+ Vastaa ketjuun
Sivu 4 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 46 - 60. Tuloksia yhteensä 97.

Ketju: Mitä FF-pelien hahmoissa eniten inhoatte?

Tonberry King Setzer-44:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2004
    Sijainti
    Bel air
    Ikä
    23

Oletus

FF hahmoissa inhoan sellaisia jotka aina uhrautuu.Kuten FF IV,siinäkin tyypit uhrautuu koko ajan ja mitä siitä tulee jos kaikki heittää veivinsä tai haavoittuu p*ska kuntoon.Myös sellaiset "Save me" tyypit on ärsyttäviä ja mielestäni kuutosessa on ainoat todella hyvät hahmot.

Dragon Roxsheena:n avatar
    Liittymispäivä
    20.7.2003
    Sijainti
    Roseraie
    Ikä
    22

Oletus

Final fantasy hahmoja haukutaan liian paljon siihen nähden kuinka suosittuja pelit kuitenkin ovat. Vaikka esimerkiksi uusimman osan, eli FFXII:n hahmot eivät vaikuta kovin yllättäviltä ja erilaisilta kuin edeltäjänsä, aion varmasti kyllä ostaa pelin ^^.

En ole Finaleita kasista alespäin pelaillut, joten en osaa antaa tuomiota aiempien osien hahmoille. Minulle FF8 oli ensimmäinen Final fantasy ja siksi ainakin omasta mielestä kaikki sen hahmot olivat jotain uutta ja ihmeellistä.
    Ensimmäiset silmäänpistävät ja hieman ärsyttävätkin tyypit olivat Zidane ja suurin osa muistakin ysin hahmoista. En oikein osaa sanoa miksi, mutta minuun se kääpiökokoinen hahmokaarti ei oikein iskenyt . Oli pelissä toki hyviäkin tyyppejä, kuten Freya.
    Kympissä ärsyttävin hahmo oli ehdottomasti Seymour Guado. Hän ei koskaan onnistunut säväyttämään pahiksena. Hänen olemuksensa (piipittävä ääni, kaljamahan paljastava vaatetus ja lonkerohiukset) eivät oikein tehneet hänelle oikeutta. Pahisten pitää olla pelottavia ja uhkaavia, Seymour oli vain ärsyttävä.
    Spoiler!
    Ja hemmetin sitkeä myös! Ei tahtonut heittää henkeään sitten millään!

Yleisesti ottaen hahmojen kierrättäminen ja toistuva epäoriginaalisuus ärsyttävät. Uskaltaisivat ottaa riskejä ja rikkoa rajoja. Tehkää jotain uutta ja shokeeraavaa!
    Viimeksi muokannut Alicia Rinslet : 7.3.2005 klo 19:11:35

Mage Tuulisti:n avatar
    Liittymispäivä
    5.7.2004
    Sijainti
    Midgar
    Ikä
    28

Oletus

Tuulistin ärsytyksen aiheet, osa 1:

- hahmojen auttamaton samankaltaisuus. Sankari ja sankaritar ovat loppujen lopuksi aina ihan samanlaisia kuin edellisessäkin osassa. Muutkin hahmot tulevat kovaa perässä.

- Ryhmän pakollinen "tiedon panttaaja". Esim. Auronin mielestä on paras että Tidukselle ei kerrota mitään etukäteen, vaan hän saa sitten järkyttyä kunnolla kun asiat lopulta tulevat ilmi. Pelaaja tietysti on jo hiffannut idean kaaaauan ennen pelihahmoja.

- Hahmojen nuoruus ja kauneus. Olemmeko me pelaajat NIIN pinnallisia, että emme samaistu ja kiinny hahmoihin lainkaan jos ne eivät ole juuri ja juuri "laillisessa iässä" (jos sitäkään) ja kaikin puolin vietättäviä?

Jatkoa ON luvassa.
    Mikä on vaaleanpunainen, jo yli 10 000 kävijän tarkastama ja omistettu kokonaan FFVII-fanitavaralle? *Kliks Kliks*

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Ne on liian täydellisiä. ;( Oikeasti, etenkin naishahmot ovat kaikki sellaisia ärsyttävän kuvankauniita mallivartaloisia viattomia pikku typyjä, jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan vitsauksista kuten vatsamakkara tai tummat silmänaluset. Ne on ihan epärealistisia! Mutta juu, missäpäs pelissä näin ei olisi. Brahne on idoli!

Mutta minua tympii vähäsen hahmojen tietty samankaltaisuus pelistä toiseen. Tuolla yhdessä toisessa topikissa käsiteltiinkin jo tätä aihetta ja Purity ehti listaamaan hyvin ne pointit jotka pyörivät minunkin päässäni. Hahmot eivät oikein missään vaiheessa pääse erityisemmin yllättämään, koska heidän roolinsa kulkevat hyvinkin pitkälti tuota samaa linjaa jonka olemme nähneet käytössä jo muissakin osissa. Pieni vaihtelu tekisi kieltämättä hyvää näihin iänikuisiin "miessankari, jonka menneisyydessä on hämäriä aukkoja, tapaa jollain tapaa erityislaatuisen naissankarin ja rakastuu tähän, ja he yhdessä lähtevät pelastamaan maailmaa" juoni- ja hahmokuvioihin. Mutta toisaalta, miksipäs mennä hyvää ja toimivaksi todettua kaavaa muuttamaan. Luultavasti näemme tätä samaa vielä jatkossakin.

Jostain kumman syystä minua on alkanut ärsyttämään myös se, kun päähahmot aina ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa. Miksi sitä siirappia pitää tunkea ihan joka ikiseen väliin! Jopa Squall, jonka toivoin niin kovasti pitävän sitä whatever-kilpeään yllä hamaan loppuun saakka, meni ja murtui ja oli ennen pitkää sulaa vahaa Rimpulan edessä. Minä tykkäsin Squallista kun se murjotti ja mökötti, ja hyvin se olisi pärjännyt ilman sitä tyhmäkettäkin. :< Mutta etenkin näissä uusimmissa Finaleissa tarina on aina loppua myöten kietoutunut näihin "I luv U!!!1" -kiemuroihin. Mäh. Keksikää jotain hauskempaa, me ei tykätä tuosta ainaisesta lässynlässynistä. Ei sillä että minulla varsinaisesti olisi mitään tuollaista romantiikkaa vastaan, mutta kun pelihahmotkin saavat sitä jo osakseen enemmän kuin minä ikinä niin antakaa minun valittaa vähän joohan joo?

Juu ja kaikki nuo nättimallisankaripojut ottavat vähän pattiin myös. Olisipa hyvinkin piristävää nähdä vaihteeksi joku esim. Auronin tyylinen karski mies päähahmon korokkeella noiden ainaisten kansikuvapoikien sijaan. :}

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Candice
    Et tykkää enää nättimallisankaripoju-Tiduksesta? o.o
    !!! Tidus on ikuinen hei! Älä edes epäile Qui-kulta. Mut toi oli sillee vaan niinku yleisesti. ^^
    Viimeksi muokannut Ceassa : 3.2.2005 klo 12:42:20 Syy: karmea väärinkäsitys oikaistu

pahapäinen Candice:n avatar
    Liittymispäivä
    13.6.2002
    Sijainti
    Kuutio
    Ikä
    27

Oletus

Uusimmissa (x ja x-2) hahmoilla on paha tapa nytkyä ja vetkua näiden seistessä paikallaan. Muunmuassa Rikkun vatkaus saa minut hermostumaan. Miksei ne pysy paikallaan? Nykivät pakkoliikkeet ovat häiritseviä. En tykkää.

Myös monien mainitsemat jokaisessa finaalissa esiintyvät pakolliset luonteet. Mökömökö-örrimörrimies (Cloud/Vincent, Squall, Amarant, Auron you know?), porukan ilopilleri ja lapsiluonne (Yuffie, Selphie, Eiko ja Rikku), se viisas ja syvällinen tantta (Quisty, Freya ja Lulu), tajusitte varmaan poittini? Saisivat kuitenkin kehittää jo jonkun uuden luonteen, alkaa muuten tökkimään. Niin ja haluan välillä tummahiuksisen päähahmosedän. Kasissa oli, muissa pelaamissani ei. Tyhmae.

Katselin muuten eilen vai toissapäivänä x-2:n peligrafiikoita. Hirmuhienot oli. Yksityiskohtia oli huomioitu ja ihan oli ilo katsella... siihen asti, kunnes näin kädet. Miksi ne näyttävät lapasilta, vaikka muuten hahmot ovat ihan viimeisen päälle siloiteltuja. Häiritsee.

On myös pelottavaa, kun joutuu tuijottamaan x-2:ssa Rikkun stringejä tai Yunan pakaroita koko ajan. Nuo tuntuvat olevan pääosassa, eivätkä itse tytöt. En yleensä ole vähänpukeisuudesta välittänyt, mutta liika on liikaa. Minulle tulee paha mieli, kun vien tyttölössin mt. gagalle. Niillä ei ole vaatteita ja siellä on kylmä! Ahdistaa.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ceassa
    Juu ja kaikki nuo nättimallisankaripojut ottavat vähän pattiin myös.
    Et tykkää enää nättimallisankaripoju-Tiduksesta? o.o

En ole laumaeläin.
    Olen mieluummin yksin oikeassa kuin ryhmänä väärässä.

Foot Soldier Darkoth Windark:n avatar
    Liittymispäivä
    2.7.2004
    Sijainti
    Deepest reach of sin
    Ikä
    19

Oletus

Ärsyttävää on päähahmon melkein pakollinen whatever asenne. Se on pelkästään ilkeää, kun joku vuodattaa tunteitaan päähahmolle ja se vastaa tyyliin -mitä sitten? Joskus se naurattaa, mutta useimmiten ei. FFVIII:ssä Irvine on idiootti. Hirveän itse- ja naisrakas tyyppi, joka tosipaikan tullen jähmettyy.
    Death to ME all!

Mahtavat kiitokset signusta Aerthosille!

No masturbating U faggot! huru-ukko:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    Nanjing, China

Lainaus Alunperin kirjoittanut Setzer-44
    FF hahmoissa inhoan sellaisia jotka aina uhrautuu.Kuten FF IV,siinäkin tyypit uhrautuu koko ajan ja mitä siitä tulee jos kaikki heittää veivinsä tai haavoittuu p*ska kuntoon.Myös sellaiset "Save me" tyypit on ärsyttäviä ja mielestäni kuutosessa on ainoat todella hyvät hahmot.
    Todellakin, olet aivan oikeassa siinä, että jotkut tyypit haavoittavat itsensä juonen mukana, ja kappas, sitten onkin edessä taistelu, jossa ei voikaan käyttää hyvää tyyppiä, koska se on niin huonossa, mutta tämä seikkahan tekee pelistä mielenkiintoisen vaikean.
    Dàn pì huà FFfin 28.1.2008.

Foot Soldier
    Liittymispäivä
    3.2.2005
    Sijainti
    Siellä jossain...
    Ikä
    21

Oletus

Uhrautuja tyypit ärsyttävät melko pahasti varsinkin II:ssa ja IV:ssa kun on levelupannut juuri ne häiskät joista minä olen tehny superdupertappajia ja tietty se meni kuolemaan ja game over tuli vähä useammin.
    ...

Bite Bug Cloud_Strife:n avatar
    Liittymispäivä
    4.2.2005
    Sijainti
    Kotosuomi
    Ikä
    21

Oletus

MINUA NIIN ÄRSYTÄÄ SEN TIDUKSEN AINAINEN HUITOMINEN JA YLI-INNOKKUUS JA SE PLLITYS JOKA EI LOPU KOSKAAN.
    Esimtätä ei oikeasti tapahdu, TÄMÄ ON ESIMERKKI ; TIETÄVÄTKÖ KAIKKI MIKÄ ON ESIMERKKI
    Auron: We must beat Sin, but it's most powerful creature in whole world...
    Tidus:YEAH, COME ON , LETS BEAT SIN , HIHIHIHIHIHIHIHII
    SE NIIN ÄRSYTTÄÄ
    olen samaa mieltä kuin Jecht, Tidus on itkupilli

EDIT: Olen samaa mieltä. Kaikki FF hahmot jotka tunnen (VII-->) ovat niin samanlaisia. Varsinkin päähahmot: Pirteitä ja sporttisia miehiä(poikia).Jos Squallia ei oteta laskuun, kaikilla on jopa vaaleat hiukset
    Minä ainakin haluaisin seuraavaan FF-peliin jotain todella omaperäistä
    Viimeksi muokannut SDNKorento : 5.2.2005 klo 21:15:01

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Cloud_Strife
    Olen samaa mieltä. Kaikki FF hahmot jotka tunnen (VII-->) ovat niin samanlaisia. Varsinkin päähahmot: Pirteitä ja sporttisia miehiä(poikia).Jos Squallia ei oteta laskuun, kaikilla on jopa vaaleat hiukset
    Minä ainakin haluaisin seuraavaan FF-peliin jotain todella omaperäistä
    Ei muuten kannata tuplapostata.

Niin, itse inhoan todennäköisesti Tidusta, Wakkaa, Yunaa, tai Auronia. Kolme ensimmäistä on vana niin ärsyttäviä. Tidus ärsyttävä kimittäjä, jonka jutut ottavat kolmannella sekunnilla päähän, Wakka taas sellainen toinen ärsyttävä huonono aikaan huonoa läppää heittävä hoopo, Yuna taas tekopyhä, idioottimaisella äänellä siunattu tytteli ja Auron liian geneerinen superkyynikko, joka pääasiassa murahtelee, eikä loppujen lopuksi olekaan niin kovin cool ukko.

Myös herra Seymour jaksaaärsyttää. Se ääni on nini hirveä, eikä hänessä ole sitä, mitä kunnon pahiksella pitää olla.

Sitten jos mennään vähäsen ajassa taaksepäin, niin Cait Sith osaa hatuttaa ja sattuneesta syystä nimesin hänet ovelasti Cait Shitiksi. En vaan tykkää yhtään. Yuffiekin on täysi idiootti, eikä suhtautumistani kielteisesti kuin ruokkinut se Wutaissa sen perässä ryntääminen. Ärsyttävin koko skenaarion kohta ei kylläkään liittynyt suoranaisesti Yuffiehen. En vain millään löytänyt häntä sen jälkeen, kun hän otti ja heitti porukkani häkkiin. Sen lisäksi vietin rauhaisaa mökkielämää. (Pleikkarin ääressä. Jep jep. Mitä? Eikö se olekaan homman idea?) Ilman GameFAQsia. Luonnollisesti. Kännykkä oli onneksi mukana ja osaavan koinsulttiavun (Tässä tilanteessa isoveljen kaveri/kaverin isoveli. Molemmat ilmaisut käyvät, kosa ne ovat aivan yhtä totta. Hyvät välit onneksi.) numero muistiossa, mikä sitten auttoikin homman saamisessa päätökseen. Aika hämäävästi on tuo Wutai juuri kun saa Tiny Broncon. Sehän ei ole pakollinen vai onko?

Mutta ehkä tämä riittää tältä erää.

Rispektit setistä MKUPille.

Lost Number Irvy:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2004
    Sijainti
    Kokkola
    Ikä
    21

Oletus

No mun mielestä tosi ärsyttävä hahmo on ainakin FFVIII:ssä seifer.Se on tietenkin huvittava katsoo kun se ärsyttää Zelliä ja Zell hermostuu.Mutta miksen Seiferin pitää aina kovistella niin paljon?Se on vaan niin tyhmä sen takia kun se kovistelee niin paljon.Ja onhan tietenkin ne kans ärsyttäviä hahmoja jotka vispaa käsille.Niin ja Rikkukin välillä vähän rasittaa kun se on niin yli ilonen aina.Se ei koskaan oo vihanen eikä se koskaan suutu.No muuta ei nyt tuu mieleen mutta jos tulee niin edittaan jälkikäteen.

Lainaus Alunperin kirjoittanut ascalon
    Aika hämäävästi on tuo Wutai juuri kun saa Tiny Broncon. Sehän ei ole pakollinen vai onko?
    Niin mun muistaakseni se ei ois pakollinen.Mutta en oo asiasta ihan varma.
    Viimeksi muokannut irvine_90 : 5.3.2005 klo 20:09:07

Suuri kiitos cRaZy Al BhEd:ille tästä upeasta setistä

Mage freya™:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2003
    Sijainti
    Satakunta
    Ikä
    27

Seikka minkä takia ihmiset löytää näin paljon miinusta FF:n hahmoista johtuu luullakseni niiden tekijöistä, tuolla Japanin maalla nyt vaan ollaan niin erilaisia. On niin paljon erilaisia ihmisiä luonteelta ja koko kulttuuri yleensä, joten pakko niillä on olla joku vaikutus siihen miten pelin luonne muovautuu.

Mitäköhän FF:t ovat saaneet arvosteluissa Japanissa? Aika paljon varmaan. Mun mielestä sais viljellä enemmän tätä samurai-filosofiaa, josta japanialaiset ovat niin kuuluisia. Kunnia, sopivissa määrissä ylpeys ja kuus litraa verta .

Odotan itse innolla FFXII:tä tappelu sydeemin ja sen takia, että maailma on Ivalice. Ottaa vaan vähän päähän se(eikä niin vähääkään), että Ivalicessa, kuten tiedämme on about 5 eri rotua porukkaa, mutta koko PARTY on tarvinnu tehä ihmisistä (Hume)(Frania lukuunottamatta), MINKÄ TAKIA? Saapi olla hahmoilla todella hyvät taustat, paikkaamaan tota vajetta!

Parasta hahmois on se, että ne on erilaisia, niillä on syvyyttä ja että ne on siten kiinostavia... Mut joo odotan silti kovasti ... Nii aika ihme, että yks hahmoista on prinsessa, yks varas, yks merirosvo/salakuljettaja ja että paha imperiumi on sodassa toisen valtion kanssa. Rupee mielestäni oleen vähä kliseistä. Yleisesti siis inhottaa sellanen, että kaikki hahmot on niin samanlaisia.

Joskus pistää myös pännimään se, että kaikki päähahmot on sellasii jotensakin tunnevammasia, mut yleensä kyllä loppuun päin mennessä siitä päästään eroon. Poikkeus on tietysti Zidane, joka sit taas on sellanen liian energinen "apina" . Ääninäyttelystä sen verran, että siinä ollaan jotenkin onnistuttu hyvin (Lulu, Tidus, Auron, Paine...), mut sit on taas niitä huonoja tyyppejä... Japanin kielisen ääninäyttelyn saisi jättää vaihtoehdoksi, mielestäni.

Mahtoko tulla hippasen off-topickia tossa jossain kohtaa ...
    Viimeksi muokannut freya™ : 7.3.2005 klo 13:13:11

Dragon Roxsheena:n avatar
    Liittymispäivä
    20.7.2003
    Sijainti
    Roseraie
    Ikä
    22

Oletus

Niin ja haluan välillä tummahiuksisen päähahmosedän. Kasissa oli, muissa pelaamissani ei. Tyhmae.
    Täysin samaa mieltä! Nyky-Finaleissa ei muun värisiä hiuksia päähahmolla enää näykään, hyvänä esimerkkinä tuleva FF12 jossa ei yhdelläkään ainakaan tähän asti pelattavalla hahmolla ole tummia hiuksia. Ovatko Squaren sedät ja tädit niin kiintyneitä vaaleisiin kutreihin O.o? Minulla ei ole mitään blondeja vastaan, mutta ihan vaihteen vuoksi voisi laittaa pääosaan tumman ja tulisen miehen. Tummia naisia sen sijaan on kyllä nähty (Tifa, Rini, Lulu, Dagger ym.).

Olen huomannut että yleinen nalkutuksen aihe on se, että hahmot ovat teini-ikäisiä. Jos joku ei ole vielä huomannut, niin teini-ja murrosikäiset ovat kyllä pelien suurin kuluttajaryhmä. Ehkä heidän oletetaan samaistuvan paremmin omaa ikäluokkaansa oleviin hahmoihin, eikä mitään keski-ikäisiä Auron-setiä uskalleta siis pistää pääosaan. Täytyy kyllä myöntää, että itsekin pelaan mieluummin peliä jossa pääosassa on nuori ja komea mieshahmo kuin vanha ryppyinen papparainen ( en nyt tarkoita Auronia). En kuitenkaan vaadi mitään nukkekasvoista kansikuvapoikaa. Komeuttakin on erilaista. Luonnekin vaikuttaa hahmon kiinnostavuuteen kovasti.

Naishahmot ovat myös ruvenneet toistamaan vanhoja stereotypioita. Miehien kompastuskivi on ehkä vaaleat hiukset, mutta eivät ne naishahmotkaan aina niin täydellisiä ole. Tai itseasiassa ovat. Ainakin ulkoisesti. Ei ainuttakaan ryppyä tai luomea, joka todistaisi että heilläkin olisi oikea iho. Onneksi Lululle nyt on sentään keksitty laittaa se kauneuspilkku. Lisää luomia ja pisamoita mukaan nyt kun on grafiikkakin kehittynyt niin huimasti. Ei kukaan nyt mitään finnejä ja aknea halua katsella, mutta minusta kaikenlaiset pikku yksityiskohdat olisivat kivoja.

Oletus

Niin ja haluan välillä tummahiuksisen päähahmosedän. Kasissa oli, muissa pelaamissani ei. Tuhmae.
    Tuolla vaaleahiuksisuudella voi olla jotain tekemistä japanilaisten ulkönäön suhteen. Japanissa erittäin suuri osa ihmisistä on tummahiuksisia. Ehkäpä siihen halutaan miesten suhteen muutosta. Tämä on vain spekulointia, mutta niin minä ajattelisin. Naisista en tiedä, enkä ala sitä edes miettimään.

Itse hahmojen suhteen inhoan sitä, että peleissä (kuten on jo mainittu) on aina ilopilleri, örrikkäsetä ja viisas mietiskelijä. Myös pahikset ovat (Seiferiä lukuunottamatta) tumma- ja pitkähiuksisia ilkiöitä. FFVIII oli mukavan erilainen, mutta hahmoja olisi saannut olla enemmän.

Siinä taisi tulla kaikki.
    Viimeksi muokannut Vekkuli : 17.3.2005 klo 11:25:04
    The voice ceases and the pain is ceaseless
    It keeps eating into my heart for eternity

Sana-chan ja Mici on virtuaaliveljiä~ <3
    Azy on söpis~ <3

Foot Soldier DarkWater:n avatar
    Liittymispäivä
    17.2.2005
    Sijainti
    TRE
    Ikä
    24

Oletus MUA ÄRSYTTÄÄ!!

FF hahmot ovat yleisesti ottaen tosi hienosti suunniteltuja ja muutenkin toimivia, mutta joitain asioita voisi tietysti karsia/ parannella.

1. Ainainen PlayStation ongelma: Hahmojen hiukset! Surullista kun hiukset ovat yksi suuri kökkäre. Toisaalta tämä ei häiritse Cloudin kaltaisissa piikki-tukka hahmoissa. Ongelma tosin muissakin peleissä.

2. Sukupuolten välinen epätasaisuus: Miksi nais hahmot ovat aina huomattavasti heikompia teholtaan ja HP:ltään?

3. ??? hahmot: En pidä niistä hahmoista jotka edustavat jotain hyvin outoa... tarkoitan että he erottuvat porukasta olemalla..öö... friikkejä. Esim. Caith sith, Quina, Amarant, Kimahri. Miä ne ovat?!?

4. Pahisten lempeys: Pahisten pitäisi olla julmempia. Sephiroth on hyvä ja tavallaan myös Ultimecia, mutta Kuja ja Sin ovat tosi huonoja!! Sellaisia ihollisia vastaa taistellessa tulisi olla hieman jännittynyt. Kujan kohdalla on vain että: aha taasko sitä pitää hakata..

5. Tahtoisin nähdä enemmän ilman aseita tapahtuvaa taistelua. Tarkoitan näitä Tifan kaltaisia hahmoja joilla aseena on erilaiset hanskan ym. Ei mitään elämää suurempaa miekkaa. Ja voi luoja se Wakkan pallo mitä se viskoo.. Kyllä ottaa päähän katsella kun se paiskoo sitä ympäriinsä.

PS. SELPHIE ON MAHTAVA! Elkee kiusakko sitä.. Murr...
    *Moment is just a short time*

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä