+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 18.

Ketju: Tahdon...lakata olemasta?

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Lightbulb Tahdon...lakata olemasta?

Minusta tuntuu kuin käsiäni pitkin juoksisi koppakuoriaisia.
    Niskani on kylmä ja limainen, sydäntäni kiristää.
    Vaikken ole tänään syönyt, tahdon minä oksentaa.

Tieto lisää tuskaa.

SALDO-viesti numeroon 15400. Vastaus: 249 euroa.

Tahdon oksentaa.
    Olen vihertävä.
    Hikoilen.
    Siinä piti olla virhe.

Tieto lisää tuskaa.

Silver sanoi, vastaanottajaa laskutetaan.

Toivon hänen olevan väärässä tai valehdelleen.

Tieto lisää tuskaa.

JOS kaikki on oikein, niin minä en oikeasti mitään menettänyt. Sainhan minä palkkaa 250 euroa. Ehkä meni hukkaan ne 60 työtuntia (tietokoneen ääressä), mutta sainpahan myös Läksyn.

Köhköhonhanminullalisäksise500euronstipendikink öhköh.

Silti toivon Silvin olleen väärässä tai saldon tai Silvin valehdelleen. :tappivanukas:
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Hornless absinthe:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2001
    Sijainti
    outside
    Ikä
    24

Oletus

*tippuu tuolilta*

Kaapp1beibe, tämä on ehdottomasti PARAS työ sinulta koskaan. Mikä tunne! Mikä tuska! Kaikki sisäistetty yhteen runoon! Bravo, bravissimo.

//edit:: pelkäänpä että Silvia on oikeassa, saat laskusi isona :p

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Ally
    //edit:: pelkäänpä että Silvia on oikeassa, saat laskusi isona :p
    Minä maksan sen itse.
    Säästän mein mutterin siltä.

Mutta totuus on, etten tiennyt mitään.
    Tällä tavalla ne rahansa tienaavat - petkuttamalla.

Kapitalistit...

/me on joutunut kansainvälisen yhtiön riistämäksi
    /me on saanut joukkoon 1 syyn lisää vihata kapitalisteja
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Weballergy
    Liittymispäivä
    23.10.2001
    Sijainti
    Hämeenlinna

Oletus

Voi kun suloista kaappisein

Olisinkin valehdellut.
    Shorryllä muuten kävi kerran samalla tavalla (tai no, tekstiviesteillä, mutta en jaksa mennä yksityiskohtiin). Hän pelastui sillä että hänellä oli 150mk (tjsp) saldoraja, lasku taisi olla juuri jotain 1,5k . Saldoraja ei ollut toiminut niin Sonera joutui maksamaan sen (tai en muista maksoiko sen kyseinen yritys mistä saldoraja otettu?)

Sinulla ei taida käydä noin hyvä onni?

Runo kyllä oli kaunis?

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Silver
    1. Sinulla ei taida käydä noin hyvä onni?

2. Runo kyllä oli kaunis?
    1. Kävihän. Tienasin 250 euroa työllä joka ei ollut mitään työtä (surffasin pääosin foorumeilla). Jään euron verran kuiville kaiken lisäksi, joten 8-9 -aikaiset herätykset eivät menneet hukkaan. Eivät edes tuntuneet missään minulle, joka olen tottunut heräämään 6.45.

2. Voi kiitos?

Hornless absinthe:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2001
    Sijainti
    outside
    Ikä
    24

Oletus

Originally posted by Gabriel

1. Kävihän. Tienasin 250 euroa työllä joka ei ollut mitään työtä (surffasin pääosin foorumeilla). Jään euron verran kuiville kaiken lisäksi, joten 8-9 -aikaiset herätykset eivät menneet hukkaan. Eivät edes tuntuneet missään minulle, joka olen tottunut heräämään 6.45.

2. Voi kiitos?
    Tuhlaisit rahojasi johonkin hyödylliseen. Soittaisit Daggille.

...

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Ally

...

Mainio tapa saada itsensä hengiltä (monella eri tavalla):

Sangen mainio™ ajatus!

...

Undamned Noirre:n avatar
    Liittymispäivä
    20.2.2002
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    25

Arrow

No siinä vasta olikin sitä jotain. Kaapp1darling, teeppä seuraavalla kerralla moisella rahasummalla jotain hyödyllistä, hm? *köhköhlähetädaggillejamogutallekukkapuskajasu klaata*
    "Iloiset naiset saavat miehen, vakavat naiset menevät luostariin."
    ~Larisa Renarin

INTERNET KUNINHGAS Ren:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    IN TORMENT IN HELL

Oletus

Minulle tuli tänään kolmensadan euron edestä perintäkirjeitä sairaalasta. Joskus 15-vuotiaana unohtamistani poliklinikkakäynneistä silmäni vuoksi. Eikä ollut ensimmäinen mälli. Suurin osa noista on erilaisia kuluja, jotka laskutetaan jokaisen paperin kanssa erikseen. Helvetti miten typerää. Olisi voinut edes varoittaa, pitää varmaan soittaa tuonne.

Yllättävän helposti sitä ihminen ahdistuu, huomasin vaan.

Paikalliset huohuotuspuhelimetkin tulisivat Sinulle halvemmiksi
    MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR MJÖLNIR

Elitisti - AAA - Mjölnir

Sorcerer Moguta:n avatar
    Liittymispäivä
    8.3.2002
    Sijainti
    Höyhensaaret
    Ikä
    25

Oletus

Tuo on aika karmea lasku ja veikkaanpa että sinua vatuttaa noin niin kuin lievästi ilmaistuna, kun rahat menevät siihen...

Mutta parempaa käyttöähän ei rahoilleen voisikaan keksiä XD

Runo on sangen tyylikäs.

Hmm... Tulinpa tässä omaa laskuani ajatelleeksi. Ei se tule mitään olemaan tuohon verrattuna, mutta minun totuttuun laskuuni nähden kaksinkertainen.
    "Älä sekoita kaaostani!"
    "Jotkut vain ovat parempia kuin toiset."

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

*köhköhlähetädaggillejamogutallekukkapuskajasu klaa
    KöhiköhkukkapuskakovaikoYrjöWeePuska?köhkiköh XD

Minulle tuli tänään kolmensadan euron edestä perintäkirjeitä sairaalasta. Joskus 15-vuotiaana unohtamistani poliklinikkakäynneistä silmäni vuoksi. Eikä ollut ensimmäinen mälli. Suurin osa noista on erilaisia kuluja, jotka laskutetaan jokaisen paperin kanssa erikseen. Helvetti miten typerää. Olisi voinut edes varoittaa, pitää varmaan soittaa tuonne.
    Sistaaaaaaaaa!!!!!111111 Köh, ei vaan sielutoveri.

Paikalliset huohuotuspuhelimetkin tulisivat Sinulle halvemmiksi
    [jotain törkeää] Kuka sanoi ettei tämä ollut huohotuspuhelu?[/jotain törkeää]

Tuo on aika karmea lasku ja veikkaanpa että sinua vatuttaa noin niin kuin lievästi ilmaistuna, kun rahat menevät siihen...
    Itse asiassa ei vatuta. Hermostuttaa hiukan äidin reaktio, mutta hän on ollut tietoinen asiasta jo pitkään ja nyt kun ilmeisesti vihdoinkin uskoo asian olevan niin, niin olen saanut pitää henkeni ja muutenkin on ollut yllättävän ymmärtäväinen.

Mutta parempaa käyttöähän ei rahoilleen voisikaan keksiä XD
    Ei niin.
    Hattu-osto on samaa tasoa, muttei parempaa. XP

Hmm... Tulinpa tässä omaa laskuani ajatelleeksi. Ei se tule mitään olemaan tuohon verrattuna, mutta minun totuttuun laskuuni nähden kaksinkertainen.
    Minun on kahdeksan.

Oletus

Juju.. Runosta ja tästä kaikesta muusta ei voi kuin päätellä..

Kaapp1 huijaa. Miehet eivät yksinkertaisesti osaa soittaa kenellekkään. He lähettävät pelkkiä tekstiviestejä. Olemme onnekkaita jos edes niitäkään.

Hän pelastui sillä että hänellä oli 150mk (tjsp) saldoraja, lasku taisi olla juuri jotain 1,5k . Saldoraja ei ollut toiminut niin Sonera joutui maksamaan sen (tai en muista maksoiko sen kyseinen yritys mistä saldoraja otettu?)
    Menchillä/Shortyllä kävi kenties hyvä tuuri. Tai miten sitten ikinä.. Hänkin on mies, joten ei hätää. Miehet eivät voi saada suurta laskua, koska eivät koskaan käytä puhelintaan. Ellei joku vaivaudu soittaman heille.

Allie kiltti... Err..

Mainio tapa saada itsensä hengiltä (monella eri tavalla):
    Näkkileipää vai Final Aeon?

Kenties mummo on vienyt Kaap1n puhelimen ja soitellut sillä. Meihet eivät voi saada kännykkälaskuja.

Minun puhelinlaskuni saattaa olla nyt iso, ja minähän en ole mies. Tietääkseni. Puhelimellani on nyt vain uusi tapa ilmoittaa uusista tekstiviesteistä [mitä oikeasti ei ole]. Jumittua ja sulkea itsensä, vaikka akku ei ole lopussa. Taidan olla se "mukatekniikanihmeltapsi".. Jota tekniikka inhoaa :p

Jos kärsitte samasta, niin hakekaa tekin uusi päivitys numerosta 12345, päivitys lisää varmuutta, suojaa tekstiviesti-viiruksilta ja korjaa matopelin bugeja. Uuden jäähdyttimenkin asennus voi auttaa ongelmaan. ..Piis~

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

*Daggin teksti*

Kaiken tuon tekstailun jälkeen -- kuinka ihmeessä voit sanoa etten osaa käyttää puhelintani? XP

Ja Mogun kanssa on tullut puhuttua tuntikausia, tosin soitin puheluista vain kolmasosan.

Jos kärsitte samasta, niin hakekaa tekin uusi päivitys numerosta 12345, päivitys lisää varmuutta, suojaa tekstiviesti-viiruksilta ja korjaa matopelin bugeja. Uuden jäähdyttimenkin asennus voi auttaa ongelmaan. ..Piis~
    Ja KENEN lähettämän tekstiviestin sisältö tuokin kerran oli, hmm?

Oletus

Originally posted by Gabriel
    *Daggin teksti*

Kaiken tuon tekstailun jälkeen -- kuinka ihmeessä voit sanoa etten osaa käyttää puhelintani? XP

Ja Mogun kanssa on tullut puhuttua tuntikausia, tosin soitin puheluista vain kolmasosan.

Ja KENEN lähettämän tekstiviestin sisältö tuokin kerran oli, hmm?
    Mit mit mit mit? :p
    Katsos, jos soitit Mogulle vain kolmasosan, niin ei siitä niin paljoa voi tulla. Eikä tekstiviesteistä voi tulla niin paljoa laskua..

Ai kenenkö lähettämä? Yhden puusta-veistetyn-huonekalun lähettämä, mikäli et tiennyt. "Se" unohti laittaa © Puusta-veistetty-huonekalu -tekstin viestin loppuun, joten en nähnyt sen julkaisemissa täällä mitään vikaa. :p

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Mit mit mit mit? :p
    Katsos, jos soitit Mogulle vain kolmasosan, niin ei siitä niin paljoa voi tulla. Eikä tekstiviesteistä voi tulla niin paljoa laskua..
    Kun on puhunut puhelimessa yhteensä arviolta 6 tuntia ja lähettänyt arviolta toistasataa tekstiviestiä, voi tulos olla sangen yllättävä.
    Ai kenenkö lähettämä? Yhden puusta-veistetyn-huonekalun lähettämä, mikäli et tiennyt. "Se" unohti laittaa © Puusta-veistetty-huonekalu -tekstin viestin loppuun, joten en nähnyt sen julkaisemissa täällä mitään vikaa. :p
    Jos tämä olisi Final Fantasy United States of America, niin SILLOIN siinä kyllä olisi ollut vikaa. XD

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä