+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 31.

Ketju: Sonic the Hedgehog

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus Sonic the Hedgehog

En ole varma kuuluuko tänne, siirtäkää jos ei kuulu ^^ enkä löytänyt searchilla tämmöistä...

Kaikkiahan (ainakin osa) tietävät tämän nopean sinisen piikkipallon, Sonicin. Pelaatteko enää niitä vai onko se jäänyt teiltä historiaan? Mitä mieltä olette Soniceista? Lempi hahmonne siinä?

Pelailen sitä taasen nykyään segan emulaattorilla, koska oman segan ohjain on rikki... Sonicit ovat erittäin hyviä pelejä ja myös sarjakuvia (on OLLUT kaksi kolme sarjakuvaa kunnes ne hävisivät )...En ole varma onko siitä tehty animea/jotain ohjelmaa... Lempihahmoni ovat: Knucles, Shadow (esiintyy Sonic the hedgehog adventure 2:sa) ja Sonic . Arvosanaksi annan Soniceille 9!! Kertokaas te nyt omat mieli piteenne .

edit://Täältä saa emulaattorin ja täältä saa sonic romeja !

/Minun alueellani ei emulattoreita mainosteta, ne kun on kuulemma laittomia. - pv
    Viimeksi muokannut pohjaventtiili : 31.7.2004 klo 20:50:25
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Ectoplasm! Highwayman! Toffee-nose! Real Emotion:n avatar
    Liittymispäivä
    10.6.2004
    Ikä
    23

Oletus Sonicista

No joo, kyllä sitä on Sonicia tullut pelattua. Tosin uusin GameCuben Sonic on hirveä. En tajua mistä ne ovat palkanneet ne ääninäyttelijätkin. Kentät ovat liian samanlaisia ja en pidä siitä, että kentässä pitää pelata niillä kaikilla kolmella hahmolla. Paras Sonic taitaa olla Dreamcastin ensimmäinen Sonic.
    Sitten ne ihan ensimmäiset Segalla esim. Sonic2. Lempihahmoni on kai Tails.
    Tosin Shadow, Knuckles ja itse Sonic ovat myös ihan siedettäviä hahmoja.
    Mutta alaspäin on tämä kuuluisa siilikin menossa.
    The captain got angry.

Oletus

Joskus pelasin segalla älyttömästi Sonicia kun kävin kavereilla ja joskus kun jouduin olemaan sairaalassa viikkoja putkeen niin Sonicin peluu oli lempi puuhaa.

Lempia hahmo on tottakai Sonic.
    Itselläni on vain snessin Sonic peli (ja sekin romina vain ).
    Ja olihan minullakin joskus yksi sarjakuvalehti mutta minultakin se katosi mysteeriseesti.
    Niin ja Sonicista on tv sarja mutten tiedä onko sitä suomen tv:ssä pyörinyt, itse katsoin taivaskanavilta sitä ja kanava oli joku ihan ihmeellinen.
    Vhs:sälle nauhotettuna löytyy pari tuntia.

Pidän.

Hornless vegeta:n avatar
    Liittymispäivä
    21.2.2004
    Sijainti
    Dota
    Ikä
    23

Oletus

Sonic, ensimmäinen pelini mitä olen koskaan pelannut. Loistava tasohyppely peli, tuli kyllä tahkottua älyttömänä tätä. Sonic 1&2 ja Pinball on vedetty kaikki läpi, Sonic 2 vielä ihan kaverin kanssa, tai ainakin yritetty. Paras hahmo on tietysti itse Sonic, mutta tails on myös hyvä. Olen muutes nähnyt joskus sonic piirrettyä ja löytyy vielä yksi sarjakuva lehti. Harmi, kun vaan seega ei suostu enää toimimaan niin ei soniccia voi pelta. Sonic Roks Roks.

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Olen varmasti yksi niistä harvoista, joilta ovat jääneet väliin Sonicit ja Sega. Onhan sitä tietenkin tullut pikkuisen kokeiltua joskus kauan sitten, mutta mitään sen suurempaa pelisessiota en ole kokenut.
    Mutta se mitä peleistä muistan, niin voin sanoa että ne ovat ansainneet paikkansa tasohyppelyjen huipulla.
    Kentät ovat hienoja ja vauhtia riittä. On myös mukavaa että pelissä ovat mukana Tail ja Knucles, Sonicia unohtamatta. Myös Robotnik on koominen ilmestys muhkeineen viiksineen ja outoine härveleineen.

Mutta pitää varmaan otta virhe takaisin ja pelailla Sonic- pelejä vaikka emulaattoreilla. Ja muuten paras hahmo on tietenkin Sonic.

Foot Soldier Lakota:n avatar
    Liittymispäivä
    16.6.2004
    Sijainti
    Rakuen
    Ikä
    25

Oletus

Kyllä vaan....Sonic. Tuo tosiaankin mieleen muistoja lapsuudesta, jolloin meillä oli kaverini kanssa tapana yrittää saada tuo Segan supersiili juoksemaan niin nopeasti, ettei sitä enää näy ruudussa Segaa en tosin itse omistanut (enkä vieläkään), joten Sonicin pelaaminen jäi suurimmaksi osaksi siihen. Sarjakuva tuli kait tilauksena puolisen vuotta minullekin ja pitäisi olla vielä tallessakin jossain varaston uumenissa (sinne voi mennä vain auraustraktorin perässä, jos uskaltaa).
    Lempihahmoni on kyllä Sonicin lisäksi Tails ( Minulla on pehmolelukin. Kaksi häntää, miten söpöä! ).
    Pelasin eilen sitä Sonicin PS2-versiota ja kyllähän meno melko samalta näyttää, ja nyt Sonicia on mahdollista ohjata muuallekin kuin vain vasemmalta oikealle. Kaiken kaikkiaan omalaatuinen ja hauska peli.
    When the world is coming to an end, Paradise will appear somewhere on Earth.
    But only wolves will know where to find it.

Isosti kiitoksia LizzieFoxille ihanasta signusta

Goblin Sergei Susi:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2004
    Sijainti
    Tampere

Oletus

Sonicit ovat hyviä pelejä. Meillä on ykkönen ja kakkonen sega mega drivelle, mutta viime päivinä ne ovat jääneet hieman vähemmälle käytölle. En ole päässyt kumpaistakaan kyllä läpi... Ykkösen Labyrinth Zone ja kakkosen vika loppis ovat minulle liikaa. Uusimmat Sonicit ovat kyllä aika säälittäviä taidonnäytteitä. Kolmosesta eteenpäin menee jo pöhköksi. Sonic ja Knuckles ovat ainoat siedettävät hahmot koko pelisarjassa. ( Ei, Tails ei ole siedettävä.)
    ex- Herra Hillomunkki

Olen kaunis kuin kukkanen, viisas kuin Salomo ja kiltti kuin Joulupuki. Että hähää sulle vaa.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Muistan olleeni aikamoinen Sonic-guru Sega Megadriven vallitessa pelimarkkinoilla Vedin Sonic ykkösen, kakkosen, kolmosen sekä Sonic & Knucklesin 100% läpi, myös yhdistelemällä kakkosta ja kolmosta epävirallinen nelososan, eli Sonic & Knucklesin kanssa. Sain Tailsille, Sonicille sekä Knucklesille, ne (miksi niitä nyt kutsuttiinkaan) supervoimat, niitä taisi olla myös kaksi eri versiota, sekä sain avattua bonuskentät, jotka sai VAIN keräämällä jokaisesta Sonicista kaikkia timantit. Omakehu haisee, mutta oli pakko hieman leijua

Soldier Naukseri:n avatar
    Liittymispäivä
    16.7.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    20

Talking

Totta kai minä pelaan Soniceja ne on legendaarisia!
    Mun eka pelini segalle oli Sonic2 vaikea mutta hauska peli
    Tämä uusin sonic heros on aika ihmeellinen keksintö se tuntuu vähän hatusta vedetyltä

No niin takaisin aitojen Sonicien pariin toinen segan pelini oli sonic1 (jee)
    Ja kolmas pelini oli sonic3! Siitähän kaikki sitten siitä lähtien aloin joka aamu seitsemältä Sonicia pelaamaan (aamuvirkku kun olin)
    Ja lempihahmoni on Knuckles hauska punainen (ehkä siili) otus
    Joten johtopäätös: Sonic rules!

"There's a breeze in this castle, I think it must be getting old , dood."

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Cool

Sonic, on yksi parhaista tasoloikista ehdottomasti. Sitä sanotaan Mario klooniksi, mutta omasta mielestäni nämä pelit ovat kuin yö ja päivä. Ne ovat tasoloikkia, mutta siihen se yhtäläisyys sitten jääkin.

Sonicissa mennään lujaa lujempaa ja älyttömästi pysähtyminen ei ole pakollista ellei halua tutustua paikkoihin vähän tarkemmin. Kentät ovat haastavia, ja suuri nopeus saattaa joskus aiheuttaa kinkkisiä tilanteitakin varsinkin jos edessä on esim. liikkuvia tasanteita joiden päälle pitäisi päästä.

Sonic ykköstä, kakkosta ja Sonic & Knucklesia tuli pelattuaihan Megadrivella, muihin tutustuin emulaattoreiden kautta.

Cubelle löytyy Sonic Adventure 2 Battle joka on varsin onnistunut transitio kaksiulotteseista yliäänijuoksusta kolmiulotteiseen. Sonic Adventure DX:kin olisi tarkoitus hankkia joskus.
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Pakko nostaa tämäkin aihe kun ei ole tähänkään tullut postattua ja muutenkin on tullut pelattua Sonic pelejä lähinnä 2d Sonic pelejä emulla. Sonic Sonic 2 Sonic 3 ja Sonic and Knucles pelejä on tullut pelattua Megadrive emulla ja yhtäkään en niistä ole vielä päässyt läpi. Sonic 3:sessa on se hyvä puoli että saa muistiin mutta muissa Sonic:keissa pitää pelata suoraan putkeen peli jos haluaa mahdollisesti vetää pelin läpi. Mitä tulee 3d Sonic peleihin niin Sonic Adventure DX:ää olen vain kokeillut demon muodossa PC:llä niin siihen en oikein osaa sanoa muuta kuin demon mukaan näyttää ihan ok peliltä varsinkin Sonicin taso. SA 2:si minulla oli GameCubella joskus silloin kun sen ostin ensimmäisinä peleinä mutta myin ja vaihdoin sen toiseen peliin koska kyllästyin siihen. Mutta kyllä se ihan hyvä peli oli muttei vaan niin hyvä kuin 2d Sonicit varsinkin ne tasoissa soivat lauletut biisit olivat jotkut hyviä kuten esim Escape from the City biisi. Mutta kyllä Sonicit rulez varsinkin vanhat 2d Sonicit.

EDIT: Tuli muuten vielä mieleen että Miksi Robotnic on Eggman nimellä näissä 3d Sonic peleissä ainakin Sonic Adventure 2:sessa hän on Eggman. Vaikka vanhoissa 2d Soniceissa hän on Robotnic onko tähän mitään syytä.
    Viimeksi muokannut Critis : 20.6.2005 klo 15:05:14

The Glorious Strategist Lord JF:n avatar
    Liittymispäivä
    21.4.2005
    Sijainti
    Edo-jō
    Ikä
    23

Oletus

Kyllä minäkin vielä Soniceja pelaan. Ostin tuossa vähän aikaa sitten Sonic mega collectionin PS2:lle ja sitä pelailen aika usein. Nuo vanhat Sonicit ovat muutenkin suosikkipelieni listalla. Uusista en pahemmin perusta, sillä niihin ei mielestäni ole saatu vangittua sitä vanhoista osista tuttua Sonic henkeä ja vauhdin tuntua. GBA:n Sonic pelit ovatkin kokonaan toinen juttu ja niistä pidän todella paljon. Sääli että vanha megadriveni meni rikki sillä pelasin sillä todella usein Sonic 2:ta , mutta onneksi olen nyt päässyt tuon menetyksen kompensoimaan tuolla jo mainitulla mega collectionilla.

Suosikkihahmoni ovat sitten itsestään selvästi Sonic ja myös Knuckles johon tykästyin Sonic ja Knuckles pelissä.

Jenkeissä pitäisi muuten vieläkin ilmestyä erinäisiä Sonic sarjiksia ja Sonicista on tehty ainakin kaksi tv-sarjaa.
    "It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."

Foot Soldier Hegzu:n avatar
    Liittymispäivä
    5.2.2004
    Sijainti
    Home sweet home
    Ikä
    26

Oletus

Njeeh, pienenä pelailin aina silloin tällöin Soniceja Mega Drivella (?). Omana ei moista konsolia ollut mutta videovuokraamosta sitä sai lainalle. Tykkäsin kovasti pienenä Soniceista, ja ovathan ne vieläkin kivoja (siis kun olen PS2:lla sitä Collectionia mikä lie pelaillut). Nostalgisia ne ainakin ovat :]

Se PS2:n Sonic ei tee oikein oikeutta Sonicille. Johtuu ehkä siitä että se on 3D. Itse suosin aina 2D:tä, etenkin tasoloikissa. Jotenkin pidän kun ei tarvitse miettiä mihin suuntaan menisi jne. Toiseksi osa kentistä (tai kohdista) oli ihan törkeän vaikeita.

Lempihahmoni oli Tails kunnes "tapasin" Knucklesin x) Sonic-lehteä luin vielä silloin kun se joskus tuli, sääli ettei sekään hauskuus kestänyt kauaa. Lehtihän loppui tökerösti, ensin viimeisessä sarjakuvassa "Haluaisitko sinä nähdä Nyrkkirautaa lisää? Kirjoita meille siitä!" tms. Sitten seuraavalla sivulla "Tämä on Sonic-lehden viimeinen numero." Okei? Okei...
    Picture me, I'm the top of the world now

The Glorious Strategist Lord JF:n avatar
    Liittymispäivä
    21.4.2005
    Sijainti
    Edo-jō
    Ikä
    23

Oletus

Nosto.

Sonic 4:sta on tullut nyt pari päivää pelattua. Itse pääpeli on jo vedetty ja nyt on menossa kaaos emeraldien keräily ja pleikkarin trophyjen mestästäminen.

Mitä mieltä sitten itse pelistä olen, niin onhan se melko hyvä. Ei edelleenkään yllä samalle tasolle kuin klassiset Sonicit, mutta on kuitenkin paljon viihdyttävämpi ja paremmin toteutettu kuin viime aikoina tulleet räpellykset. Kontrollit pääasissa toimivat hyvin, vaikka Sonicin uusi kohteeseen syöksy ei aina toimikaan niin kuin pitää, josta saattaa välillä tulla harmia. Ei onneksi kuitenkaan liian usein, joten nopeatahtinen tasohyppely pysyy nautittavana puuhana. Kentät samaten ovat hauskoja ja niin aiheiden, suunnittelun kuin vihollistenkin osalta täynnä homagea vanhoillle osille. Pätee etenkin pomotaisteluihin, jotka ovat kaikki uusittuja versioita ykkösen ja kakkosen pomotappeluista. Etenkin loppukenttä pomoineen antoi kunnon nostalgiaväreet.

Pelattavaa vain on melko vähän jos ei tahdo samoja kenttiä tahkota uudestaan ja uudestaan läpi time attackina. Kuten episodi I nimi nyt viittaakin, niin ei tässä ole pelattavaa kuin puoleksi peliksi. Ei sinänsä iso ongelma kun hinta ei mikään hirveä ole, mutta olisihan se ollut mukavampi saada kerralla koko peli.

Mutta kuitenkin pitkästä aikaa hyvä Sonic-peli jota pelaa mielellään. Jos Sonic Colorsista Wiille saataisiin vielä se ensimmäinen hyvä 3D-Sonic niin sitten olisi jo jotain.
    "It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."

Sorcerer MSandt:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    27

Oletus

Itsekin olen ajatellut ostaa tuon nelosen heti kun vaan jaksan vetää kaapelin XBoxista nettiboksiin. Hyvää Sonicia onkin tullut odoteltua 16 vuotta.
    Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako

| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä