+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 17.

Ketju: Nettitestit kieltoon

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Exclamation Nettitestit kieltoon

Ylläpidon keskuudessa on ollut keskustelua kyseisistä ketjuista ja on päädytty niiden kieltämiseen. Nettitestit eivät parhaimillaankaan ole keskustelunalkuakaan eikä kovin montaa huvita lukea mitä kukin niistä sai.

Itse testejä ei kielletä, vaan niitä varten on oma ketju. Tuonne saa linkittää löytämiään nettitestejä, mutta ei postittaa saamiaan vastauksia. Mikäli löytää jonkun uuden testin ja on postittanut sinne aiemminkin, niin edit-nappi vinkumaan vaan. Ei sitä varten sinne tarvitse kahdesti postittaa.

Tästedes kaikki erikseen jotain testiä varten perustetut ketjut joko luonnollisestikin deletoidaan, tai yhdistetään nettitestejä varten olevaan ketjuun.

Eiköhän moinen uudistus auta foorumeita olemaan enemmän keskusteluun perustuvia.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Mykoplasma nox:n avatar
    Liittymispäivä
    21.2.2002
    Sijainti
    Planet from outer space!
    Ikä
    30

Oletus

Pooring! Minusta nettitestien tuloksien selailu on ainakin mitä viihdyttävintä puuhaa tällä foorumilla. Ehdottomasti punakynälle työtä tästä päätöksestä. No mutta minkäs minä tuolle mahdan.

...

Go ahead, hop in. Potri:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    24

Oletus

Näin. Kielletään saman tien kaikkien nettipelien ja huumorisivujen postailu kun nekään ei kaikkia huvita. RBL:stä asiallinen paikka!

Ei minuakaan nuo nettitestit aina kiinnosta, mutta kun kyseessä on mielipide kysymys, niin pitäisi antaa mahdollisuus siihen niille jotka niistä tykkäävät.

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Originally posted by Potri
    Näin. Kielletään saman tien kaikkien nettipelien ja huumorisivujen postailu kun nekään ei kaikkia huvita. RBL:stä asiallinen paikka!
    Noita ei postailla samoissa määrin kuin nettitestejä, joita tulee joka tuutista. Parhaimmillaan on olemassa sivu, jossa on linkit kymmeniin eri nettitesteihin. Sitten joku täältä löytää sen sivun, valitsee testin ja pistää suoran linkin testiin tänne. Sitten on seuraavan vuoro, joka tekee saman, mutta eri testin kohdalla.
    RBL täyttyy ikävästi nettitesteistä joiden sisältö on vähemmän kuin 1. Vaikka RBL on RBL, ei sen tarvitse olla puhtaan spammin luvattu maa.

Ei minuakaan nuo nettitestit aina kiinnosta, mutta kun kyseessä on mielipide kysymys, niin pitäisi antaa mahdollisuus siihen niille jotka niistä tykkäävät.
    Entä jos minusta on kivaa spammata. Se on viihdyttävää minun mielestäni, mutta muut kärsivät siitä. Tulisiko minulle antaa mahdollisuus siihen?
    "Mmmwhmmwhhm..."

Tonberry King
    Liittymispäivä
    19.8.2002
    Ikä
    23

Oletus

Nej enää nettitestejä??? *sniff* Minä olen aina pitänyt niistä... ja varsinkin, kun pistää linkin johonkin erittäin kivaan testiin, haluaa tietää mitä muut saavat tulokseksi. Näin on ainakin minun kohdallani. Mutta omasta mielestäni tämä kielto on kismittävä...
    Lähden FFfinistä enkä takaisin tule. -.-

Mage May:n avatar
    Liittymispäivä
    27.3.2002
    Sijainti
    sänkysi alla

Oletus

Niille, jotka niitä vastauksia tahtovat lukea voisi perustaa yhden ketjun mihin niitä voi laitella. Kaikki yhden henkilön tulokset edittaamalla samaan viestiin...?

Wanha ruttunaama Prometheus:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2002
    Sijainti
    Sammalpeiton alla
    Ikä
    28

Eihän näissä testeissä mitään vikaa olisi, jos kaikki jaksaisivat kertoa vähän, miten tällainenkin tulos nyt tuli saaduksi.

Selvittäkööt vaikka syitä ja ihmetyksiään, jos ei muuta. Tällöin myös tiedettäisiin, ymmärtääkö vastaaja höläsen pöläystä koko testistä. Monista saa nykyisin vain sellaisen kuvan, että he postittavat nettitestiketjuun vain postitusluvun kasvun toivossa.

Ärsyttävän usein, mielestäni nykyään enemmän kuin ennen, copypastetetaan vain se testin tulos ilman mitään kummempaa tarinaa. Se, jos mikä on turhaa ja ärsyttävää.

Muiden tiettyjen ja tuntemieni ihmisten tuloksia on ihan kiva silloin tällöin lukea, kunhan hekin ovat laittaneet muutakin kuin tuloksensa.

Minä poistaisin kaikki pelkän vastauksen omaavat viestit empimättä. Perusteluksi tai omaksi kirjoitukseksi ei kuitenkaan riittäisi pelkkä "No ei kyllä ole yhtään niin kuin minä :D"/"*reps*", tai jotakin vastaavaa.

Muutoin nuo testit voisi siis jättää siihen, missä ovatkin.
    My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!

Idle Mickey:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Alkujaan kirjoittanut Prometheus
    Eihän näissä testeissä mitään vikaa olisi, jos kaikki jaksaisivat kertoa vähän, miten tällainenkin tulos nyt tuli saaduksi.

Selvittäkööt vaikka syitä ja ihmetyksiään, jos ei muuta. Tällöin myös tiedettäisiin, ymmärtääkö vastaaja höläsen pöläystä koko testistä. Monista saa nykyisin vain sellaisen kuvan, että he postittavat nettitestiketjuun vain postitusluvun kasvun toivossa.

Ärsyttävän usein, mielestäni nykyään enemmän kuin ennen, copypastetetaan vain se testin tulos ilman mitään kummempaa tarinaa. Se, jos mikä on turhaa ja ärsyttävää.

Muiden tiettyjen ja tuntemieni ihmisten tuloksia on ihan kiva silloin tällöin lukea, kunhan hekin ovat laittaneet muutakin kuin tuloksensa.

Minä poistaisin kaikki pelkän vastauksen omaavat viestit empimättä. Perusteluksi tai omaksi kirjoitukseksi ei kuitenkaan riittäisi pelkkä "No ei kyllä ole yhtään niin kuin minä "/"*reps*", tai jotakin vastaavaa.

Muutoin nuo testit voisi siis jättää siihen, missä ovatkin.
    Minä en voisi olla enempää samaa mieltä. Jos nettitesteille laitetaan oma ketju, voi sen testin tietty tehdä, mutta vastata ketjuun vain jos tulos oli jotenkin erikoinen. Niistä ketjuista voisi kyllä vähän tiukemmalla valvonnalla saada ihan asiallisia...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Garnet88
    Nej enää nettitestejä??? *sniff* Minä olen aina pitänyt niistä... ja varsinkin, kun pistää linkin johonkin erittäin kivaan testiin, haluaa tietää mitä muut saavat tulokseksi. Näin on ainakin minun kohdallani. Mutta omasta mielestäni tämä kielto on kismittävä...
    Jos joku asiasta oikeasti välittää, niin voihan sitä editoida nettitestiketjussa olevaan vastaukseensa myös testeistään saamansa vastaukset. Jos välttämättä tahtoo, niin mikäpä siinä.

Varta vasten omaa ketjua niille ei kyllä aleta perustamaan.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

``*..yukihime*``.. -Rixu-:n avatar
    Liittymispäivä
    17.10.2001
    Sijainti
    metsässä
    Ikä
    27

Oletus

Minä kyllä myönnän, että itse pidän kaikenlaisista nettitesteitä. Ne ehkä ovat typeriä, mutta ne ovat silti hauskaa viihdettä.
    Sen ymmärrän, että ne eivät foorumin keskustelun tasoa kovin paljon nosta, kun ei niistä mitään keskustelua synny. Tuo on siis ihan hyvä idea laittaa kaikki testit samaan ketjuun. Jäähän siitä kyllä pois vastausten selailu. Kaikkia vastaus vaihtoehtoja ei ehkä näe, mutta se ei ole kovin suuri menetys.
    Näitä nettitesti ketjuja on foorumilla jo aika paljon ja ne ovat jopa häiritseviä, vaikka niin viihdyttäviä taas toisaalta ovatkin. Niillekin voisi tehdä jotain. Kuka vapaehtoinen kerää niistä kaikista (ainakin häröilyssä ja RBL) ne itse testit ja laittaa sinne testeille tarkoitettuun ketjuun?
    Jo olemassa olevat testi ketjut voisi näin ollen tuhota. Ei siellä kuitenkaan mitään hurjan arvokasta ja säilytyksen arvoista ole.
    Sen verran sekaisin olen, että minä voin tämän siivoustyön tehdä jos minulle vain annetaan siihen valtuudet.

|.Imagine life is just a broken dream.|

Oletus

Nettitestit ovat minusta kivoja, mutta pidän tätä kieltoa järkevänä päätöksenä, vaikka se aluksi hiukkasen ottikin päähän, mutta kun kuitenkin niitä voi vielä tehdä, ja tuloksetkin jollain tavalla ilmaista, niin hyvä. Olen toisaalta koko aikani täällä ihmetellytkin, että miksi nuo ovat sallittuja, vaikka niissä ei yleensä mitään keskustelua ole yhtään. Tunnustan itse ahkerasti postanneeni nettitesti ketjuihin, mikä osaltaan sotii mielipidettäni vastaan, mutta kuten sanoin pidän nettitesteistä, ja mikä sen parempaa kun saada vielä ilmoittaa oman tuloksensa kaikelle kansalle. (Ja samalla nostaa postauslukua. ) Jokatapauksessa tämä päätös on mielestäni juuri se oikea, ja kitkee sopivasti ylimääräistä spammia pois, ja eihän sentään kielletty kaikkea huumorikamaa postaamasta.
    .

Orgasni Uber Weapon:n avatar
    Liittymispäivä
    24.4.2003
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    32

Oletus

Aah! Minä en ole kuin iloinen tästä uudistuksesta! Nyt jokainen voi selvittää rauhassa "millainen misomaanikko-olet" muttei kuitenkaan tarvitse spämmiä finiä täyteen. Koska niihin nettitesteihin on yksinkertaisesti lähes mahdotonta saada minkään laista sisältöä joten uudistus oli loistava.
    General Kala, Flash Gordon approaching.

What do you mean Flash Gordon approaching?
    Open fire! All weapons!
    Dispatch war rocket Ajax to bring back his body!

Smile

Eikös koko RBL-alueen voisi samantien poistaa, sen ketjut kun koostuvat käytännössä kokonaan nettitesteistä, jotka nyttemmin ovat kiellettyjä?
    Ne ketjut, jotka sinne nyt jäivät ja eivät ole nettitestejä voisivat hyvin olla myös Häröilyssä, minä en ainakaan huomaa näillä alueilla enää mitään eroa.

Tai jos nyt jonkun mielestä näillä alueilla on jotain eroa, niin kertokaapa millä perusteella nämä ketjut menevät millekin alueille?
    • Avaimenperänne?
    • puhuttelu/kutsuma nimet?!
    • Näkkileivän voitelu?
    • Miten juotte kahvinne?
    • Hopeinen vai kultainen risti
    • Mitä olette mieltä edellisestä?
    • Koska olet viimeksi leikkinyt?
    • Aamupala

Nämä otin ihan randomilla kummaltakin alueelta (neljä kummastakin), enkä mitään suurempaa eroa niistä huomaa. Ainut ero RBL:n ja Häröilyn välillä on olleet nettitestit, ja sen yhden ainokaisen ketjun kyllä mielestäni voisi siirtää sinne Häröilyn puolelle. Eivät Häröilyn ketjut omasta mielestäni enempää keskustelua herätä kuin Recycle Bin Ladeninkaan, ja ne pari harvaa sanaleikkiketjua eivät Häröilyssä taas paljon tilaa vie.

Huvittaa sinänsä, että alueelle joka tehtiin nettitestejä varten ei niitä kuitenkaan saisi postata.

Oletus

Alkujaan kirjoittanut Purity
    Eikös koko RBL-alueen voisi samantien poistaa, sen ketjut kun koostuvat käytännössä kokonaan nettitesteistä, jotka nyttemmin ovat kiellettyjä?
    Ne ketjut, jotka sinne nyt jäivät ja eivät ole nettitestejä voisivat hyvin olla myös Häröilyssä, minä en ainakaan huomaa näillä alueilla enää mitään eroa.
    Hyvä huomio. Tällä hetkellä tuomio Häröilyn ja RBL:n välillä on ollut ihan modejen oman haisun mukainen. Yleiset keskustelut ei enään ole tuossa kolmikossa, kiitos Kreifin huomion siirtämisen ongelmaan Häröilyn ja Yleisten keskustelujen kesken.

Itse henkilökohtaisesti olin nettitestien kieltämisen kannalla, mutta toisaalta kehitin myös idean "Kaikki nettitestit tänne" -topicista. Tosin ei tullut huomioitua RBL:n merkityksen katoamista. RBL:n voisi kyllä poistaa koska häröilyn taso on jälleen kohoamassa. Jotkut topicit ovat kyllä rikollisen ykstoikkoisia ja tyhmiä, mutta ei näille riitä sijaa kokonaan oman alueen verran, joten voisivat kyllä löytyä ihan Häröilystä itsestään.

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Mitä Purityn viestiin tulee, en näe mitään syytä olla selkeyttämättä näiden kahden alueen eroja.

Miksei RBL voisi olla se roskapankki, joksika se joskus luotiin? Häröily on sitten vapaamielisempää keskustelua, mutta ei missään nimessä semmoista "postataan postaamisen vuoksi".
    "Mmmwhmmwhhm..."

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä