-
FFX jatkisfanficci :]
Eli tässä ois tämmönen juttu jota saa kaikki jatkaa.
Juttujen pitäisi nyt kumminkin liittyä ffx:ään.
Okei min alottaa ja joku sitten jatkaa sitä ja joku jatkaa edellistä jne. Ok?
Oli kaunis kuutamo. Wakka ihaili sitä pienen lammen rannalla. Tuuli humisi puissa. Wakka tiesi kuitenkin että se tyyntyisi yöksi. Sitten jokin räsähti metsässä. Wakka katsoi siihen suuntaan josta ääni oli kuulunut ja kohta sen aiheuttaja näkyikin. "Lulu! Mitä sinä täällä teet?" Wakka kysyi hämmästyneenä. Hän oletti ettei kukaan ollut nähnyt hänen lähtöään. Saati sitten seuraavan häntä! "Sinäkin tulit tänne katsomaan kuutamoa? Minä tulin koska en saanut unta. Ajattelin Chappua." Lulu sanoi. "Tiedän. Hänkin meni useasti yöllä katsomaan merta." Wakka sanoi. "Onko sinulla ikävä Chappua?" hän sitten kysyi. Lulu ei vastannut. Lulu nyyhkäisi ja Wakka näki kuinka kyyneleet pyrkivät Lulun silmiin. "Anteeksi. Ei ollut tarkoitus muistuttaa hänestä." Wakka sanoi onnettomana. Minä ja minun suuri suuni. "Ei se mitään." Lulu sanoi ja käänsi kasvonsa pois.
/Olen pahoillani jos tämmönen on jo ollut...en kyllä ainakaan huomannut
Viimeksi muokannut Deux : 7.7.2002 klo 17:41:22
-
My actions are not vengeance. No, not vengeance. Punishment.
Perkele. Meinasin itse alkaa tekemään ffx:iin jatkoa. No, kun kerran paikkani veit, niin onnea tarinallesi. Älä sitten spoilaa liikaa, voi joku suuttua.
Sitä paitsi tarina lähtee mielenkiintoisesti käyntiin.
-
Summer-ner
Kirjoitussäännöt
- Et voi aloittaa uusia ketjuja
- Et voi kirjoittaa vastauksia
- Et voi lisätä liitteitä
- Et voi muokata viestejäsi
- BB-koodi on käytössä
- Hymiöt ovat käytössä
- [IMG] koodi on käytössä
- HTML-koodi on poissa käytöstä
Keskustelualueen säännöt