittymispäivä
    27.5.2001
    Sijainti
    streets of nekala
    Ikä
    23

Oletus

Tässä pieni valituksen aihe: Avatrien kokorajoitus on aivan fasistisen tiukka. Kaikilla olisi varmaan kivaa, jos avatarit saisivat olla isoja, mutteivat niin isoja, että ne leventäisivät sivuja, luoden sinne ärsyttäviä palkkeja. Ainakin avatarin pituus saisi illa isompi.

Muuten tämä foorumi toimii oikein mukavasti.

Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Nykyinen avatar-raja on 120x120 pikseliä (oltava neliö). 150x150:een sen voisi kai nostaa...
    *käy säätämässä*

Vanhojen foorumien värimaailma on nyt suurinpiirtein siirretty tänne. Jokainen voi laittaa sen itse päälle: User CP > Edit Options > Style Set > FFfin Traditional

SeeD Dante:n avatar
    Liittymispäivä
    26.12.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    29

Oletus

Hyvin näyttäisi pelittävän, nykyään kun menee jonnekkin alueellekin ei tarvitse enään odottaa 20 sekunttia vaan se menee sinne tasan sillä silmäyksellä, eli hyvin näyttää toimivan.

Ulkoasukin muuttui aika nopeasti vanhan kaltaiseksi, eli kaali on ollut kieltämättä aika ahkera tämän kanssa viime aikoina.
    Live and let Live!

Go ahead, hop in. Potri:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    24

Oletus

Eikö sitä foorumin perus layouttia olisi kuitenkin mahdollisuus saada valittavaksi? En oikein jaksa enää katsella tätä paskanharmaata väriskaalaa. :rolleyes:

INTERNET KUNINHGAS Ren:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    IN TORMENT IN HELL

Oletus

Isoja avatareja tarvisevat pieni...jalkaiset miehet. Minulle kelpaisi 50*50 ihan hyvin. No mutta joo, turhaa valitusta, enpä minä onneksi tämän vuoksi postannut.

Niin, onko mahdollista saada tuo "Pages in thread" -systeemi myös "New posts" -sivulle? Nyppii-ii-ii. Toinen äärikiusani eli nimisolun vaihteleva koko onkin jo korjattu, ylistetty olkoon se joku tyyppi jota en enää muista nyt kun se on hoitanut hommansa.
    MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR

Elitisti - AAA - Mjölnir

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä