+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 100:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 1496.

Ketju: World of Warcraft

"Hurls an immense fiery boulder..." Rune:n avatar
    Liittymispäivä
    19.1.2002
    Sijainti
    Joensuun sotkalampi
    Ikä
    23

Oletus

Euroopan beta on alkanu!
    European Final Beta Starts Now!
    08/01/2005
    We are proud to announce that the Final Beta Test of World of Warcraft is starting now. For full details please click here. We are looking forward to seeing you in-game very soon.
    Blizzard Entertainment
    Päiväys näyttää sunnuntaita 08.01.2005. Loistavaa! Kohta voimme siis varmaan alkaa odotella FFfin-pelaajien kommentteja pelistä ja sitäkin kauniimpia screenshotteja, ja, ja...

edit\\
    Saturday, 8th of January 2005, Paris, France:
    Following the rapid sell-out of the European pre-order campaign and the successful start of the localised Closed Beta Test, we are happy to announce that the first phase of the European Final Beta Test of World of Warcraft starts now, in English, French and German. The first phase of the Final Beta Test will allow access to a select group of players: those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, and current Closed Beta testers.

The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins. More details regarding the second phase will be given shortly on www.wow-europe.com.

See you in Azeroth,

Blizzard Entertainment.
    Miksen hankkinut pre-order settiä!!? Miksen!? *itkee verisiä kyyneliä*
    "Oh, to the Hades with the manners! He's a complete bastard, and calling him that insults bastards everywhere!"
    -Nalia De'Arnise

-For a pessimist, I'm pretty optimistic-

Tonberry Auroch:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2004
    Sijainti
    Kolmen J:n Kajaani
    Ikä
    23

Oletus

Yes!! Oh god YES! Nyt se sitten vihdoinkin alkoi. Elämä hymyilee eikö totta?
    Acco tehty(kiitos pre-order boxini) mutta ainoana ongelmana on nyt vaan se että servut ovat alhaalla. MIKSIIIII!!!! TAHTOO PELAA!!!. Noh se on nyt kestettävä kuin mies ja ooteltava servujen tuloa takas. Kaikki FFfinin pre-order boxin omaavat persoonat nyt heti tekemään accoa .
    Would you dance with me withing the twilight?

Oletus

No niin, Nyt se sitten on vihdoinkin tullut.
    Ja serveritkin ovat olleet ylhäällä jo jongun aikaa.
    Millekkäs servuille kaikki on jakaantunut?
    Itse: Level 5 Orc Warlock, servulla EN Final Beta 3.

Imp Ghen'tos:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    Crusading far away north
    Ikä
    23

Oletus

Noniin, pitihän tännekkin sitten kirjautua. Eli, lisää tietoa olisi mukava saada WoWista (ja itse peli ! ).
    Lopullinen julkaisemisaika ? Tämä on vähän sekavaa mulle, koska WoWin sivuilla lukee vain, Out of Stock ja In stores NOW.
    Mistä ihmeestä voi tehdä tuommoisen ihanan ennakkotilauksen ?

Kiitoksia vastauksista, nimim. Gotta get playing this awesome shit.

Warrior Sixpounder:n avatar
    Liittymispäivä
    2.10.2004
    Sijainti
    Lahti
    Ikä
    18

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ghen'tos
    Noniin, pitihän tännekkin sitten kirjautua. Eli, lisää tietoa olisi mukava saada WoWista (ja itse peli ! ).
    Lopullinen julkaisemisaika ? Tämä on vähän sekavaa mulle, koska WoWin sivuilla lukee vain, Out of Stock ja In stores NOW.

Mun mielestä ilmestymispäivä on ainakin 14.1.05. Ja se In Stores NOW on amerikan hömppää. Tai siis jos et kato Euroopan Wow sivuja... Wow myi amerikassa heti loppuun kaikki. Eipä nyt tän enempää
    Cya

Foot Soldier Val:n avatar
    Liittymispäivä
    5.10.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    28

Oletus

Alunperin kirjoittanut Ghen'tos.

Tuota peliä voi ennakkovarata monestakin paikasta, esim gamebox, netanttila, playerone, dose, ym. Kirjoitat hakusanaksi (siellä kaupan sivulla) vaikka warcraft niin pitäisi löytyä.

Ilmestymispäivästä olen kuullut vaikka mitä, mutta vahvin huhu liikkuisi nyt tuolla ensikuun puolella, olikos se nyt 18.2. Toivon että julkaisevat aikaisemmin, mutta sen näkee sit.
    42

Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    Crusading far away north
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Excalibur
    Jep ennakko tilasin sen Collectors editionin ja Final betaan pitäis päästä.

Ja tämä... mistä tuommoisen Collectors Ediikan boxin vois ennakko tilata (jos Rune huomaat tämän ennenkuin minä, ilmoittelehan nopeampaa kuin äkkiä) ?
    Kun alkaa olla jos suhteellisen varmaa tämä pelaamisen aloitus... mutta vain jotain 2500% varmaa.

GhenEdit: Ainiin... kiitoksia kumpaisellekkin tiedoista. ^_^
    Viimeksi muokannut Ghen'tos : 10.1.2005 klo 19:44:26

Liittymispäivä
    19.1.2002
    Sijainti
    Joensuun sotkalampi
    Ikä
    23

Oletus

Puolenkuunpelit mainostavat saavansa World of Warcraftin yleiseen levitykseen, eli myyntiin, 28.1.2005. Liekkö pitävän paikkansa, mutten todella odottanut noin nopeaa ulostuontia, varsinkaan kun Euroopan betan ensimmäinen vaihe lähti käyntiin vasta hiljattain. Luulisi Blizzardin odottavan ja katsovan mitä ihmiset pitävät, ja keskittyvän rauhassa pelin paranteluun. Omituista kun missään en ole nähnyt kovin suurta huutelua asiasta, saati hypetyksiä jos kerta peli olisi oikeastikin tuolloin tulossa. Eli toisin sanoen, en usko tuon olevan lopullinen, kauppain hyllyille eksyvä versio, jonka minä aion viedä jostain heti julkaisupäivänä.

edit\\
    The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads.
    En minä sitten tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta jotenkin parinkymmenen päivän beta ei jaksa vakuuttaa ajatuksena.
    Viimeksi muokannut Rune : 11.1.2005 klo 9:49:11
    "Oh, to the Hades with the manners! He's a complete bastard, and calling him that insults bastards everywhere!"
    -Nalia De'Arnise

Outti on lonkero Outraider:n avatar
    Liittymispäivä
    11.11.2002
    Sijainti
    Nääsville
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Rune
    Puolenkuunpelit mainostavat saavansa World of Warcraftin yleiseen levitykseen, eli myyntiin, 28.1.2005. Liekkö pitävän paikkansa, mutten todella odottanut noin nopeaa ulostuontia, varsinkaan kun Euroopan betan ensimmäinen vaihe lähti käyntiin vasta hiljattain..
    Mikä ihmeen ensimmäinen vaihe? pelistä on pidetty jo closed beta ja nyt käynnissä oleva final beta ei kestä kauaa, joten minä ainakin uskon tuohon 28.1. Minä en ainakaan vielä ole kohdannut bugeja, mitä nyt yksi bossi vain seisot eikä ottanut vahinkoa. Vielä ei ole screenshotteja, anteeksi vain. Unohtuu kaikki muu näin hyvän pelin ääressä

//muutan mielipidettäni, oli tulliut sähköposti, että julkaisupäivä siirtyy 11.helmikuuta.
    Viimeksi muokannut Outraider : 11.1.2005 klo 23:53:55
    Nyt myös internetissä.

Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    Crusading far away north
    Ikä
    23

Oletus

Blaablaablaa...eli myyntiin, 28.1.2005.Liekkö pitävän paikkansa, mutten todella odottanut noin nopeaa ulostuontia, varsinkaan kun Euroopan betan ensimmäinen vaihe lähti käyntiin vasta hiljattain...blaablaablaa...
    Kyllä sen voi uskoa, kuten tuo One Lucky Bastard (viitaten edelliseen viestiin) jo sanoikin. Ja onhan se jo USA:ssa jo ihan kunnolla vissiin käynnissä, eli ei niitä bugeja sun muuta varmaan hirveenä enää löydy, eikä tämä (liian) myöhäinen Euroopan versio varmaan niin paljoa eroa siitä Amerikan omasta, että pitäis tätä
    Final Betaa kauaa pitää yllä. Ja sitten taas odottelemaan pelin ulostuloa...

Oletus

Saisi se julkaisu mennä helmikuun puolelle.

Nimittäin 28. päivä alkaa täälläpäin koeviikko.

Noh, kävin miten kävi, ostettua se kumminkin tulee. Jenkeissähän peli on ollut jo jonkin aikaa kaupoissa. Muutaman kaverin kanssa tulee sitten pelin saatuamme aloitettua ja vähään aikaan ei varmaan muuta tulekaan pelattua. Suunnittelimme horden puolelle liittymistä. Undead priest on varmaankin ensimmäinen hahmoni.
    A Lannister always pays his debts.

Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    Crusading far away north
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ninjor
    Saisi se julkaisu mennä helmikuun puolelle.

Nimittäin 28. päivä alkaa täälläpäin koeviikko.

Niin se menee täälläkin, mutta ainakin mitä on paikallisen peliliikkeen myyjiin uskominen, niin menee ensi kuun alkuun julkaisu. Noh, ainoa syy miksi se voi tulla noin myöhään.

Liittymispäivä
    19.1.2002
    Sijainti
    Joensuun sotkalampi
    Ikä
    23

Oletus

Nyt kun peli alkaa lähestyä, ajattelin kysellä tällaista. Aiotteko normaali vai PvP servulle?

Normaali serverit toimivat niin, että eri factioniset eivät pysty taistelemaan keskenään, muuten kuin spesiifeillä alueilla, tai jonkun hyökätessä viholliskaupunkiin. Saman factioniset eivät ilmeisestikään missään vaiheessa pysty taistelemaan keskenään, joten ekspotuksen suhteen nämä ja player vs. player serverit vaikuttavat aika identtisiltä. Näissä pystyy keskittymään pääasiassa pelaamiseen ja hauskanpitoon. PvP:t ovat sitten jotain muuta.

Player vs. Player serverit ovat jotain muuta kuin mitä odotin. Aloittaessasi örkillä, sinua ei siis nyyppänä teurastetakaan joka kadunkulmassa kovemman örkin toimesta, vaan PvP kohdistuu vain ja ainoastaan eri factionien taisteluun. Toisin kuin normaaliservuilla vastustajafactionin kimppuun hyökkääminen on mahdollista missä tahansa ja milloin tahansa. Ajatukset mahtavista hyökkäyksistä ja puolustuksista kuulostavat mahtavilta, ja kun periaatteessa ekspottaminen tulisi olemaan aivan samaa luokkaa kuin muulloinkin. Jännitystä elämään ainakin olisi tulossa, vaikka joillain alueilla saattaisi joutua pelkäämään todella vihollispartioita ja ryhmiä. Tavaroiden menetystä ei minun käsittääkseni tapahdu (sen verta mitä minä tuosta suurpiirteisestä selityksestä olen tajunnut...) vaan ne vain kärsivät hieman kuollessa.

En yhtään osaa päättää, tahtoisinko normaali serverille vai PvP serverille. Kun PvP:tä on vaikea verrata mihinkään muuhun PK asiaan mitä olen tavannut ennen. Sen verta erilainen se on. Mitä mieltä muut ihmiset olette? Mitä te jo aloittaneet ajattelette?
    -Nalia De'Arnise

Tonberry Auroch:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2004
    Sijainti
    Kolmen J:n Kajaani
    Ikä
    23

Oletus

Nyt kun peli alkaa lähestyä, ajattelin kysellä tällaista. Aiotteko normaali vai PvP servulle?
    Itse olen vakaasti päättänyt mennä PvP servulle. Syynä varmaan houkutus päästä lahtaamaan vastakkaisen puolen epeleitä kaikessa onnessa . Ja myös se että on hieman jännitystä elämässä. Us oben betassa kun pelasin hordella niin kerran tuli suuri joukko alliance porukkaa crossroadsille joten mehän kovina poikina aloimme puolustaa aluetta. Voin sanoa että oli eri kivaa. Että menkää hyvät ihmiset PvP servuille, vastapuolelle tehtävät hyökkäyset ovat kyllä jo semmoinen houkutus. Tosin kannattaa sitten olla valmis kuolemaan joskus kun vastapuoli hyökkää. Tiettyhän sitten meille kehittyy jossain vaiheessa ns virallinen suomiservu jonne kaikki suomalaiset ponkasee . Uskoisin että se tulee olemaan PvP servu.
    Would you dance with me withing the twilight?

Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    Crusading far away north
    Ikä
    23

Oletus

Ja vielä tämmöistä kysyisin, kun ei saatu Runen kanssa selvä tästä oikein (meinaa olla paikoittain vähän liian ylimalkaiset ohjeet tuolla WoWin sivuilla): Eli, onko pvp-servulla ja War Serverillä minkäänlaista eroa, vai ovatko ne yksi ja sama ? Itselläni on myös vaikeuksia valita serverimuoto mihin mennä, lähinnä normaali (suurempi kiinnostus tällä hetkellä) ja war-servut kiinnostaa.

Ja sitten tuohon edelliseen kysymykseeni olisi vielä kiva saada vastaus... en tietenkään painosta ketään, voihan joillakin olla vielä elämääkin jäljellä (after WoW ? I could kinda disagree.).

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä