+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 5. Tuloksia yhteensä 5.

Ketju: Misantrooppi

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus Misantrooppi

Ihmiskunta on ollut kaikista ajoista alkaen pahin luomus koskaan.
    Olemme tappaneet Jumalan ja enkelit.
    Olemme tuhonneet Toivon.
    Olemassaolon Tornin kaikki ylimmäiset kerrokset ovat autioina.
    Niissä puhaltaa enää kylmä ja harmaa tuuli.
    Se ulvoo hyytävästi kuin rutto muistellen menneitä olemuksia.
    Se huutaa meille perintöämme.
    Se kiljuu meille.
    Se käskee meidän ottaa käsillemme Jumalan veren.
    Se käskee meidän nostaa harteillemme ansaitsemamme viitan, joka on tehty enkeleitten sulista.
    Minä haluan ihmiskunna kuolevan.
    Haluan ihmiskunnan kärsivän.
    Minä haluan seistä kukkulalla ja katsoa sienipilvien kasvavan kaupunkien ylle.
    Minä haluan nähdä kirveitten iskeytyvän vanhuksien kalloon.
    Minä tahdon pitää käsissäni pihtejä joilla revitään lapsilta kieli.
    Haluan sikiöiden kuolevan äitien kohtuun ja muuttuvan veriseksi massaksi.
    Ja minä haluan nähdä niiden äitien kirkuvan tuskissaan kun tuo massa syövyttää heidän kohtunsa sisältäpäin.
    Ja minä tahdon nähdä kyyneleet heidän aviomiehiensä silmissä.
    Minä tahdon kantaa paavin kalloa kypäränäni.
    Minä haluan kantaa messiaan sydäntä amulettina kaulassani.
    Tahdon veriruton iskevän ihmiskuntaan saaden kaikki itkemään punakyyneleitä.
    Tahdon nähdä ihmisten takovan sirpensä miekoiksi ja vääntävän vasaransa tapparoiksi.
    Haluan jokien virtaavan punaisina ja järvien pohjamudan korvautuvan lihalla.
    Tahdon hivellä sormellani Punaista Nappia.
    Tahdon hyväillä kädelläni virusten täyttämää koeputkea.
    Tahdon nähdä ruumiita.
    Tahdon kuulla kirkumista.
    Tahdon haistaa palavaa lihaa.
    Tahdon maistaa verta.
    Tahdon tuntea kylmät ja hauraat luut.

Tahdon hallita näitä ihmisiä kruununani pääkallo ja valtikkanani miekka.
    -------------------------------------------------------------------------

Tuo ei ollut ei runo, eikä mikään kertomuskaan. Sain inspiksen tähän kuunellessani Puissancea.

Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Oletus

No joo, en ymmärrä mitä pointti tossa on?
    No enivei se on huonoin työsi tähän mennessä. [EI pahalla, mutta min en pidä siitä.]
    Mutta jos jotain nyt sanoisin... kritiikkiä tulee... koita kestää XD
    En tiedä mikä tarkoitus tuolla on enkä mitä se yrittää viestittää.
    Samojen sanojen toisto on sinänsä ihan jännä juttu, mutta ei toisaalta kannattavaa.
    Tuo voisi olla runona mitä mainioin, mutta... en silti takaa että pitäisin siitä
    Eli sowwy Gab tästä 'haukkuvasta' kommentistani, mutta minä en tuosta pidä, kuten aikaisemmin sanoin, runon muodossa tuo saattaisi toimia oikeinkin hyvin, JOS nyt pitäisi arvosana antaa, saisit 7, ei mikään kovin huono numero, muttei mikään hyväkään.
    Ja kun olen päättänyt että en anna enää numeroita, en tuota anna, joten älä välitä tuosta numerosta, se olisi JOS pitäisi antaa numero.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by vivi89

No enivei se on huonoin työsi tähän mennessä. [EI pahalla, mutta min en pidä siitä.]
    Et ole siis niitä onnettomia jotka ovat lukeneet Mexican Loven. Autuaita ovat kaltaisesi.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Oletus

Ei runo, ei kertomus? Käsittelen sitä kuitenkin fiktion tuotteena, taustamusiikkina äärimmäisen misantrooppinen Sexy Parodius OGS. Kylläkyllä.

Kertojahenkilö vaikuttaa olevan joko kristinuskon järkyttämä tai pettämä, tai muuten vain kovin pakkomielteinen kristinuskoon ja sen symboleihin. Hän voi olla myös vahingoniloinen kuvaamastaan uskonnon rappiosta. Runollinen sielu, joka glorifioi käsitteitä kuten toivo ja olemassaolon torni (isot alkukirjaimet). Hän keksii myös kääntää perinteisen aseet sirpeiksi -vertauksen toisinpäin, vaikka ilmaus on nykyaikana toki vain vertauskuvallinen. Onhan henkilö atomiajan kasvatti.

Siinä missä tämä todellinen misantrooppi on ilmeisen kajahtanut, hänen megalomaniansa ei jaksa kiinnostaa tai vakuuttaa kovin vahvasti. Jankkaava tylsärytminen teksti tuntuu listanomaiselta luettelulta, ja tekstin pelastaa oikeastaan vain jotkin ilmaukset, kuten enkeleiden sulista tehty viitta, ne sirpit ja messiaansydänamuletti.

Tuhovimmaisesta suuruudenhulluudesta ja psykoottisuudesta voi varmasti kirjoittaa paremminkin.
    Tapety na pulpit, wallpapers | Maschinenbau Verfahrenstechnik | Loans | Loans | Loans

Raivohetero David A. Mage:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2001
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    24

Oletus

Ei misantropia edellytä sitä, että olisi hirveä hinku tappaa koko ihmiskunta maan päältä.. (Minä voin toimia esimerkkinä...) Itse asiassa vain ensimmäinen rivi on hyvä, sillä loppu onkin joko kristinuskoon liittyvää -jotain- taikka sitten ihmiskunnan tappamiseen liittyvää -jotain myöskin-, jotka eivät jaksa innostaa... Tosin tässä nyt tulikin mieleeni noista kristinuskoon liittyvästä asiasta se, ettei myöskään kristinuskosta ole ollut hyötyä yhtään enempää kuin ihmisistä. (No liittyyhän se ihmisiin..) Pitää kai ottaa Suomen vanhat jumalat takaisin käyttöön ja käydä palvomaan Perkelettä ja kumppaneita. (Juuri kristinuskohan loi käsityksen Perkele=Saatana, ja kaiken maailman demonein sarvetkin johtuvat siitä, että alunperin oli kelteillä jokin metsänjumala, jolla oli sarvet ja sorkat, mutta sitten tuli se -taas jotain- kristinusko, ja teki "epäjumalista" Saatanan kätyreitä... Mikseivät he voineet jättää meitä ja meidän alkuperäisiä uskomuksiamme rauhaan..?)

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä