Alunperin kirjoittanut
Qualin
Tehän ilkeitä olette.
Pelottelette uusia jäseniä kaiken maailman säännöillä ja deleten heiluttelulla, eihän tässä uskalla enää vastauksia kirjoittaakaan.
Älkää nyt väärin ymmärtäkö. Kyllä sääntöjä olla pitääkin, ei tästä muuten mitään tulisi.
Mutta olen nyt useita ketjuja lukenut ja monissa tulee teiltä 'pääjehuilta' palautetta, että: tämä on väärässä paikassa, tuo on huono aihe, taikka mitä ihmettä ajattelit ( jos ajattelit ) kun kirjoitit TÄMÄN!?
Juu juu, sehän on teidän hommaanne. En minä väitä, että teette sen huonosti tai että tekisin sen itse paremmin. Mutta kun lukee teidän vanhojenvakiojäsenten tekstejä niin esim. riittää kun näkee jo pelkän Gabrielin avatarin ja jo alkaa pelottaa, että uskaltaako tänne sittenkään postata.
Samalla kun kurkkii sormien välistä, kuinka veteraani-joukot haukkuvat talkoo voimin uusien jäsenten aloittamat ketjut maanrakoon ja tehostavat vielä vähän sanoja deletellä tai lukolla, menevät vähenmmästäkin vastaamishalut, vaikka itse pitäisikin ketjua ihan hyvänä. Totta kai 'huonoille' teksteille tai asiaankuulumattomille näin pitääkin tehdä ( ei siis haukkua niin ettei kirjoittanut uskalla enää nimimerkkiään näyttää, vaan deletoida tai lukottaa... )
Mutta vähentäkään nyt herranpieksut tuota kovistelua ja pelottelua, jotta uudetkin jäsenet uskaltavat silloin tällöin kirjoittaa heitä itseään kiinnostavista asiosta. Niin kunhan tekevät sen oikeaan paikkaan...