+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 166.

Ketju: Miten tutustua, ja mistä ostaa animea/mangaa? Entä mistä tietoa noin yleisesti?

Goblin Anime ja FF-fani:n avatar
    Liittymispäivä
    25.11.2003
    Sijainti
    Liminka
    Ikä
    19

Oletus Mistä Hikaru no Go:ta?

Niin, että mistä Hikaru no Go animea ja mangaa?

Itse innostuin sarjaan Naruton kautta, sillä jaksossa 64 Asuma sanoo Shikamarun pelaavan Shogia ja Gota. No minä en ollut kuullut kummastakaan pelistä aiemmin, mutta nimet vaikuttivat mielenkiintoisilta.Joten menin sitten Googlen ja sieltä löytyi Suomigon-sivun ja sieltä löytyi linkki Gaimportiin, josta voi ostaa Itämaisia pelejä (tällä hetkellä, kun kirjoitan tätä niin sieltä ei kuitenkaan vielä löydy Shogi-pelivälineitä). Sitten myös huomasin, että kotoa löytyvästä kirjasta Pelien Parhaat löytyi Shogin ja Gon ohjeet. Olin myös kuullut Anime/Manga sarjasta nimeltä Hikaru no Go. No lähdinpä sitä etimmään Googlen avulla ja löysin yhden hyvän sivun ja sarja vaikutti mielenkiintoiselta. Sitten kävin Animesukissa katsomassa löytyykö sitä ja löytyi, mutta meidän koneessa ei BitTorrent toimi, joten mistä löytyy Hikaru no Go mangaa ja animea?
    Viimeksi muokannut Anime ja FF-fani : 14.6.2004 klo 11:02:22

Lost Number Kaiowas:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2002
    Sijainti
    Pori
    Ikä
    29

Oletus

No bittorrent on kyllä paras, mutta jos teidän koneella se ei toimi niin sitten suosittelen www.anidb.net sieltä löytyy kyseinen sarja. Tarvitset ohjelmaksi eMulen jotta pystyt tuolta lataamaan. eMulen löydät sitten taas osoitteesta www.emule-project.net mutta minä varoitan että kyseisellä ohjelmalla tulee sitten aika hitaasti kaikki...

Soldier -AE:n avatar
    Liittymispäivä
    13.6.2004
    Sijainti
    Classified
    Ikä
    23

Talking

BitTorrent on kieltämättä paras ohjelma animen ja mangan lataamiseen netistä. Ainoaksi ongelmaksi muodostuu .torrent-tiedostojen etsiminen netistä, se kun saattaa olla hankalaa. Paras ratkaisu tähän on suunnata välittömästi osoitteeseen www.boxtorrents.com BitTorrentilla ja leveällä kaistalla aseistautuneena. Sivustolta löytyy USEITA SATOJA kokonaisia animesarjoja, -leffoja ja mangaa.
    Lisätietoa BitTorrentista, kuten esimerkiksi elintärkeät käyttöohjeet, löytää kirjoittamalla Googleen vaikkapa "torrent files". Sitten ei kun lataamaan...

Goblin miikka:n avatar
    Liittymispäivä
    6.5.2002
    Sijainti
    ...
    Ikä
    27

Oletus Mistä saisi tietoa animen musiikintekijöistä

Olen katsellut animesarja Noiria pitkän aikaa ja jopa hankkinut pari DVD-julkaisua (ja tarkoituksena on hankkia ne kaikkí). Olen ihastunut yhteen Noirin kappaleeseen; Canta Per Me, joka soi silloin tällöin sarjan taustamusiikkina, mutta mieltäni on häirinnyt se, että kenen tekemä kappale se on?

Jos joku sattuu tietämään kenen kappale se on ja mitä aikaisempaa tuotantua kyseisellä artistilla/yhtyeellä on niin olkoon hän mukava persoona ja kertokoon sen tiedon myös minulle. Haluaisin hankkia ihan kannatuksen vuoksi hänen/heidän tuotantoaan, koska tuo kappale teki minuun suuren vaikutuksen.
    Can't you see tears won't wash out the rage?
    Memories of the years that started the pain
    Memories... FALLEN YEARS that started the hate

Paradise Lost - Unreachable

Oletus Mistä saan Wolf's Rainia?

en nyt tiiä kuuluuko tämä tänne, mutta no..
    Elikkäs..

Mistä saisin ladattua itselleni Wolf's Rainia? suprnovasta ei löydy eikä muualtakaan tunnu löytyvän... Jos jollain olisi ehdotuksia niin kiitos kultainen.
    kuten jo sanoin, en koskaan toista itseäni.

Imp nappi:n avatar
    Liittymispäivä
    3.8.2004
    Sijainti
    kaukana
    Ikä
    25

Talking

kertokaa sitten heti, jos täällä kyselen jo aikaisemmin kerrottuja juttuja, mutta osaisikos joku kertoa hieman animesta/mangasta (en tiedä kumpaa tämä edustaa) nimeltä to heart. ideaa/tarinaa, henkilöitä jne. ja suositteletteko itse. voi laittaa pelkän osotteenkin, niin ei tarvitse romaania kirjoitella (osaan siis englantiakin )
    en siis itse ole ahkera harrastelija, mutta kukapa tietää..ehkä minustakin joku kaunis päivä sellainen tulee..tähän päivään mennessä on vain netistä tullut etsiskeltyä tietoa ja kuvia animeista ja mangasta.
    ja voisitteko kertoa tästä hahmosta?
    Viimeksi muokannut nappi : 13.8.2004 klo 21:27:05
    Eräänä päivänä panin päähäni unimyssyni ja astuin Ihmemaahan.

Moogle Celeb:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Animenfo on hyvä sivusto, josta voi katsella animeiden ja mangojen esittelyjä ja lähes kaikkea muuta. Heart -nimistä animea ei löytynyt, mutta sarja jota etsit kulkee To Heart (tai Heart to Heart) nimellä.
    http://www.animenfo.com/animetitle,4...,to_heart.html
    http://www.animenfo.com/animetitle,1...rt___reme.html

headshot Sininenkissa:n avatar
    Liittymispäivä
    15.7.2004
    Sijainti
    -
    Ikä
    20

Oletus

Minusta kantsisi eka mangaa ostaa jostain esim. fantasiapeleistä. Ekana ettiä jotain tuttua (esim. DBZ on varmaan tuttu kaikille! ) tai jotain vastaavaa ja ostaa se. Tai sitten vain kokeilla jotain... Siinä olisi neuvo (mikä on varmaan sanottu jo miljoonaan kertaan) miten voisit tutustua mangaan... Mutta on niitä muitakin keinoja mutta eipä tule mieleen... Itse tutustuin Ranmaa ostamalla. Suomeksi siis... Sitten tuli Weedit ja DBeet...jne.

Oletus

En ole aivan varma kuuluuko tämä nyt tänne, mutta koska en parempaakaan paikkaa mielestäni löytänyt...
    Kun min yritän ladata animea esim. a.scarywater.net :tä niin ne kyllä lataavat alta aikayksikön, mutta kun yrittää sitten katsoa niitä niin mitään ei tapahdu. Miksi? Puuttuuko minulta joku ohjelma jolla niitä pitää katsoa? Eikös niitten kuitenkin pitäisi näkyä Winampilla tai DivXplayerillä? On aina niin turhauttavaa löydettyään jonkun kivan lataus sivun huomata, että latauksia ei saakaan näkymään.

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Poison
    Kun min yritän ladata animea esim. a.scarywater.net :tä niin ne kyllä lataavat alta aikayksikön, mutta kun yrittää sitten katsoa niitä niin mitään ei tapahdu.
    Et imuroinut itse videota vaan torrent-tiedoston, jota tarvitaan videon imuroimiseksi. Asenna jokin BT clientti, kuten BitTornado, joka sitten avaa torrent-tiedoston ja aloittaa imuroimisen.

BT-aiheinen ketju: http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=4914

Obsession. Amira:n avatar
    Liittymispäivä
    30.7.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Dodo
    en nyt tiiä kuuluuko tämä tänne, mutta no..
    Elikkäs..

Mistä saisin ladattua itselleni Wolf's Rainia? ********sta ei löydy eikä muualtakaan tunnu löytyvän... Jos jollain olisi ehdotuksia niin kiitos kultainen.
    Kazaalla ja DC:llä saa ladattua ja nyt on kaksi ensimmäistä DVD:täkin ilmestynyt, joten siitä vaan ostamaan. Robert's Anime Cornersta löytyy iso valikoima kaiken näköistä Anime ja Manga krääsää. Löytyy myös nuo Wolffit. Tietenkin tuo shoppi ei ole suomessa ja siellä tarvitsee kortin.

Archoniaakin kannattaa harkita, sieltä löytyy mangaa halvalla, ainakin sen verran mitä itse olen katsellut.

Ja sitten pitää vielä suositella tätäkin paikkaa vaikkka sieltä löytyy paljon piraattejakin, mutta kuka voi sanoa ei kun hinnat ovat näin halpoja? Elikkä AnimeKrazy. Itse olen ostanut täältä kuin myös Robert's Anime cornerista ja ystäväni on ostanut mangaa Archoniasta, joten voin sanoa että kaikki nämä ovat luotettavia. AnimeKrazyztä ostetaan sitten omalla vastuulla importteja, piraateissa voi aina olla jotain vikaa.

Suomalaisia sitten tiedän ainakin nämä.
    Videodivari, kamalia kiskuri hintoja.
    Fantasiapelit, hyvä paikka hankkia mangansa, täällä itse käyn aina.
    Kukunorsta löytyy paljon Anime tavaraa ja julisteita, kauppa sijaitsee Tennispalatsin toisessa kerroksessa. Itse olen käynyt monesti, eipähän kyseisessä kaupassa mielestäni ole mitään erikoista.
    Bookplus, täältä löytyy iso valikoima mangaa, mutta he tilaavat sen muualta joten joutuu sitten tilauksiaan odottamaan k-a-u-a-n.

Muut on taidettu jo mainita.

Jos tietoa animeista tahtoo lukea niin suosittelen Animenfoa tai sitten googlella vain etsii hakusanalla Anime Reviews tai vastaavaa.
    Sitten jos mangoista tahtoo tietoa kannattaa käydä julkaisijan kotisivuilla, tälläisiä nyt ovat esim:
    Tokyopop, Viz, DarkHorse.
    Ja esimerkiksi Tokyopopin sivuilta löytyy joidenkin mangojen tiedoissa myös 6-8 sivua kyseistä mangaa jota voi lukea ja nähdä sitten samalla millaista se on.

Huuuuh, toivottavasti auttoi.

Paras tapa on tietenkin se, että nostaa perseensä tietokoneen edestä ja kävelee itse kauppaan tutkimaan.
    Viimeksi muokannut Amira : 22.8.2004 klo 13:06:09
    Saa halata.

Tonberry Ozó:n avatar
    Liittymispäivä
    6.10.2004
    Sijainti
    SuomiFinland
    Ikä
    25

Oletus

Tietääkö kukaan mistä päin SUOMEA saisin ostettua Neon Genesis Evangelionia Dvd:nä? Olisi kiva jos liikkestä voisi tilata netin kautta.

Edit: no löysin jo videodivarista, mut vielä saa jotain heittää jos saisin vaikka halvemmalla

Elite Soldier unknown:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2004
    Sijainti
    Björneborg
    Ikä
    20

Oletus Sanokaa jotain netti-saitteja joilla on hyvä manga-valikoima.

Sanokaa jotain saitteja joilla olisi hyvä manga-valikoima. Ne sais olla Eouroopan sisäpuolella!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut miikka
    Olen ihastunut yhteen Noirin kappaleeseen; Canta Per Me, joka soi silloin tällöin sarjan taustamusiikkina, mutta mieltäni on häirinnyt se, että kenen tekemä kappale se on?

Jos joku sattuu tietämään kenen kappale se on ja mitä aikaisempaa tuotantua kyseisellä artistilla/yhtyeellä on niin olkoon hän mukava persoona ja kertokoon sen tiedon myös minulle. Haluaisin hankkia ihan kannatuksen vuoksi hänen/heidän tuotantoaan, koska tuo kappale teki minuun suuren vaikutuksen.
    Ainakin Noir ostilla se on Kajiura Yukin nimellä. Ninkuin myös muut Noir-kappaleet.

Canta per me on yksi myös yksi omista suosikeistani. Salva nos dialogi versio on myös huippu!
    You might also know me as CN- (in IRC) and CJR (all around)

Tonberry sipuli:n avatar
    Liittymispäivä
    29.10.2004
    Sijainti
    auringon alla
    Ikä
    21

Oletus Apuva!!

En muuten sit tie yhtään onko tätä jo kysytty, mutta tietääkö joku mistä löytäisi "Detective Conania" tekstitettynä englanniksijaksoista 57 lähtien. Oon ettinyt jokaisen sivuston, mut mistään ei löydy!
    Olisin erittäin kiitollinen

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä