Sivu 5 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 113.

Ketju: Pirates of the Caribbean

Lost Number Pelagia:n avatar
    Liittymispäivä
    21.3.2004
    Sijainti
    Grom'gol base camp.
    Ikä
    24

Oletus

rakastan tätä elokuvaa. ja etenkin KAPTEENI Jack Sparrowia (ei, en meinaa näyttelijää) ja tämän hassutteluja.

Pirates of the caribbean on mainio elokuva, jonka haluan nähdä vähintään joka päivä (usko pois). elokuva on fantasiamainen, mutta ei liikaa (todistettu juttu, minun äitinikin katsoi sen nukahtamatta)

elokuva olisi voinut olla pidempi. onko tämä jatko-osa juttu muuten totta?

löysin myös muutamia virheitä ja outouksia elokuvasta esim :

Spoiler!

eikös Willin isä ollut merirosvo, ja tämäkin oli ryöstämässä kirottua aarretta. joten tämäkin olisi ollut kirottu. miten sitten Barbarossa miehistöineen pystyi hukuttamaan hänet? periaatteessa Saapasremmi olisi voinut vain kävellä pois meren pohjasta. noh... tiedä häntä.

ja:

Spoiler!

kun Barbarossa muuttui takaisin ihmiseksi ja Jack ampui tätä, niin Barbarossalle tuli haava juuri siihen, mihin Elisabeth oli iskenyt puukon aiemmin. en ole varma.
    joten Jackin laukaus ei ollut ehkä osunut?
    (mun mielipide: Jack ampui ohi, ja jotenkin Barbarossan aiemmat haavat tai aiemmpi haava jotenkin "aukesi" ja tämä kuoli niihin tai siihen. ei Jack tappais ketään!)
    on se vaan kumma, kun oista saa hakata miekalla puoli vuotta ja sitten se kuolee tuommoiseen naarmuun.

ja:

Spoiler!
    kun Jack katsoo yhdessä kohdassa taakseen, niin Barbarossan ruumista ei näy.

näistä en ole kovin varma joten ei saa suuttua.
    niitä oli kyllä muitakin...

"remember all this day, when you almost catch..." molskis
    Viimeksi muokannut pelagianne : 11.8.2004 klo 12:04:55
    I will never be mere memory.

Bomb daliah:n avatar
    Liittymispäivä
    30.6.2004
    Sijainti
    Here or somewhere.

Oletus

Ensiksi haluan sanoa että en ole mikään Johnny Depp fani.

Elokuva olisi ollut aika syvältä, jos juuri Depp ei olisi ollut Jack Sparrowna. Leffa ei itsessään muutenkaan ollut niin hyvä, juoni oli.. en kamalasti pitänyt ja se loppu oli niin surkea. Yäh. Melkein pilasi koko leffan. Mutta silti pidin tästä ja jaksan katsoa useampiakin kertoja. Mutta kaikki vain sen takia että Depp oli tässä herra Sparrow. Uskon että kaikki ymmärtävät miksi näin ajattelen. Hän oli vain niin loistava siinä.
    Mitään en tajunnut, mutta kivalta kuulosti.

Obsession. Amira:n avatar
    Liittymispäivä
    30.7.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    25

Oletus

Pidän leffasta todella paljon, montakohan kertaa sen olen jo nähnyt. Ja DVD:n omistan.
    Depp teki elokuvasta niin hauskan ja nautittavan, en ole ikinä nähnyt kenenkään esittävän jotain roolia noin hyvin. Ilman häntä leffassa, se ei todellakaan olisi hyllyssäni nyt.
    Saa halata.

Dragoon The Noob:n avatar
    Liittymispäivä
    4.8.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    21

Oletus

mielestäni elokuva oli todella hyvä olen nähnyt elokuvan jo 5 kertaa näytteliät olivat loistavia (johnny depp ja orlando bloom) johnny on lempinäytteliä toiseksi orlando elokuvan hauskin kohta oli kun jack saprrow sanoo "mitä olet valmis tekemään hänen puolestaan ja william (oliko se william??) sanoo "vaikka kuolemaan"-"hyvä"
    ()_()
    Ha Ha. Fat Chance

Goblin Shilu:n avatar
    Liittymispäivä
    20.7.2004
    Sijainti
    Telluksen keltainen tallaaja

Oletus

Aivan ihana elokuva!!! Johnny Depp onnistui aivan mahtavasti roolissaan, ja ilman häntä elokuva ei olisi ollut puoliksikaan niin hyvä.
    Orlis onnistui myös roolissaan, mutta mielummin jättäisin hänet Sormusten Herraan.

Juoni oli tavallaan "tuttua tavaraa", mutta elokuvaan oltiin saatu jotain uudentuntusta juonen kannalta. Eli siihen ei ihan heti kyllästynyt.
    Rakkaustarina kuuluu tietysti melkein joka elokuvaan, mutta tässä sitä olisi ehkä voitu jättää vähän vähemmälle. Mutta olihan ne romanttisetkin kohtaukset ihania. Ja huumoria piisas.
    Antaisin elokuvalle kymppi miikan.
    NAKS NAKS

Goblin Earwen:n avatar
    Liittymispäivä
    11.9.2003
    Sijainti
    kouvola
    Ikä
    24

Oletus

Elokuvan paras asia oli (yllätys yllätys) Jack Sparrow. Unohdin elokuvan aikana kokonaan että näyttelijä olisi Johnny Depp. En pahemmin välitä kuka näyttelee ketäkin, vaan uppoudun roolihahmoihin enkä näyttelijän ulkonäköön. Mielestäni Orlando Bloomin suoritus oli tökerö enkä voinut olla miettimättä miksi ihmeessä hän edes näyttelee muuten niin mainiossa elokuvassa. Jotkin tökeröt vitsit ärsyttivät mutta elokuva oli toisellakin katselukerralla erittäin miellyttävä kokemus.

Wanha ruttunaama Prometheus:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2002
    Sijainti
    Sammalpeiton alla
    Ikä
    30

Oletus

Viihdyttävä elokuva. TV-kanavilla pyörinyt traileri pursusi silloin jo korvista, kun sitä näytettiin lakkaamatta. Onneksi sen näyttäminen kuitenkin lakkautettiin, kun elokuva lakattiin näyttämästä elokuvateattereissa. Se mikä ei lakannut häiritsemästä minua, oli se, että traileri paljasti koko elokuvan jännimmän aineksen. Kaikki trailerin nähneet tietävät mistä minä puhun. Jollakinhan ne ihmiset piti kuitenkin elokuviin saada...

En merirosvoteemasta paljon välitä, mutta tässä se oli onnistunut. Jonkinlaisia lajityypin kliseitä mielestäni oli melkoisesti, mutta ne eivät häirinneet. Jos tämän elokuvan katsomisesta ei olisi niin kamalasti aikaa, niin muistaisinkin mitä ne kliseet olivat.

Johnny Depp sopi rooliinsa erittäin hyvin ja hänen olemuksensa pelastikin suurimman osan elokuvasta. Muutkin näyttelijäsuoritukset olivat ihan kohtuullisia tällaiseen elokuvaan nähden. Enkä tapaa tiirata muutenkaan niitä niin paljon. Mitään räikeyksiä kun ei esiintynyt.

Pirates of the Caribbean oli siis sellainen mukava pieni seikkailuelokuva, jota katsellessa ei paljon tarvitse mietiskellä merkityksellisiä.
    My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!

Tonberry Andros:n avatar
    Liittymispäivä
    15.5.2004
    Sijainti
    Pimeässä koneeni kanssa
    Ikä
    25

Oletus

Mitä nyt tätä elokuvaa kommentoimaan... Itse asiassa leffa oli aikamoinen positiivinen yllätys. Disneyn ideaan perustuen, luulin sitä lapselliseksi, arkailevaksi roskaksi. Elokuvan katsottuani päädyin seuraavaan johtopäätökseen: Hienot miekkailukohtaukset, loistavat hahmot, paljon huumoria ja mielenkiintoinen juoni=laatukamaa. 'Deppis' on onnistunut roolissaan hyvin, ja toi elokuvalle sitä huumoria, mitä Bloom ei sille kyennyt tuomaan.

Toivottavasti tämäntyyppisiä elokuvia tehdään lisää.

Niitä odotellessa...
    If today is the first day of the rest of
    your life, what the hell was yesterday?

Thumbs up

On se ihan hyvä, mutt olen nähnyt sen niin monta kertaa,että olen kyllästynyt siihen.Sen kulun muistaa niin hyvin ulkoa,että sitä on tylsä kattoa.
    Lempi merirosvo on se jolla putoaa se silmä jatkuvasti.Hyviksissä paras on ilman muuta Jack.Jos olet katsonut elokuvan,niin oletko katsonut mitä lopputekstien jälkeen tulee kasetilla.(En ole varma tuleeko se pätkä myös DVD:llä .)Hauskin kohta on kun lopussa taistellaan ja Jack ottaa sen korun. .

Tonberry King Setzer-44:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2004
    Sijainti
    Bel air
    Ikä
    26

Oletus

Olihan tämä ihan hyvä leffa.Pidin siitä oikein kovasti vaikka olin hieman epäluuloinen koska siinä oli Orlando Bloom mutta elokuva oli hyvä.Parhaimmat tyypit oli Will Turner,Jack Sparrow,Elisabeth Swann ja se apina.Aika lailla perinteinen elokuva mutta ne onkin kaikkein parhaimpia.Suosikkikohtaukseni oli lopputaistelu sekä alku jossa Kapteeni Jack Sparrow tuli "mahtavalla" paatillansa.

Lost Number In memoriam:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2004
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Itse näin kyseisen leffan tässä parisen viikkoa sitten vuokrattuna Makuunista.

Elokuva oli fantastisen hyvä, vaikka ei kuitenkaan ole paras näkemäni elokuva. Paras hahmo on ehdottomasti Johnny Deppin esittäömä Jack Sparrow. Jack oli elokuvan suola, enkä pysty kuvittelemaan elokuvaa ilman häntä. Hänen hauskat vitsit ja sutkautukset naurattivat oikeasti. Itse en ole mikään Johnny Depp -fani, mutta tämä oli aivan mahdottaman cool.
    Sormusten Herrasta kaapattu Orlando Bloom on Will Turnerinä mielestäni vähän väärä valinta, vaikken keksikkään ketään muutakaan rooliin täydellisesti sopivaa. Hän on jotekin liian pehmo. Muista hahmoista ei minulla ole mitään valittamista.

Se tyyppi, joka lähti Vault 101:stä isänsä perään Fallout:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Sijainti
    Capital Wasteland

Oletus

Ennakkoluulojani uhmaten otin tämän leffan lainaan kaveriltani ja katsoin sen. Ennen katsomista olin varma, että leffan on täysi floppi, sillä minuun ei aikaisemmin nuo merirosvo-leffat uponneet. Mutta kun leffa alkoi, niin se vei välittömästi mukanaan. Toimintaa riitti, erikoisefekteillä brassailtiin, tykit paukkuivat ja mukana oli huumoria sopivasti. Elokuva oli vallan mainio, paras elokuva mitä olen katsonut pitkiin aikoihin. En edes tiedä mistä kehumisen aloittaisin.

No sanotaan aluksi, että leffassa on loistavat näyttelijät! Johnny Depp tekee loistavan roolityön Kapteeni Jack Sparrowina, eikä Orlando Bloom kalpene yhtään hänen rinnallaan, sillä molemmat näyttelevät roolinsa niin hyvin, että alkaa hirvittämään. Myös muut näyttelijät sopivat rooleihinsa kuin sormi kämmeneen, eli ei valittamista. Varsinkin merirosvojen näyttelijät ovat aiva tärähtäneen oloista porukkaan, joka lisää mukaan hieman huumoria. Eli roolityöt on hoidettu kunnialla, siitä ei pääse yli eikä ali!

Ja leffan juoni on myös hyvää tavaraa, mutta älä lue tätä jos et halua spoilaantua. "Musta Helmi" nimisen aluksen miehistö on kirottu ja heidän täytyy etsiä riipuksia, jotta saisivat kirouksen pois päältään. Mainittakoon että merirosvot ovat kuolemattomia. Tälläisestä juonesta on saatu niin paljon irti, että siinä yleisö menee vallan mykäksi! Loistavaa!

Mainittakoon myös, että elokuvassa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ja efektejä ei ole pelätty käyttää ja tämän huomaa varsinkin siinä, kun merirosvot muuttuvat kuunvalossa luurangoiksi . Tämän avulla mukaan on saatu hieman jännitävyyttä, sillä merirosvot näyttävät melko pelottavilta.

Elokuva on loistava ja se kannattaa katsoa vaikka ei merirosvo aiheisista elokuvista pitäisikään, sillä tämä elokuva saa melko varmasti pääsi kääntymään. Erittäin hyvä elokuva!
    Fallout 3 l Fallout: New Vegas l Fallout
    Innostuin Fallout- pelisarjasta kun vuonna 2008 pelasin Fallout 3- peliä paljon. Myöhemmin innostuin Fallout: New Vegas- pelistä, joka oli myös mahtava kokemus. Sen jälkeen olen tutustunut pelisarjan ensimmäisiin osiin ja olen aloittanut ensimmäisen osan pelaamisen muutamia kertoja. Tavoitteenani on kuitenkin viimeinkin pelata alkuperäinen Fallout läpi. Tämä tarina on tosi!

Foot Soldier Rappi:n avatar
    Liittymispäivä
    29.10.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    22

Oletus

Parhaita elikuvia mitä olen ikinä nähnyt. Idea on jo itsessään erinomainen, mutta toteutus toista luokkaa. Jos idea oli surkea (vaikka ei ollut) toteutus oli huippuhyvä. Hyvä vaan kun idea on jo exelentti. Näyttelijät valitti todella sopiviksi, mutta Jack Sparrowin näyttelijää parenpaa ei voi löytää.

Tiesittekö muuten, että on tulossa toinen osa. Koska olen fani tiedän siitä jo etukäteen, mutta ideaa en ole saanut ongittua esille (vielä). Tottakai ajon mennä katsomaan sen leffateatteriin. Olisi häpeä olla käymättä katsomassa.

Bubbleman Necrofobia:n avatar
    Liittymispäivä
    16.2.2004
    Sijainti
    Bubbleman's Stage
    Ikä
    26

Oletus

Ihan kiva seikkailu elokuva mutta aivan liian yliarvostettu. Kehuja kuulee sieltä sun täältä, en ole ikinä kuullut kenenkään haukkuvan elokuvaa. Näyttelijöiksi oltiin tietenkin valittu niitä "suosituimpia" mutta valitettavasti ainakin jotkin roolit menivät metsään. Apinan rooli oli kaikkein onnistunein . Elokuvassa oli kyllä ihan hienoja taistelu kohtauksia ja maisemia sekä juonikin oli sellainen mitä tältä elokuvalta voisi odottaa. Ehkä vähän turhan pitkä leffa, vähempikin olisi riittänyt kun olisi karsinut ylimääräisiä kohtia pois, joita kyllä oli aika paljon.

Mukava pätkä jonka kerran jaksaa ainakin katsoa, yllättävän hyvä silti hollywood-elokuvaksi.

DRWN_011 BubbleMan

The world's first underwater type unusual robot. But because of a mistake in the
    layout, he could only move by jumping.

"I'll sink you to the ocean floor, Buku!" (Bubble)

Se tyyppi, joka lähti Vault 101:stä isänsä perään Fallout:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Sijainti
    Capital Wasteland

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Necrofobia
    Ihan kiva seikkailu elokuva mutta aivan liian yliarvostettu. Kehuja kuulee sieltä sun täältä, en ole ikinä kuullut kenenkään haukkuvan elokuvaa.
    Johtuisikohan siitä, että että elokuvaa ennakoitiin huonoksi ja ainakaan minä en odottanut siitä mitään muuta kuin täyttä floppia. Mutta yllätys, yllätys, elokuva olikin erittäin laadukas ja hauska pätkä, jonka jaksaa katsoa useaan otteseen. Eli ainakin omasta mielestä elokuva tuntui erittäin hyvälle, sillä en siltä mitään odottanut.

Näyttelijöiksi oltiin tietenkin valittu niitä "suosituimpia" mutta valitettavasti ainakin jotkin roolit menivät metsään.
    Sano ainakin yksi näyttelijä, joka ei mielestäsi tehnyt hyvää roolia elokuvassa? Omasta mielestäni kaikki rooleihin valitut näyttelijät olivat oikeita napakymppejä, aina tärähtäneistä merirosvoista tavallisiin ihmisiin. Ehkä ainoa lievä pettymys oli Elizabeth Swanin näyttelijä, joka oli ehkä aivan pikkuisen vaisu, mutta muuten hänkin hoitin näyttelyn hyvin kuten kaikki muutkin.

Apinan rooli oli kaikkein onnistunein
    Itkeäkö vai nauraa?

Elokuvassa oli kyllä ihan hienoja taistelu kohtauksia ja maisemia sekä juonikin oli sellainen mitä tältä elokuvalta voisi odottaa. Ehkä vähän turhan pitkä leffa, vähempikin olisi riittänyt kun olisi karsinut ylimääräisiä kohtia pois, joita kyllä oli aika paljon.
    Tämäkin on taas niitä makuasioita, mutta mielestäni elokuvassa ei ollut kuin yksi ainoa hieman turha kohta ja se oli Mustan Helmen ja Interceptorin välinen meritaistelu joka oli melko tylsä. Muuten elokuvassa ei ollut mitään turhaa ja ainakin itse jaksoin leffaa katsoa mielenkiinnolla alusta loppuun asti. Ja kuten mainitsit elokuvan efektit ja maisemat ovat todella koreita ja näyttäviä.

Mukava pätkä jonka kerran jaksaa ainakin katsoa, yllättävän hyvä silti hollywood-elokuvaksi.
    Itse olen katsonut leffan jo kymmenen kertaa ja viime viikonloppuna kolmesti. Eli ihan hyvä elokuva on. Täytyy vain toivoa, että jatko-osa ei ole samanlaista paskaa kuin Disneyn jatko-osat yleensä. Toivossa on hyvä elää!
    Fallout 3 l Fallout: New Vegas l Fallout
    Innostuin Fallout- pelisarjasta kun vuonna 2008 pelasin Fallout 3- peliä paljon. Myöhemmin innostuin Fallout: New Vegas- pelistä, joka oli myös mahtava kokemus. Sen jälkeen olen tutustunut pelisarjan ensimmäisiin osiin ja olen aloittanut ensimmäisen osan pelaamisen muutamia kertoja. Tavoitteenani on kuitenkin viimeinkin pelata alkuperäinen Fallout läpi. Tämä tarina on tosi!

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • [VIDEO] code is käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä