+ Vastaa ketjuun
Sivu 7 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Näkyvissä tulokset 91 - 97. Tuloksia yhteensä 97.

Ketju: Mitä FF-pelien hahmoissa eniten inhoatte?

Foot Soldier Hammasharja:n avatar
    Liittymispäivä
    7.12.2009
    Sijainti
    Roi
    Ikä
    19

Oletus

Sitä kun jokaisessa FF:ssä pitää olla ylipirteä tyttö, joka on lähes aina hyödytön taistelussa tai ei mitään tekemistä juonen kanssa. Myös tylsät hahmot, oikeasti persoonattomat sellaiset sapettaa, kun ne vaan liittyy ryhmään ilman syytä. Ja jos Final Fantasyssa on nyt pakko olla pari kolme tyttöä, niin mielellään joku persoonallinen ja luonnetta omaava nainen, ei aina se neitopulassa/ylipirteä varas-ninjatyttö. Toinen sapettava asia on kun päähenkilöt ovat niin nuoria, päähenkilö saisi olla mielellään vanhempi ja kokenut sankari, alkaa kyllästyttämään ne teini-ikäiset pikkutyttöjen päiväunien kohteet

... Naskali:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2005
    Ikä
    14
    Blogimerkinnät
    27

Oletus

UUden Final fantasyn päähahmon pitäisi olla kehitysvammainen. Ja Homo. Vituttaa kun vähemmistöjä syrjitään. Muuten ei ole hahmoissa valittamista.

EX-SOLDIER Juripa:n avatar
    Liittymispäivä
    12.10.2003
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut NaXali Katso viesti
    UUden Final fantasyn päähahmon pitäisi olla kehitysvammainen. Ja Homo. Vituttaa kun vähemmistöjä syrjitään. Muuten ei ole hahmoissa valittamista.
    Vähänkö repesin kun luin tämän. Mutta eikös Vaan ole kaikkea tätä? Jos häntä voi nyt sanoa päähahmoksi

Miksi lähes aina jokainen päähahmo on mies? Kutosessa päähahmo oli nainen, jolla oli enemmän tarinaa kun Cloudilla ja Squallilla (tai sitten ei). Mutta Terra osoittaa, että tälläisissä peleissä voi hyvinkin olla naispuolinen sankari. En nyt laske tähän X-2:n Yunaa. Jo kymmenessä Final Fantasyssä päähahmo on aina ollut joku piikkihiuksinen teini tai apina.

Oletus

Miksi kaikkien hahmojen pitää aina taistelussa hyppiä paikallaan tai tehdä rytmistä liikettä joustamalla polviaan?? Esim. Tiduksen polvi-nylkytys ja miekanheilutus taistelussa oli naurettavaa, samoin Quinan ja Cait Sithin pomppiminen.

Myös random-hahmot ärsyttävät omalla tavallaan: esim. kympin olisi voinut vetää läpi ilman Lulun läsnäoloa. Lisäksi FF12:n henkilöt Vaan ja Penelo ovat ehkä randomeimmat tyypit ikinä, sillä "juoni" keskittyy Ashen ja Baschin sekä muutaman vihulaisen ympärille. Vaan on koko hommaan vain satunnainen sivustakatsoja, jota ei ole koko pelin aikana alkulässytystä lukuunottamatta pakko pitää partyssä.

YouTube.com/Soigge - FINAL FANTASY XIII-2 Demo COMPLETE WALKTHROUGH

Foot Soldier FF-Freak:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2009
    Sijainti
    Black Mage Village

Oletus

Oikeastaan missään muussa pelissä ei ole mitään ärsyttävää lukuunottamatta FFVIIn mies- sekä naishahmot. Ensinnäkin ne ovat todella tylsän oloisia ensinäkemältä, kun esimerksi vertaa niitä FFVIIhin tai FFIXään vain katsomalla. En ymmärrä mikä minua ärsyttää niissä mutta ei oikein tahdo iskeä mikää tuossa kahdeksikossa. Ainoastaan Squall on siedettävä ja kaikista mielenkiintoisin henkilö, johtunee myös siitä että hänellä on gunblade, jota pidän ehkä kaikkein hienoimpana aseena. Mutta kaikissa on jotain huonoa kuten nyt Squallissa joka angstaa minkä kerkeää. Cloudissa sen nyt "ymmärtää" mutta Squallilla se on melkein tekaistua... tai näin minä asian näen. Irvinekään ei ole kummoisempi. Olisi ehkä paljon siedettävämpi jos se hänen jumalaton naistennaurattamisensa vähän hellittäisi. Zellissä en näe tosin mitään huonoa. Ja paskanmarjat. Hänen ilmeensä on niin omahyväisen näköinen että oksettaa. Mitään muuta hänestäkään tule mieleen kuin kaamea macho leipomassa sotilaille lärviin ja sitten pussailemassa nyrkejään ja huutelemassa herjoja. Selphiestä en juurikaan tiedä mutta ylipirteistä Duracel-pupuista en ole tykannyt ikinä. Samalla tavalla Eikokin ottaa kaaliin välillä niin että huh...

Niin ja anteeksi vaan jos meni vähän väärään paikkaan tämä. Häröilyyn olisi sopinut ehkä paremmin.

Oletus

Minä en niinkään ikinä vihaa mitään hahmoa suoranaisesti, mutta onhan niitä hahmoja joista ei sitten pidä tai ne ärsyttävät syystä tai toisesta.

Final Fantasy XIII- pelissä ollut Vanille tyttönen ei oikein ollut mieleeni. Hahmon design oli ihan kiva, mutta luonteeltaan likka ottaa minua useinkin hermoon, kun peliä pelaan. Ylipirteät ja vilkkaat tytöt, jotka nauravat ärsyttävästi ja "esittävät" lopulta sellaista syvää salaisuutta sisällään kantavaa tyttöä eivät oikein ole mieleeni. Vanillessa ikävä kyllä nämä piirteet tulevat ilmi monessakin kohtaan ja se ei vain uppoa minuun.

Toinen ärsyttävä hahmo on Shinra Final fantasy X-2:sesta. Sellanen pikku lapsinero ei vain säväytä mua. Hän on vähän asenteeltaan sellainen että tiedän kaiken, mutta sitten jos ei tiedä, hän vain kommentoi: "Oon vaan lapsi". Se on hieman ärsyttävää ^^'

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Juripa Katso viesti
    Vähänkö repesin kun luin tämän. Mutta eikös Vaan ole kaikkea tätä? Jos häntä voi nyt sanoa päähahmoksi
    Loukkaus kehitysvammaisia kuin homojakin kohtaan. Vaan kuuluu omaan kategoriaansa. Kuten squinkkeli sanoi, Vaan ja myös Penelo ovat ihan randomeja hahmoja, joita ilman peli kulkisi ihan normaalisti, melkein paremminkin kun ne hahmot eivät ottaisi päähän. No Penelo oli neutraali, mutta Vaan, jonka piti olla päähenkilö oli turhin ikinä.

Häpeäkseni myönnän, etten ole pelannut montaakaan FF peliä.. läpi. Monet ovat voivotelleet, että FFXII:n kaikki hahmot ovat paskoja, mutta minun hermojani raastavat kaikki FFX:n hahmot. :< Vähän aikaa olen sitä pelannut ja yhdessä välissä innostuin uudestaan ja kehitin hahmoja aika kauan kunnes tuli video. Laitoin äänet pois telkkarista ja aikani katsoin sitä videota kunnes kiehui yli ja sammutin koko paskan. En ymmärrä, miten jotkut pelihahmot pystyvätkin saamaan hermoni niin kireälle. Yuna ja Tidus olivat ärsyttävimmät.

FFXIII:ssä, jossa olen myös aika alussa, mutta olen alkanut myös lämpiämään tälle pelille, yksi hahmoista, jota inhoan on Snow. Voi luoja. Siinä on ehkä yksi Squaren stereotyyppisin hahmo ikinä. Stereotyyppisellä hahmolla tarkoitan taas tällaista hahmoa, minkälainen täytyy olla joka pelissä. Sen partahaituvatkin ärsyttävät. EIKÄ SIITÄ OLE MITÄÄN HYÖTYÄ TAPPELUISSA GODDAMIT. ):< Tuollaiset sankarihahmot, jotka vedetään niin yli ärsyttävät eniten..

En jaksa muita yksittäisiä hahmoja luetella vaan sanon, mikä ärsyttää finalien hahmoissa eniten. Niissä ei ole mitään uutta. On sankarihahmo, angstihahmo, ylipirteä hahmo etc. Kaikki on jo nähty. Ei mitään, jos hahmoista saa muuten kiinnostavia ja niihin saisi enemmän luonteenpiirteitä niin sitten, mutta kun ei vain pysty.
    Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä