+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 463.

Ketju: Nintendo DS

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Weirdo
    Melko rohkeaa veikata, että Sony onnistuisi kertaheitolla kepittämään Nintendon käsikonsolimarkkinoilla, kun Nintendo on nyt hallinnut sitä ekasta GB:sta asti. Wonderswan tosin onnistui viime vuosituhannen lopulla olemaan sitä suositumpi kuukauden tai pari, mutta sen laitteen kohtalo on minulle täysin hämärän peitossa.

Sonyhan on sanonut että voitot tehdään PS2:lla, kun PSP:n heidän mukaansa tuskin voittoa alkaa heti tuottamaan. Kyllä siitäkin nyt jotain voi päätella, mikä näkyy myös panostuksesä lähes pelkkiin PSX-pelien uudelleenjulkaisuihin. Näyttävät siis valinneen saman linjan kuin Nintendo valitsi GBA:lla: eli tekevät konsolin, jolla voidaan vanhoilla peleillä nyhtää rahat oman taskuun uudelleen. No, saapahan iso-N kilpailijan sillekkin alalle.
    Julkasu pelit ei kyl kauheesti ainakaan mun silmään näytä PSX pelien uudelleenjulkaisuilta:

* Ape Escape: On the Loose
    * ATV Offroad Fury: Blazin' Trails
    * AmericaDarkstalkers Chronicle: The Chaos Tower
    * Dynasty Warriors
    * FIFA 2005, Electronic Arts
    * Gretzky NHL
    * Lumines
    * Metal Gear Acid
    * MLB
    * MVP Baseball
    * NBA
    * NBA Street Showdown
    * Need for Speed Rivals
    * NFL Street 2 Unleashed
    * Rengoku: Tower of Purgatory
    * Ridge Racer
    * Smartbomb
    * Spider-Man 2
    * Tiger Woods PGA TOUR
    * Tony Hawk's Underground 2 Remix
    * Twisted Metal: Head On(
    * Untold Legends: Brotherhood of the Blade
    * Wipeout Pure
    * World Tour Soccer

2-3 peliä riippuu miten laskee (esim Ape escape on minipeli kokoelma,ei sama ku PSX,samaten toi Wipeout on ja ei oo uus peli),Ridge Racers on PSX julkasupeli.Ja toi Dynasty Warriors on "vanha" peli jaTony Hawk 2 remix (vaik yrittävät hämätä tol remix lisä nimel).Muut ei mun mielest oo PSX "uusintoja",korjatkaa jos olen väärässä.
    It's funny until somone get's hurt,then it's hilarious!

Orgasni Uber Weapon:n avatar
    Liittymispäivä
    24.4.2003
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    32

Oletus

Eilen Kyöpelit-gaalassa pääsin pitämään itse omassa lihakoukussani Nintendo-DS:ää. Kyllähän se ihan kelvollinen härpäke oli. Ja kyllä, aion ostaa sen kun se julkaistaan.

Oli muuten sivumennen sanottuna kivat bileet pistäneet Pelit-lehden toimitus pystyyn. (Pääsin kättelemään Nnirviä!!)
    General Kala, Flash Gordon approaching.

What do you mean Flash Gordon approaching?
    Open fire! All weapons!
    Dispatch war rocket Ajax to bring back his body!

Oletus

DS:n hinnaksi siis tosiaan tulee tuo 150 euroa ja pelit 30-40 Suomessa. Ainakin Puolenkuunpeleissä
    ja PlayerOnessa on alettu ottamaan ennakkotilauksia.

Mage Tuulisti:n avatar
    Liittymispäivä
    5.7.2004
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    29

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Vinski
    DS:n hinnaksi siis tosiaan tulee tuo 150 euroa ja pelit 30-40 Suomessa. Ainakin Puolenkuunpeleissä
    ja PlayerOnessa on alettu ottamaan ennakkotilauksia.
    Uskomatonta että Suomessakin toteutuu tuo 150 euron suositushinta... Täällä kun kaikki tuppaa maksamaan hieman enemmän. Lisäksi pelien hinta houkuttaa - halvempia pelejä on luvattu muistaakseni jo monelle konsolille, mutta varsin samana ovat hinnat (suomessa) pysyneet.

Edit: Tänään sain oman deeässäni, mukana Mario 64, Metroid -demo, Wario Touched- demo, DS - t-paita ja kiitoskirje Nintendolta. Kyllä nyt kelpaa!
    Viimeksi muokannut Tuulisti : 22.2.2005 klo 20:14:14
    Mikä on vaaleanpunainen, jo yli 10 000 kävijän tarkastama ja omistettu kokonaan FFVII-fanitavaralle? *Kliks Kliks*

Dragoon Raton:n avatar
    Liittymispäivä
    26.2.2005
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

DS:n ostan heti kun tulee varmaan ihan huippu.
    http://metroid.amob.net :in foorumeille siitä!

Mage Tuulisti:n avatar
    Liittymispäivä
    5.7.2004
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    29

Oletus

Minulla on nyt ollut Nintendo DS (Euroopan versio) noin viikon ajan, joten jonkinlainen käsitys on jo muodostunut.

Olen hieman pettynyt ulkoisiin ominaisuuksiin - design ja materiaalit vaikuttivat jotenkin halvoilta. Napit tuntuvat "leluilta", ja Y ja B - nappeja on vaikea painaa painamatta samalla A:ta. Toivon todella että tästäkin konsolista tulee aikanaan uusi, "hienompi" design.

Sisältä sitten onkin eri juttu. Grafiikka pyörii todella kauniisti Mario 64:ssä ja Metroidissa, Wario Ware Touched on uskomattoman hauska ja kosketusruudun käyttö aivan mahtavaa. Äänet ovat myös mielestäni todella hyvät.

Tuskin maltan odottaa uusia, vain kyseiselle konsolille tehtyjä pelejä. Hinnat ovat todella kohtuulliset ja laatu vaikuttaa lupaavalta, suosittelen siis varauksetta!
    Mikä on vaaleanpunainen, jo yli 10 000 kävijän tarkastama ja omistettu kokonaan FFVII-fanitavaralle? *Kliks Kliks*

Oletus

Ensi viikolla minä pistän varmaan ennakkotilaukseen tuon DS:n. Tai voisihan sitä mennä kaupastakin ostamaan, mutta kun lähellä ei ole mitään liikkeitä paljoa ja muutenkin tavara saattaisi olla loppu jo sitten kun menen sinne ostamaan.
    Tilaan sen siis netistä.

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

11.3 Päivänä Nintendo DS saapuu Eurooppaan ja ennenkaikkea suomeen. Onkos ketään muita tältä foorumilta jo päättänyt minkä/mitä pelin/pelejä hankitte mahdollisesti. Itse hankin konsolin lisäksi kaksi peliä näin alkuun Super Mario 64 DS ja WarioWare Touched!. Kertokaas mitä pelejä te muut aijotte hankkia ja Nintendo Suomi sivuilta näkee että mitä pelejä julkaistaan konsolin yhteydessä. http://www.nintendo-fi.com/product/f...subid=42&id=62

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Cool

Kyllä DS:n varmasti hankin tulevaisuudessa, mutta näin vasta GBA SP:n ostettua en viitsi heti perään lähteä uutta laitetta hankkimaan. DS:lle on ja on tulossa sen verran hyviä pelejä, että kyllä sen joutuu hankkimaan.

Hinta tosiaan näyttää olevan kohdallaan sekä raudan, että pelien kohdalla mikä on hyvä asia.
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Oletus

Nintendo päättikin sitten paljastaa, että heiltä on tulossa joku uusi kannettava masiina. Kyseinen kone kantoi nimeä GBA 2 tai GBE (Game Boy Evolution). Nintendo sanoi DS:n olevan vain myyntikikka, jottei Sony saisi itselleen monopoliasemaa. Tämä uusi laite kykenee siis toistamaan Cuben grafiikkaa, mutta mitään ei tiedä ennen kuin näkee. pistän tänne linkkiä, kun löydän sen sivun, mistä tämän luin. http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=8385
    Viimeksi muokannut WonderAndy : 8.3.2005 klo 7:00:19 Syy: Löysin linkin

Kiitos Zarinille signukuvasta

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Cool

GBA:n seuraaja on ollut työn alla jo jonkin aikaa. Kone tulee olemaan graafiisilta ominaisuuksiltaan hieman Dreamcastia parempi. Käyttää minilevyjä ja taaksepäin yhteensopivuuskin on olemassa, mutta ei samalla tavalla kuin ennemmin näin ainakin on Nintendolta kuulunut.

Vaikka laitteen esimallia E3 messuilla näytettäisiinkin se ei tarkoita sitä, GBE tulisi markkinoille ihan heti.
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Oletus

Minä luulen, että katsastan pari vuotta ennen kuin ostan mitään uutta konsolia. Voi hyvin olla että palaan takaisin Sonyn masiinoihin, kun niille tulee enemmän minun makuun sopivia pelejä. Ei oo kivaa kun joka peli on jotain Mariota oli se sitten tappelu, tasohyppy tai tennispeli. Sonyn PSP kiinnostaa minua enemmän. Luulen että siitä tulee vielä jossain välissä paranneltu versio, ja aion odotella sinne asti.

DS vaikuttaa ihan kivalta, mutta en tiedä onko hyvä juttu jos jokin on "ihan kivaa".
    GO GET 'EM, SEXY!!

Dragoon korppis:n avatar
    Liittymispäivä
    22.10.2003
    Sijainti
    pk-seutu
    Ikä
    20

Oletus

Minulle tuo tulee olemaan pakko-ostos, kun lompakko paksuuntuu.

Nintendo DS:lle tulee kaikki "kuusnepan (Nintendo 64)":n jatko-osat, juuri tuo Super Mario 64 DS jne. Ja muutenkin Nintendon vakiopelit tulee ostettua, mario kartit, zeldat, super smashit ja mariot. Ja kosketusnäyttö, vanha 8-bittisen näköinen ohjain ja vielä 64:n tasoset grafiikat. Ne jos mitkä saavat sydämeni laulamaan.
    "The legend will never die"

Wanha ruttunaama Prometheus:n avatar
    Liittymispäivä
    14.10.2002
    Sijainti
    Sammalpeiton alla
    Ikä
    28

Minulla ei ole koskaan ollut kunnollista käsikonsolia. Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut Game Boy Advance SP:n hankkimista. Nyt kuitenkin, kun DS kolkuttelee jo ovella, tulen varmemmin ostamaan DS:n kuin GBA:n. Se, että DS tukee myös Advancen pelejä, on erinomainen juttu, kun GBA:lle on tullut muutamia pelejä, joita olisi pakko päästä kokemaan.

Nintendo DS:n pelien suhteellisen alhainen hinta on myös hienoa. Eivätkö ne ole jotain 40 euron luokkaa tai vähemmänkin? Aikaisempaan verrattuna se on reilusti vähemmän. Mistäköhän syystä nuo pelit ovat noin "halpoja"?

Ainoa minun osaltani hankalampi juttu on se, että DS ei tue Gamecube-linkitystä samoin kuin GBA. Koska minulla on cuubio, olisin halunnut katsastaa millainen se yhdistelmäjuttu oikein onkaan. Pitäisi tuota varten ostaa Advance, mutta DS on kuitenkin nyt etusijalla enkä kahteen käsikonsoliin viitsi näillä tuloilla sijoittaa rahaa. Jos kuitenkin joskus saan Game Boy Advance SP:n erittäin halvalla jostakin, niin voin harkita jälleen sen ostamista. Ja toimivathan GBA:lla vanhojen pelipoikien pelit, joista en kyllä tähän hätään keksi mitään ihmeempää kiinnostavaa titteliä, mutta hyvä lisä silti.

Menin jo tilaamaan Cubeani varten Game Boy Playerin. Vaikka mielellään pidänkin käsikonsolin pelit käsikonsolin peleinä enkä pelaisi niitä television ruudulta, niin Playerin osto vaikutti kuitenkin hyvältä kaupalta. Ja onhan Playerillakin loppujen lopuksi hyvät puolensa... Enhän minä sitä muuten olisi ostanutkaan. Player on sentään halvempi kuin uusi konsoli. Muutamia GBA:n NES-klassikkopelejä olisi kiva näprätä ihan TV-ruudunkin kautta. En muutenkaan tule DS:ää ostamaan aivan heti, niin Game Boy Player lievittää osaltaan tuskaa, kun nyt voin ainakin GBA:n pelejä alkaa jo pelailemaan. Pelkään, että tietyt pelit ehtivät kadota jo kaupoista ja yleisestä levityksestä, jos minä alan vielä DS:änkin halpenemista odottamaan. En jaksa ihan kaikkia pelejä etsiä kissojen ja koirien kanssa.

DS kiinnostaa siis ainakin kymmenen kertaa enemmän kuin Sonyn PSP. Etenkin Final Fantasy III tulee olemaan pakkohankinta sitten kun se ilmestyy. Mutta kuten jo sanoin, en hanki DS:ää vielä, vaan ehkä aikaisintaan ensi jouluna tai sitten kun hinta hieman laskee (tai tulee DS SP :P ). Kiirettä ei enää Playerin oston jälkeen niin ole, mutta kun aika koittaa, niin kirmaan kauppaan omimaan itselleni ihan ikioman DS:n.
    My words are backed by NUCLEAR WEAPONS!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ynek
    Nintendo DS:lle tulee kaikki "kuusnepan (Nintendo 64)":n jatko-osat, juuri tuo Super Mario 64 DS jne. Ja muutenkin Nintendon vakiopelit tulee ostettua, mario kartit, zeldat, super smashit ja mariot.
    Nintendo DS:ssä kusee kaikkein eniten juuri tuo vanhojen pelien uudelleen julkaisu. Super Mario 64 oli hyvä peli silloin joskus ilmestyessään. Pelasin sitä kuukausi sitten ja huomasin että aika ei ole kullannut ainakaan tätä peliä. Super Mario 64 DS on muuten sama peli, paitsi ILMAN tattiohjausta. Tikulla en sitä halua pelata.

Jos Nintendo DSlle tulisi UUSIA pelejä sellaisilta pelitaloilta kuin konami, capcom, square-enix... silloin olisin kiinnostunut. Nintendon omia pelejä minulla on cubella jo sen verran että nyt alkaa riittää mariot ja yoshit.
    GO GET 'EM, SEXY!!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä