Suljettu ketju
Sivu 2 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näkyvissä tulokset 16 - 20. Tuloksia yhteensä 20.

Ketju: Alueen ohjeistus [luette ennenkuin teette mitään]

Oletus

Tehän ilkeitä olette.
    Pelottelette uusia jäseniä kaiken maailman säännöillä ja deleten heiluttelulla, eihän tässä uskalla enää vastauksia kirjoittaakaan.
    Älkää nyt väärin ymmärtäkö. Kyllä sääntöjä olla pitääkin, ei tästä muuten mitään tulisi.
    Mutta olen nyt useita ketjuja lukenut ja monissa tulee teiltä 'pääjehuilta' palautetta, että: tämä on väärässä paikassa, tuo on huono aihe, taikka mitä ihmettä ajattelit ( jos ajattelit ) kun kirjoitit TÄMÄN!?
    Juu juu, sehän on teidän hommaanne. En minä väitä, että teette sen huonosti tai että tekisin sen itse paremmin. Mutta kun lukee teidän vanhojenvakiojäsenten tekstejä niin esim. riittää kun näkee jo pelkän Gabrielin avatarin ja jo alkaa pelottaa, että uskaltaako tänne sittenkään postata.
    Samalla kun kurkkii sormien välistä, kuinka veteraani-joukot haukkuvat talkoo voimin uusien jäsenten aloittamat ketjut maanrakoon ja tehostavat vielä vähän sanoja deletellä tai lukolla, menevät vähenmmästäkin vastaamishalut, vaikka itse pitäisikin ketjua ihan hyvänä. Totta kai 'huonoille' teksteille tai asiaankuulumattomille näin pitääkin tehdä ( ei siis haukkua niin ettei kirjoittanut uskalla enää nimimerkkiään näyttää, vaan deletoida tai lukottaa... )
    Mutta vähentäkään nyt herranpieksut tuota kovistelua ja pelottelua, jotta uudetkin jäsenet uskaltavat silloin tällöin kirjoittaa heitä itseään kiinnostavista asiosta. Niin kunhan tekevät sen oikeaan paikkaan...

Moogle The death Magic:n avatar
    Liittymispäivä
    3.12.2001
    Sijainti
    Finlandia
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Qualin
    Tehän ilkeitä olette.
    Pelottelette uusia jäseniä kaiken maailman säännöillä ja deleten heiluttelulla, eihän tässä uskalla enää vastauksia kirjoittaakaan.
    Älkää nyt väärin ymmärtäkö. Kyllä sääntöjä olla pitääkin, ei tästä muuten mitään tulisi.
    Mutta olen nyt useita ketjuja lukenut ja monissa tulee teiltä 'pääjehuilta' palautetta, että: tämä on väärässä paikassa, tuo on huono aihe, taikka mitä ihmettä ajattelit ( jos ajattelit ) kun kirjoitit TÄMÄN!?
    Juu juu, sehän on teidän hommaanne. En minä väitä, että teette sen huonosti tai että tekisin sen itse paremmin. Mutta kun lukee teidän vanhojenvakiojäsenten tekstejä niin esim. riittää kun näkee jo pelkän Gabrielin avatarin ja jo alkaa pelottaa, että uskaltaako tänne sittenkään postata.
    Samalla kun kurkkii sormien välistä, kuinka veteraani-joukot haukkuvat talkoo voimin uusien jäsenten aloittamat ketjut maanrakoon ja tehostavat vielä vähän sanoja deletellä tai lukolla, menevät vähenmmästäkin vastaamishalut, vaikka itse pitäisikin ketjua ihan hyvänä. Totta kai 'huonoille' teksteille tai asiaankuulumattomille näin pitääkin tehdä ( ei siis haukkua niin ettei kirjoittanut uskalla enää nimimerkkiään näyttää, vaan deletoida tai lukottaa... )
    Mutta vähentäkään nyt herranpieksut tuota kovistelua ja pelottelua, jotta uudetkin jäsenet uskaltavat silloin tällöin kirjoittaa heitä itseään kiinnostavista asiosta. Niin kunhan tekevät sen oikeaan paikkaan...
    Minä en mielestäni ainakaan koskaan ole pelotellut kuin vain sellaisia jotka sen ansaitsevat. Huonot vastaukset tottakai poistetaan ei siinä mitään, mutta ei sääntöjen minun mielestä pelottelua varten pitäisi olla vaan sitä varten että ihmiset lukisivat ne ja YMMÄRTÄISIVÄT mitä pitäisi tehdä. Miten kirjoittaa ja mitä kirjoittaa. Eihän meidän tarvitsisi pelotella ja olla ilkeitä jos kaikki uudet jäsenet tajuaisivat lukea yleissäännöt heti ensimmäisenä eikä heti ajatella että "mitähän niiltä ny kysyis!?" jos se tajuttaisiin niin mekään emme olisi niin sanotusti "ilkeitä"
    En ole pervo TYKKÄÄN VAIN LIIKAA NAISISTA.

<Deathy> mä nuolisin vähän eri paikasta mut kyl te mut tiiätte.
    <angi> deathy, no neljän vuoden kokemuksel kyl.
    <angi> ...miten toikin kuulosti taas niin väärältä.

PupuParka SDNKorento:n avatar
    Liittymispäivä
    27.3.2002
    Sijainti
    Jakomäki

Oletus Ei me olla ilkeitä

En tiedä moniako loppujen lopuksi kiinnostaa toisten lyhyin ff-kamppailu. Myönnetään, että jotkut lupaavat ketjut on poistettu, mutta yleensä juuri huonon aloituksen vuoksi. Sinänsä sääli, sillä juuri täällä pitää ja voi keskustella peleistä. Son varmaa, että ketjuja ei poisteta, jos sillä on järkevä idea ja hieno toteutus. Hyvänä esimerkkimä KH2 ketju, joka jossain vaiheessa oli täynnä laatu keskustelua (painotus sanalle keskustelu).

riittää kun näkee jo pelkän Gabrielin avatarin ja jo alkaa pelottaa, että uskaltaako tänne sittenkään postata.
    Kaappi
    -

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    24

Oletus

Mutta kun lukee teidän vanhojenvakiojäsenten tekstejä niin esim. riittää kun näkee jo pelkän Gabrielin avatarin ja jo alkaa pelottaa, että uskaltaako tänne sittenkään postata.
    Hahaa. Sori, ei ihan tuollaista vaikutusta ollut tarkoitus antaa. Avatarin ja customin muodostama kokonaisuus on eräänlainen itseironiapläjäys, johan se tulee tuosta tahallisesta kielioppivirheestäkin esille.

Kyllä postata saa ikään, sukupuoleen ja avatarin rumuuteen katsomatta. Kunhan on juuri sitä keskustelua tai edes välttävää asiallisuutta.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Oletus

Noh, en minä oikeasti ole niin pelästynyt kuin annoin ymmärtää. Kunhan kärjistin vähän pointtiani, että varmasti edes joku kiinnostuisi tuon lukemaan. En suinkaan kurki sormien välistä kun näen jonkun adminin avatar-pärstän. Ehei! Minä vain menen niin kauas ruudusta kuin näppäinmistö ja hiiri päästävät...

Niin ja lyhyin FF-kamppailu on turha ketju ja juuri sellaisia voikin poistaa, mutta tajusitte kai mitä tarkoitin tuossa edellisessä palautteessa?
    Esim. joidenkin mielestä on hauska keskustella FF-hahmoista ja sen sellaisista, kunhan ne eivät nyt rupea toisiaan toistamaan...

Your posts is deleted by ME!
    Sijainti: Valvontapaneeli
    Sukupuoli: Ilkeä Ylimoderaattori ... just just eihän tuo ketään pelota....ei ainakaan minua...ei...

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä