Täällä Final Fantasy I-VI osastolla on niin kovin vähän threadeja pystyssä ja aika harvakseltaan uutta tekstiä tulee.
Eivätkö vanhat Finalit enää kiinnosta? Ne sattuvat olemaan minun suosikkejani. En ole kyllä montaa noista uudemmista päässyt edes kokeilemaan (7, X ja hyvin vähän 8:a)
Mutta kuitenkin tykkään enemmän noista vanhoista, ne on jotenki simppeleitä ja helpommin ymmärrettäviä minusta kun esimerkiksi 7 tai X. Ehkä olen sitten vain vähän tyhmä
On niissä ilmeisesti jotain tunnearvoa noissa vanhemmissa ainakin minulle niin siitä kai se johtuu että vierastan noita uudempia. Mutta eipä siinä mitään, hienoja pelejä Final Fantasyt ovat edelleen!
Löytyykö tältä foorumilta samalla lailla tuntevia ihmisiä?
Vai ovatko ne vain unohtuneet näiden uusien, hienojen ja modernien pelien varjoon? Sääli jos on...
// Muistakaa prkl, että FFVII-FFIX eivät ole klassikoita. -Grove

Vastaa siteeraten
Mutta ei, ei se johdu siitä etteivätkö klassikot kiinsotaisi, minua nimittäin ainakin kiinostavat paljon enemmän kuin uudemmat. Esim. FF X-2. "Tyttöenergiaa!" asenne ei oikein pure, toisaalta taas sitten esim. FF VI:n realistisemman tuntuinen ja vakavampi maailma on mahtavine musiikkeineen aivan järisyttävä pelikokemus. Mutta ei, ei näitä ole unohdettu.

Tämä kumminkin on paras! *hali*