Suljettu ketju
Sivu 1 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 44.

Ketju: Moderaattoreita haetaan

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus Moderaattoreita haetaan

Ylläpidon keskuudessa on ollut keskustelua moderaattorikannan päivittämisen tarpeellisuudesta, joten tässä nyt ollaan. Muutamia liian epäaktiivisia onkin karsittu jo pois, samaten joillekin on suotu lisää alueita.

Tämä on nyt kuitenkin virallinen ilmoitus. Eli moderaattoreiksi haluavat laittakoot vapaamuotoisen hakemuksen yksityisviestinä minulle, jossa on jonkinlaiset perustelut hakemiselleen ja toivomus päästä joillekin alueille. Kun tarpeellinen (toistaiseksi määrittelemätön, luultavasti noin kaksi viikkoa) aika on kulunut ja ylläpito on käsitellyt kaikki ehdokkaat, ilmoitetaan tässä ketjussa uusista moderaattoreista ja heidän alueistaan. Lisäksi kyseiset henkilöt saavat yksityisviestien kautta muita aiemmin tietää tulleensa valituiksi.

Jos on kysyttävää, tänne saa postata.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

SeeD Kippe:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2002
    Sijainti
    Hki, henkisesti porilainen <3
    Ikä
    26

Oletus

Olisi yleisen sekamelskan ja turhan vaivan säästämiseksi suotavaa nyös kertoa, mille alueille moderaattoreita lähinnä haetaan.
    ÖÖÖYÖÖÖYYÖÖÖ

Go ahead, hop in. Potri:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    24

Oletus

Oletettavasti aktiivisille alueille joilla ei ole paljon modeja. Toisinsanoen

Elokuvat & TV
    Fiktio & Kirjallisuus
    Anime & Manga
    Final Fantasy X- (etenkin joku FFX-2:en läpi pelannut siistimään kysymys ja läpimenneet ketjuja)
    Edit: Yleiset peliaiheet

Muut eivät mielestäni modelaattoreita kaipaa.

Muistuttaisin vielä että modelaattorius on enemään kuin custom rankki ja delete nappi. Se on työtä yhteisön, ihmisten, eteen. Modelaattoreiden tulee tuntea alueensa aihepiiri, auttaa jäseniä näiden ongelmissa ja pelkän viestin poiston lisäksi myös ystävällisesti opastaa harhatielle eksynyttä nyyppää PM:llä.
    Viimeksi muokannut Potri : 24.5.2004 klo 16:56:31

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Hakea saa minne tahtoo, mutta noille vähämoderoiduille alueille kaivataan enemmän moderaattoreita kuin muualle.

Niin, ja jopa GM-virkaa saa hakea jos katsoo sen perustelluksi, mutta uusia GM:iä ei oteta välttämättä yhtään.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Minusta kaksi viikkoa on hakuaikana melkeinpä kohtuuttoman pitkä. Jos ei ole niin aktiivinen, että huomaa tämän ketjun ja vastaa siihen alle viikossa, mieluummin muutamassa päivässä, ei taatusti sovellu modeksi.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Kaksi viikkoa oli viitteellinen ja ainoastaan sen vuoksi, että edes joku raja olisi. Mutta onhan se hakuaikana tosiaan liian pitkä. Sovitaanpa näin, että 28. päivä olisi viimeinen hakemusten lähettämiseen. Alunperin ajattelin 29:ttä, mutta silloinhan on Kipellä bileet.

Goblin Sergei Susi:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2004
    Sijainti
    Tampere

Oletus

Minä kai olen liian nyyppä?
    ex- Herra Hillomunkki

Olen kaunis kuin kukkanen, viisas kuin Salomo ja kiltti kuin Joulupuki. Että hähää sulle vaa.

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Mr. Hillomunkki
    Minä kai olen liian nyyppä?
    Eipä minullakaan varmaan hirveästi mahdollisuuksia taida olla, vai? Mutta jos nyt joskus saisin mahdollisuuden haluaisin varmaan tuonne FFX- alueelle kun olen kerran FFX:än ja FFX-2:sen pelannut läpi paremmin kuin minkään muun. Sellainen kysymys mulla olisi että riippuuko moderaattoriksi pääseminen yhtään siitä kuinka vanha on ja onko siinä mitään muita tärkeitä vaatimuksia paitsi tietenkin, että on hyvin aktiivinen?

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tidus13
    Sellainen kysymys mulla olisi että riippuuko moderaattoriksi pääseminen yhtään siitä kuinka vanha on ja onko siinä mitään muita tärkeitä vaatimuksia paitsi tietenkin, että on hyvin aktiivinen?
    Mitäpä nyt turhaan elämän realiteetteja vastaan tappelemaan, eli suhteet ja tunnettavuus parantavat merkittävästi mahdollisuuksia. Aika pitkälti asia on kiinni käyttäjän omasta persoonasta. Jos kirjoittaa tasapaksuja viestejä ja on muutenkin aika hissukka, niin ei se ainakaan paranna todennäköisyyksiä päästä moderaattoriksi.

Aktiivisuushan on ehkäpä se tärkein, mutta aktiiviseksi tiedetty henkilö on yleensä myös entuudestaan tunnettu.

Hakemuksia saa edelleen lähettää ihan kuka tahansa, mutta kannattaa pitää odotukset tulosten suhteen realistisella tasolla.

1st Class Enemy Granite:n avatar
    Liittymispäivä
    7.1.2003
    Sijainti
    Sin City

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gabriel van Kascanos
    Aktiivisuushan on ehkäpä se tärkein, mutta aktiiviseksi tiedetty henkilö on yleensä myös entuudestaan tunnettu.

Hakemuksia saa edelleen lähettää ihan kuka tahansa, mutta kannattaa pitää odotukset tulosten suhteen realistisella tasolla.
    Lienee myös ihan aiheellista olettaa, että FFFin foorumeista olisi hyvä olla jo jonkin verran kokemustakin takana? Eli kovin uudella, etenkin alle kuukauden vanhalla jäsenellä ei varmaankaan ole kovin todennäköisiä mahdollisuuksia päästä moderoimaan?
    signed by Astralberry
    ---------
    "This is really gonna hurt."

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Graniitti
    Lienee myös ihan aiheellista olettaa, että FFFin foorumeista olisi hyvä olla jo jonkin verran kokemustakin takana? Eli kovin uudella, etenkin alle kuukauden vanhalla jäsenellä ei varmaankaan ole kovin todennäköisiä mahdollisuuksia päästä moderoimaan?
    Kyllä. <-- Postauksen koko asiasisältö, kuvittele mukaan jotain muutakin jos lyhyys häiritsee.

media-assistentti Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tidus13
    Eipä minullakaan varmaan hirveästi mahdollisuuksia taida olla, vai? Mutta jos nyt joskus saisin mahdollisuuden haluaisin varmaan tuonne FFX- alueelle kun olen kerran FFX:än ja FFX-2:sen pelannut läpi paremmin kuin minkään muun. Sellainen kysymys mulla olisi että riippuuko moderaattoriksi pääseminen yhtään siitä kuinka vanha on ja onko siinä mitään muita tärkeitä vaatimuksia paitsi tietenkin, että on hyvin aktiivinen?
    No eipä minullakaan taida olla oiekin mahiksia päästä modeksi, vai onko?
    Mutta olisinhan minä tietysti kiinnostunut Anime/Manga ja FFX/FFx-2 alueille... Vaikka olisihan se tietysti ihan mukava se Fakta/Kirjallisuus, mutta en ole kovin aktiivinen ollut viime aikoina, eikä minua tunneta täällä vielä kunnolla, kun olen aika uusi. Nyyppä...

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Sinulle (ja muille) voisin todeta, että ei todellakaan tuolla liittymispäivämäärällä ja postitusluvulla ole mitään mahdollisuuksia moderaattoriksi. Kyseessä on jo puhdas "turvallisuusriski". Miettikääs ottaisitteko itsenne näinkin isolla foorumilla moderaattoriksi, kun moderaattori saa kuitenkin yhdelläkin alueella paljon tuhoa aikaan.

Sanoisin vielä sen, että moderaattorin virka ei ole mikään hieno juttu johon kannattaa tähdätä ja odottaa hetken aukeamista jolloin siihen pääsisit. Jos haluat toimia yhteisön hyväksi, pitää foorumit kunnossa, olla mukana kehittämässä foorumia ja sivustoa, niin ehkäpä sinusta aikanaan tulee mode.

Loppukevennykseksi ja helpotukseski voisin läntätä täysin subjektiivisen mielipiteen: Minä arvostan huomattavasti enemmän jäseniä, jotka tuottavat sivulle materiaalia (siksi sivu on olemassa ja elossa) kuin muutamaa hassua foorumin luuttuajaa. Ei sillä, että arvostuksellani olisi mitään merkitystä...
    "Mmmwhmmwhhm..."

1st Class Enemy Granite:n avatar
    Liittymispäivä
    7.1.2003
    Sijainti
    Sin City

Oletus

Kreifi sanoi sen nyt sitten ihan selvällä suomenkielellä, mitä itse yritin hienovaraisemmin tuossa aiemmin vihjata (ei näemmä mennyt perille). Eli vaikka minä en modeja valitessa mitään päätöksiä teekkään, niin alle kuukauden foorumin jäsenenä olleella ei ole mitään mahdollisuuksia päästä modeksi, tuskin edes kellään alle puoli vuotta "vanhalla" jäsenelläkään.

Pelkkä pitkäaikainen jäsenyys ei myöskään luonnollisesti pelkästään riitä. Yhdyn myöskin Kreifin julistukseen moderoinnista yleensä, sillä siihen liittyy paljon muutakin kuin pelkästään oman nikin ilmestyminen "Forum Leaders"-valikkoon ja valta deletoida viestejä.

Toivottavasti tuo oli nyt tarpeeksi selkeästi ja suoraan sanottu.
    signed by Astralberry
    ---------
    "This is really gonna hurt."

Smile

Graniitti

Eli vaikka minä en modeja valitessa mitään päätöksiä teekkään, niin alle kuukauden foorumin jäsenenä olleella ei ole mitään mahdollisuuksia päästä modeksi, tuskin edes kellään alle puoli vuotta "vanhalla" jäsenelläkään.
    Arwen oli ollut alle kuukauden jäsenenä kun siitä tuli mode.
    ..ja itsekin sovin tuohon alle puoleen vuoteen.

Toosin ajat ovat siitä ehkä hieman muuttuneet, mutta tuo (alle) puoli vuotta ei kuulosta mahdottomalta. Olettaen että jäsen on sinä aikana osoittanut omaavansa järkeä päässään.

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä