+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Näkyvissä tulokset 61 - 62. Tuloksia yhteensä 62.

Ketju: Ginga: Nagareboshi Gin (hopeanuoli)

Van Helsing The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Unknown and strange lands

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kiri Katso viesti
    Hopeanuoli on kyllä ollut elämäni suuri rakkaus ja on edelleen. Mangat ovat ostettuina hyllyssä, kuten Meteor Ginkin, Weed mangaa odotellessa.
    Me molemmat

Vieläkin harmittaa kun en päässyt paikalle kun itse Yoshihiro Takahashi oli suomessa

Se oli kyllä suuri juttu kun magnat tulivat suomeen ja Weediähän tulee yli 60 kirjaa että ei se ihan heti lopu. Paras osa mistä itse olen vain saanut maistiaisia on Venäjän Sotakoirien osuus ja etenkin Victor. Mutta se on vasta myöhemmin.

Mutta koskaan en unohda niitä suomenkielisiä Hopeanuolijaksoja, legendaarisia lausahduksia ja sitä rataa. Löytyy vieläkin.

Ja Meteor Gin on by the way jokaisen tosifanin perusvaruste.
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut The Lord ZXV Katso viesti
    Me molemmat

Vieläkin harmittaa kun en päässyt paikalle kun itse Yoshihiro Takahashi oli suomessa
    Me kaikki. <3
    Ja itseäkin ottaa suunnattomasti päähän kun en tuota Takahashia päässyt tapaamaan. :<

Mutta, mangan suomikäännös löytyy hyllystä kokonaisuudessaan ja Weedistä nuo neljä tähän asti ilmestynyttä osaa. Lisäksi GNG löytyy kaseteilla sekä tuo leikkaamaton DVD versio. Myös Weed tuli kerättyä hyllyyn sitä mukaan kun sitä käännettiin. Tuo Weedin anime oli valitettavasti vähän pettymyksen rajamailla. Käännöksissä oli tuhoton määrä kieli oppi virheitä, puhumattakaan satunnaisista väärin näkyvistä ääkkösistä ja typerän kuuloisista hokemista (lue, moi mul on "torahampaat"). Lisäksi etenkin sarjan alussa animointi on aika huolimatonta. Jalat taipuvat milloin mitenkin ja väliin ollaan niin tönkköjä että... Onneksi tuo animaatioiden laatu vähän paranee loppua kohti (tai sitten itse tottui surkeaan laatuun).
    Mutta propsit hyvästä alkutunnarista.

Mutta GNG anime on yhtä herkkua ensimmäisestä viimeiseen jaksoon. <3
    Animoinnin taso on vain jotain taivaallista jos sitä verrataan Weediin (hassua kun pari vuosikymmentä ikäeroa animeilla), ja ääninäyttely toimii. Musiikkeihinkin rakastuin, vaikkei soundtrack kuulostakkaan kovin laajalta. Alku ja lopputunnareiden sanatkin tietysti osataan ulkoa! On myös yksi ainoita ohjelmia jotka saa silmät kostumaan useammin kuin kerran tai kaksi. Tässähän saa pillittää melkein joka jaksossa ;__;. Sai tosiaan ihan uutta syvyyttä kun tämän vanhempana katsoi uudelleen.
    Mangakin taitaa olla ainut sarjakuva joka on saanut silmät kostumaan (yllätyksenä tullut Gohein kuolema). Enpä tiedä, ehkä olen vain viimeisen vuoden ollut henkisesti yliherkässä tilassa kun sitä rupeaa tarkemmin miettimään. Tullut vollotettua elokuville yleisestikin enemmän kuin nuorempana.

Mutta, vuosien ajan on ollut haaveena oppia sen verran japania että pystyisi lukemaan alkuperäiskielellä nämä mangat lisäosineen.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä