+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 5. Tuloksia yhteensä 5.

Ketju: Musashi

Goblin
    Liittymispäivä
    6.12.2001
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    26

Oletus Musashi

Onko kukaan lukenut tätä Eiji Yoshikawan Musashi kirjaa?
    Jos on, niin kertokaa mielipiteitä. Itse aloitin sen äskettäin ja luin jo huimat 10 sivua, ja tuntui ihan hyvältä alulta. Saa nähdä jaksanko lukea loppuun noita 1010 sivua, kun en todellakaan ole mikään kirjaihminen.
    ~(,, ,,°°>

Warrior Archux:n avatar
    Liittymispäivä
    8.6.2002
    Sijainti
    Sipoo
    Ikä
    26

Oletus

Hmm lasketaanko 10 sivua aluksi? Saatat kyllä vielä pettyä kun ei ekat kymmenen sivua kerro kirjasta yhtään mitään.

Goblin
    Liittymispäivä
    6.12.2001
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    26

Oletus

No ei niitä ehkäpä lasketa , tarkoitinkin että ne 10 sivua olivat kiinnostavia. Nyt olen lukenut muutaman kappaleen ja hyvältä on vaikuttanut, kaverikin kehui kovasti.
    ~(,, ,,°°>

Mage Blank:n avatar
    Liittymispäivä
    11.3.2002
    Sijainti
    Keuruu, hyvä paikka yrittää asua
    Ikä
    23

Oletus

Juu. Minä olen lukenut. Ja vaikka kuinka kysyisit niin juonesta en kerro mitään. En vaikka olisit jo lukenut koko kirjan. Se on kyllä mun mielestä ihan hyvä. Ei tee poikkeusta, nimittäin melkein kaikki kirjat on mun mielestä hyviä.
    May the friendly ghosts watch over thy sleeping, for thyne rest shall be a peaceful one. Sleep with my bless guarding ye as I shall press on, for my road is a lonely one. I shall leave, as a thousand times before.
    Farewell.

~

And ye shall know the truth, and the truth shall make you free.

- St. John

Goblin
    Liittymispäivä
    6.12.2001
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    26

Oletus

Originally posted by Blank
    Juu. Minä olen lukenut. Ja vaikka kuinka kysyisit niin juonesta en kerro mitään.
    Eh, siis enhän mää tietenkään halua kuulla juonta etukäteen, mikä järki siinä nyt ois. Kaikki jotka ovat kiinnostunee. ylipäätänsä japanista, kannattaa lainata tämä kirja.
    Meillä tämä kirja on olut omana jo monta vuotta, mutta vasta nyt älysin alaa lukemaan.
    ~(,, ,,°°>

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä