Niin, että mistä Hikaru no Go animea ja mangaa?
Itse innostuin sarjaan Naruton kautta, sillä jaksossa 64 Asuma sanoo Shikamarun pelaavan Shogia ja Gota. No minä en ollut kuullut kummastakaan pelistä aiemmin, mutta nimet vaikuttivat mielenkiintoisilta.Joten menin sitten Googlen ja sieltä löytyi Suomigon-sivun ja sieltä löytyi linkki Gaimportiin, josta voi ostaa Itämaisia pelejä (tällä hetkellä, kun kirjoitan tätä niin sieltä ei kuitenkaan vielä löydy Shogi-pelivälineitä). Sitten myös huomasin, että kotoa löytyvästä kirjasta Pelien Parhaat löytyi Shogin ja Gon ohjeet. Olin myös kuullut Anime/Manga sarjasta nimeltä Hikaru no Go. No lähdinpä sitä etimmään Googlen avulla ja löysin yhden hyvän sivun ja sarja vaikutti mielenkiintoiselta. Sitten kävin Animesukissa katsomassa löytyykö sitä ja löytyi, mutta meidän koneessa ei BitTorrent toimi, joten mistä löytyy Hikaru no Go mangaa ja animea?

Vastaa siteeraten
) tai jotain vastaavaa ja ostaa se. Tai sitten vain kokeilla jotain... Siinä olisi neuvo (mikä on varmaan sanottu jo miljoonaan kertaan) miten voisit tutustua mangaan... Mutta on niitä muitakin keinoja mutta eipä tule mieleen...
Itse tutustuin Ranmaa ostamalla.
Suomeksi siis... Sitten tuli Weedit ja DBeet...jne.