+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 463.

Ketju: Nintendo DS

Oletus

Itse en ole päässyt vielä PSP:tä kokeilemaan, kun ei ole missään tullut vastaan. Eipä itselläni liiemmin PSP:tä kohtaan kovin hirveää kiinnostusta ole, kun ainoa peli, joka oikeasti kiinnostaa on Final Fantasy VII: Crisis Core.

DS:ää sen sijaan olen jo testannut ja hyväksi sen todennut. Wario Warea pelasin, mutta se jokin siitä kyllä puuttui. Kyllä DS silti täytyy jossain vaiheessa hommata, jahka tuo Castlevania sille ilmestyy.

Kiitos Zarinille signukuvasta

Cool

No jaa.. itse en oikein näistä kannettavista pelilaitteista pidä, mutta Nintendo DS:n NintenDogs vaikuttaa kiinnostavalta.

"There are no choices. Nothing but a straight line. The illusion comes afterwards, when you ask 'Why me?' and 'What if?'. When you look back and see the branches, like a pruned bonsai tree, or forked lightning. If you had done something differently, it wouldn't be you, it would be someone else looking back, asking a different set of questions." -Max Payne

Bite Bug Lapatossu:n avatar
    Liittymispäivä
    24.1.2005
    Sijainti
    ilmajoki, suomi
    Ikä
    19

Oletus

Kaverini omisaa DS:än. Grafiikat samaa luokkaa kuin Nintendo64. Pelit toimii mutta näppäimet eivät aina ole parhaat mahdolliset. Mutta pidän sitä ns. chattia +/-, koska jos ei ole kaneria joka omistaa vempaimen niin sillä ei tee mitään. Hyvää siinä on se että se on ilmaista ja ehkä kivaakin!

Oletus

Itsekin taidan kallistua DS:iin hinnan ja pelien vuoksi, uuden Pokemonin ajattelin ainakin hommata, SE:n pelejä odotellessa.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Antendo
    No tietääkö kukaa sitte että voiks sillä vaihtaa sitte ollenkaa pokeja.
    Tuskin Game Freak menee ja tekee niin ison virheen, että jättää tämän langattoman siirron mahdollisuuden käyttämättä DS:ssä, sillä ainakin Japanin julkaisussa tuli paketin mukana adapteri langattomaan tiedonsiirtoon GBA:lla. Ja tästä syystä onnistuu myös ensimmäisten osien pokemonien saaminen. Esim. ensin GBC/GBA, joilla vaihdetaan Bulbasaur vaikkapa bluesta GBA:n Sapphireen lankaa pitkin, jonka jälkeen tämän voi adapterin avulla siirtää langattomasti Emeraldiin. Näin ainakin minun mielestäni tämän pitäisi toimia.

Dragoon Dimish:n avatar
    Liittymispäivä
    10.10.2004
    Sijainti
    rovaniemellä
    Ikä
    19

Oletus

hei minulla on DSsässä erään lainen "roblema". Elikkä ne, joilla on mr.driller drill spirits (nuinhan se kirjotettiin), niin voisivatko antaa oman arvo sanansa pelistä. Katsokaas saan synttäri lahjaksi jonkun DSsän pelin niin pitää tietää
    ex-bonefish

______________________________________ Setin taiteili Zas . Thank you ^^ ______________________________

http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20749 Tuolta löydätte tosi hyvän pelin. Kannattaa tsekata!

Oletus

Ahahah, tulipa tänään hieman kokeiltua tuota Nintendo DS:n uutta Yoshi's Touch & Go!'ta. Todella hauskan ja addiktiivisen oloinen tekele, mutta perskules jos ei myös vaikea! Refleksien täytyy olla vähintään kissan tasolla, jotta pystyisi kunnolla seuraamaan molempien ruutujen tapahtumia ja vielä ohjastamaan Yoshia ja Mario-vauvaa pilvisiltoja piirtelemällä, vihollisia vältellen ja mahdollisimman hyviin pistesuorituksiin pyrkien. Mitään suurta tarinaa tai päämäärää pelissä ei sen kummemmin ole, kunhan on puhdasta scorehunttia koko peli, mutta kerrassaan hauskaa sellaista joka tapauksessa. Vaikuttaa kyllä minusta DS:n toistaiseksi parhaalta peliltä - tai ainakin sellaiselta, jonka minä ensinnä ostaisin, jos olisin koko laitetta lähiaikoina hankkimassa. Pakko myös mainita, että sain kyllä ihan hirrrrrveet nostalgia-kicksit kun kuulin pelin sovituksen Super Mario World 2:n loistavasta alkuvalikkomusiikista!

Ai niin, ihan by the way, tuo Nintendogs on nyt sitten kaikkien aikojen viides Famitsulta täydet 40/40 pistettä kiskaissut peli. Aiemmat neljä olivat Vagrant Story, Legend of Zelda: Ocarina of Time ja Wind Waker sekä Soul Calibur. Kieltämättä kelpo saavutus, mutta kun tekisivät vielä Nintencatsin niin saattaisin minäkin kiinnostua. :)

Oletus

Ei kai wind waker saanut famitsussa täysiä pisteitä. Eikös sen pisteet ollut jotain 38. Olen varma, että Nintendogs on köyhä peli. Japanilaiset vain pitävät kaikesta tuollaisesta tamagotchi- meiningistä.

DS voi jäädä melko lyhytikäiseksi koneeksi, jos uusi gameboy ilmestyy jossain vaiheessa lähiaikoina (näin todennäköisesti tapahtuu, koska DS:stä ei ole PSPn haastajaksi teknisesti).
    didi-dzz-disshh-disord-err

EX-SOLDIER
    Liittymispäivä
    25.10.2004
    Ikä
    7

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut streetpreacher(sd)
    DS voi jäädä melko lyhytikäiseksi koneeksi, jos uusi gameboy ilmestyy jossain vaiheessa lähiaikoina (näin todennäköisesti tapahtuu, koska DS:stä ei ole PSPn haastajaksi teknisesti).
    Ööh, siis väität että yli vuosikymmenen suvereenisti käsikonsolimarkkinoita hallinnut Nintendo onkin heti Sonyn haastaja, kun tämä julkaisee ekan käsikonsolinsa? Kyllä se asia on juuri toisinpäin, DS on mennyt kaupaksi hyvin ja suhteessa halvat pelit varmasti houkuttavat pelaajia enemmän kuin Cube-tyyliin halpa konsoli mutta normaalihintaiset pelit. Nintendolla on hyvä maine peleistä jotka sopivat taskukokoon ja Sonyllakin onkin vaikea homma keksia pelejä jotka tekisivät PSP:stä kiinnostavan, mitkään kotikonsolitplatigaatit eivät käy, kun käsikonsolien pelit pitää olla sellaista kymmen minutin viihdetta, jota voi pelata bussissa, junassa, tai tappaa ylimääräistä aikaa kun on koulussa, matkoilla. Suorituskyky ja trendikkäämpi kone on varmasti Sonyn puolella, mutta riittääkö se mihinkään, kun DS on tuosta huolimatta monipuolisempi konsoli, kaksi ruutua ja kosketusnäyttö on kuin tehty taskukokoon sopivaksi ja sille lähtökohtaisesti varmasti helpompi alkaa kehittämään taskukokoon sopivia pelejä. Eikä edelleenkään ei voi olla painottamatta Nintendon hyvää mainetta käsikonsoleista puhuttaessa.

Uudesta GB:stä on ihan turha puhua. Kyllä DS on sen verran uusi ja erilainen vehje, ettei mistään täytteestä GB:tten väliin ole kysmys.
    On muuten aika helvetin tyhmän näkönen jos jättää signun vallan pois.

Oletus

Uudesta gameboysta on jo huhuttu (DS:hän ei ole gameboy), ja nintendo ei ole vielä paljastanut kaikkea, mitä se aikoo esittää tulevilla E3-messuilla. Minä, kuten oletan edellisestä viestistäsi myös sinun olevan, olen nintendo- pelaaja, enkä muiden valmistajien koneita omistakaan enkä mitenkään siis dissaa nintendon laitteita. Olen nähnyt kuitenkin kuvia samoista peleistä PSP:llä ja DS:llä, ja DS on kuten sanoin teknisesti huomattavasti PSP:tä jäljessä. Uuden gameboyn (netissä käytetty nimitystä GBA 2) sen sijaan uskotaan olevan taas PSP: n edellä. Minä en mustaakseni sanonut DS:n olevan täytelaite; se vain ei ole gameboy. DS on kaksiruutuinen täysin uudenlainen innovaatio, mutta jos uusi gameboy tarjoaa paremmat tekniset puitteet, DS ei välttämättä niin montaa pelivalmistajaa enää kiinnosta (siitäkin huolimatta, että siinä on kaksi ruutua).

Kannattaa muuten käydä cube.ign.comissa ja etsiä sieltä nintendon uutta revolution- konetta käsittelevä artikkeli. Jos uskomukset pitävät paikkansa revolution tulee todella olemaan vallankumouksellinen laite ja pesee varmasti xbox 360- ja PS3- koneet.

Myös Sonyn koneilla on oma kannattajakuntansa ja heistä moni piiskaa Nintendoa samalla tavoin.
    Viimeksi muokannut streetpreacher(sd) : 3.5.2005 klo 21:12:01
    didi-dzz-disshh-disord-err

EX-SOLDIER
    Liittymispäivä
    25.10.2004
    Ikä
    7

Oletus

Huhut uudesta Gameboysta lähtivät liikkeelle jonkun roskasaitin (linkki tässä topikissa) uutisoinnista, jonka mukaan Nintendo olisi vahvistanut esittelevänsä uuden GB:n E3-messuilla ja samalla huhut Revolutionin kannettavuudesta kasvoivat, mutta mitään konkretiaa ei uuden GB:n tai Revolutionin suhteen ole. DS on nytten uusinta uutta, ja käsikonsolina nimenomaan uusi ja erilainen, eikä kosketusruutua edes osata hyödyntää vielä täydellä teholla, joten ihan loogista on että vähintään seuraavat kaksi-kolme vuotta Nintendo keskittyy DS:ään ja sen koskekutusnäytön maksimaaliseen hyödyntämiseen. Laitteen tehot eivät varmasti ole mikään este, sillä se pystyy tarpeeksi selkeään ja sulavaan 3D-grafiikkaan, eli kysymysmerkki ei olekkaan siinä, onko laite teknisesti tarpeeksi hyvä, vaan sinä, onko se oikeasti niin uusi ja erilainen kuin voisi luulla ja miten hyvin kosketusnäyttöä pystytään hyödyntämään, tai vaihtoehtoisesti kahden ruudun muuta samanaikaista käyttöä. Eri asia olisi, jos DS selvästi olisi vain toinen GBA, vanhojen klassikoiden uudelleenjulkaisulle optimoitu rahastuskonsoli, mutta mikään asia ei ainakaan toistaiseksi sellaiseen viittaa.

Lainaus Alunperin kirjoittanut streetpreacher(sd)
    Myös Sonyn koneilla on oma kannattajakuntansa ja heistä moni piiskaa Nintendoa samalla tavoin.
    Eipä tässä mistään Sonyn moukaroinnista ole kysymys, vaan ihan faktojen pohjalta Sony on haastaaja ja oppipoika. Sony tosin jälleen yrittää sivuominaisuuksilla (leffat, musiikki) vallata markkinoida ja uusien pelillisten ideoiden kehitäminen ei heitä kiinnosta, vaan rahallisen hyödyn maksimointi, joka on pelien kehittymisen kannalta se kaikkiein huonoin mahdollinen suunta. Taktiikka on tähän asti on ihan selvä yritys tappaa kaikki uudet ideat ja jatkaa tutulla hyväksi havaituilla linjalla, ja itse ainakin toivon etteä Msofta pystyisi kunnolla horjuttamaan Sonyn asemaa - se olisi pelien kannalta parasta mitä voisi tapahtua. Nintendo siihen tuskin pystyy.
    On muuten aika helvetin tyhmän näkönen jos jättää signun vallan pois.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Weirdo
    Sony tosin jälleen yrittää sivuominaisuuksilla (leffat, musiikki) vallata markkinoida ja uusien pelillisten ideoiden kehitäminen ei heitä kiinnosta, vaan rahallisen hyödyn maksimointi, joka on pelien kehittymisen kannalta se kaikkiein huonoin mahdollinen suunta. Taktiikka on tähän asti on ihan selvä yritys tappaa kaikki uudet ideat ja jatkaa tutulla hyväksi havaituilla linjalla, ja itse ainakin toivon etteä Msofta pystyisi kunnolla horjuttamaan Sonyn asemaa - se olisi pelien kannalta parasta mitä voisi tapahtua. Nintendo siihen tuskin pystyy.
    Aika samoilla linjoilla olen. Sony kosiskelee "pelaajiaan" ehkä hieman liiakseenkin näillä oheistuotteilla siinä missä Nintendo keskittyy lähes tulkoon kokonaan pelaamiseen. Olen itsekin sirä mieltä, että tässä taistelussa haastaja on Sony ja Nintendo on yhä ylväs ykkönen. En tietenkään millään tavalla tässä solvi PSP:tä tai Sonyn fanittajia (olen sitä hieman itsekin), mutta mielestäni DS:llä pelintekijöiden on mahdollista toteuttaa uusia ideoita, ja siitähän peliteollisuus elää.

Myyntiluvuista ei itselläni ole minkäänlaista tietoa, joten en voi mennä sanomaan mitään kummankaan laitteen paremmuudesta. Silti jos saisin valita näiden kahden kannettavan väliltä, valitsisin DS:n, koska sille on enemmän pelejä, jotka minua kiinnostavat (Esim. Castlevania, Final Fantasy III jne...) ja PSP:lle on vain yksi (Final Fantasy VII: Crisis Core).

Kiitos Zarinille signukuvasta

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Thumbs up

Aika yllättävä veto, mutta mielenkiintoinen yhtä kaikki.

Black & White on tulossa DS:lle ja kosketusnäyttöä luonnollisesti hyödynnettään.

http://ds.ign.com/articles/611/611241p1.html
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Black & White DS:lle no jopas on uutinen itse pelasin sitä joskus PC:llä mutta en oikein pitänyt ja kyllästyin aika nopeasti. Mutta kai tuo faneille on pakko ostos mutta itse en tule ostamaan säästän rahani mielummin uusinpaan Castlevaniaan tai Final Fantasy 3:seen.

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Cool

DS lähtee nousuun vuoden kuluessa. E3:lla esiteltiin aikamoinen kasa pelejä.

* Advance Wars DS
    * Elecktroplankton
    * Meteos
    * Mario and Luigi: Superstar Saga 2
    * Metroid Dread (2D game)
    * Metroid Prime: Hunters
    * Metroid Prime Pinball
    * NEW Super Mario Bros.
    * Touch! Golf
    * Trace Memory (aka. Another Code)
    * Sonic Rush
    * Age of Empires : The Age of Kings
    * A Boy and His Blob
    * Black & White Creatures
    * Bust-A-Move DS
    * Guilty Gear : Dust Strikers
    * Kirby : Canvas Curse
    * Lost in Blue
    * Lunar Genesis
    * Mario Kart DS
    * Marvel Nemesis : Rise of the Imperfects
    * Nanostray
    * Pac 'n Roll
    * Pokémon Pearl/Diamond
    * Scratch ! Viewtiful Joe
    * Shogun Empires : Real-Time Conflict
    * Snowboard Kids
    * Sonic DS
    * Splinter Cell : Chaos Theory
    * SpongeBob SquarePants : The Yellow Avenger
    * Tak : The Great Juju Challenge
    * The Incredibles 2
    * Trauma Center : Under the Knife
    * Yu-Gi-Oh ! Nightmare Troubadour

Ja tässä Online nimikkeitä. Nintendon pelien Online pelaaminen on maksuton, mutta muiden pelien tekijät saattavat periä maksua. Vahvistusta ei saatu.

* Animal Crossing DS (Nintendo)
    * Bokujou-Monogatari series (Marvelous Interactive)
    * Bomberman (Hudson)
    * Castlevania Series (Konami)
    * Contact (Marvelous Interactive)
    * Digimon World (Bandai)
    * Dynasty Warriors DS (Koei)
    * Final Fantasy: Crystal Chronicles (Square Enix)
    * Jikkyo Powerful Proyakyu Series (Konami)
    * Kojima Productions Products (Konami)
    * Mario Kart DS (Nintendo)
    * Mobile Suit Gundam (Bandai)
    * Momotaro Dentetsu World (Hudson)
    * Professional Wrestling (Spike)
    * Rune Factory (Marvelous Interactive)
    * Tenchu DS (FromSoftware)
    * Tony Hawk (Activision)
    * World Soccer Winning Eleven Series / Pro Evolution Soccer series (Konami)

Siinäpä pari syytä lisää DS:n hankkimiseen.
    Viimeksi muokannut Eliroaero : 20.5.2005 klo 11:59:15
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Tonberry Lalaith:n avatar
    Liittymispäivä
    10.10.2004
    Sijainti
    Wonderland
    Ikä
    24

Oletus

Itselläni on tarkoitus hankkia DS nyt kesällä. Olen sitä hieman päässyt kokeilemaan ja se vaikuttaa todella lupaavalta, kiva kun olette maininneet noita pelejä DS:älle, niin on ainakin jonkinlaista käsitystä minkä pelin voisi ostaa siihen ensin Mutta toisaalta PSP on kanssa tosi kova sana.. täytyy katsoa miten sen kohdalla käy, eikös siinä ollut yhtä hyvä grafiikka kuin PS2?
    Kiitos paljon signusta Bactolle

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä